• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    Nikdy nekončící diskuze o (ne)regulaci dopravy v Praze.
    rozbalit záhlaví
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Aha, takze me otagujes a to znamena, ze na me nereagujes? Ok.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: a vsimnul sis vubec, ze primarne nereaguju na tebe...? :D Ach jo... :)
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: “nechces se jim tam prihlasit, kdyz tomu tak rozumis”?
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: z ktere casti te me vety jsi prosim vydedukoval to, ze ten specializovany projektant jses ty? :-)
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Jak si prisel na to, ze tomu rozumim? Realizoval jsem nejake drobne veci z takoveho betonu, ale tohle je skutecne neco jineho - vysoce odborne a interdisciplinarni, na to nemam vzdelani ani autorizaci.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    MAKROUSEK: a vsimnul sis, ze to je PR clanek bez konkretnich detailu? :-) Tedy ze tam nemas moc detailu k tomu, kde presne a na co presne ten beton pouzili? Na fotkach je "klasicky" otevreny svrsek, tedy prazce polozene v kamenivu, na videu jen nejaky vagonek... takze jak uz psal ONDRAT, na tohle mas specializovane projektatny a ne "internetova moudra" z Google. Jaka nahodicka, ze DPP zrovna projektaka hleda, nechces se jim tam prihlasit, kdyz tomu tak rozumis? :D
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    MAKROUSEK: bych bral spis studii naky odborny asociace a ne clanek z webu vyrobce. btw taky jim tam ve spicce projede 60 narvanenjch souprav za hodinu? na Cecku jo. a jestli to ma vydrzet zas 25 let, tak takhle dlouhou studii na webu vyrobce ani nevidim..
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    DANYSEK: Jasan, maj tam, ze pro vlaky na paterni linii to pres noc stihli, takze treba meli neco jeste specialnejsiho, ja na to nejsem odpornik.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: V neposledni rade bych snad jen dodal, ze Hrib ten beton nevyrobi.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    MAKROUSEK: porad tam mas... Compressive Strength ≥ 40 N/mm2 at 24 hours (C40/50). Takze v nocni kratke "vyluce" (24-05) to... ehm, nestihas :-) Ono realne ty casy jsou kratsi, protoze ono holt to okno pred zahajenim a po skonceni provozu je delsi, nez dojde k uplnemu vypnuti (a pak zapnuti) napajeci kolejnice atd.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: Ale no tak, co te tak rozdrazdilo dnes? Rychletuhnouci beton lze pouzit, ale v mnoha pripadech take nelze, to ti google nevymysli, k tomu jsou specializovane profese a projektant.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ONDRAT: Taky nevim, ale umim pouzivat takovou vec, Google se to jmenuje!

    Case Study: Overnight Railway Upgrade with Promptis50 for Network Rail UK - Cemex UK
    https://www.cemex.co.uk/w/case-study-overnight-railway-upgrade-with-promptis50-for-network-rail-uk
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: Uz se nemaka asi 2 mesice.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    A samozrejme - cilem je "vyvijet aktivitu" nikoli "neco resit". To jde Hribovi skvele.

    Pražské zastupitelstvo smetlo ze stolu Hřibovo řešení dopravního pekla - Novinky
    https://www.novinky.cz/clanek/domaci-zpravy-hlavni-mesto-praha-prazske-zastupitelstvo-smetlo-ze-stolu-hribovo-reseni-dopravniho-pekla-40549764
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    Stavebni prace by mohly byt hotovy v roce 2032. Hahahahaha.

    Praha zastaví práce na Libeňském mostě - Novinky
    https://www.novinky.cz/clanek/domaci-praha-zastavi-prace-na-libenskem-moste-40549786
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: Do toho bych radsi nezabrusoval, tady nejsem v problematice domaciho staveni.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    KUTAS: Ledaze by nekde ve svete existoval rychletuhnouci beton! Ale neco takoveho urcite neexistuje.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    MAKROUSEK: zavítal jsem do nějaké diskuze, kde bylo řešeno téma těch uzávěrek metra, tak jsem si Vás kolego vzpomněl.... cituji:

    To máte tak. Při výměně pražců je potřeba den k víkendu navíc, protože za dva běžné víkendové dny by upevňovací směs nových pražců nezatvrdla a v pondělí by tak metro nemohlo vyjet. Tj. větší výměny pražců je potřeba VŽDY dělat o víkendech, kde je k nim přilepen státní svátek, nebo o Velikonocích. A jelikož takových víkendů zas není tolik, je naprostá povinnost je využít a nelze je vynechat.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: tak se podivej, kudy vede D5 u Berouna, D10 kolem Benatek, D1 kolem Velkeho Mezirici ci D3 v Budejicich... o jednickovejch silnicich nemluve, ono u spousty z nich je obchvat tak nejak v nedohlednu, zeano.
    Ale jo, chapu... panackove na Brevnove jsou zjevne nejaci first-class citizens, ti ostatni jsou podle brevnovskych holt obyvateli druhe kategorie :-)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    DIVA: tahač je forma náklaďáku, hele, tohleto slovíčkaření nemění nic na podstatě problému, že průtah 20 tisícovou obytnou čtvrtí je úplně stejnej problém, jako by byl průtah 20 tisícovým okresním městem... akorát tam už stavěli obchvat a místní politici by měli v programu ho prosadit, apod.
    DIVA
    DIVA --- ---
    XCHAOS: no vidis, tak naves lezi na tocne tahace, nakladak vlece zaveseny prives. Naves za nakladakem jsem jeste nepotkala.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam