• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    XCHAOS: Raceji prominout, vasnosto, ze jsem tak smely, ale jak se lidi z tech deseritisicu aut pak dostanou do centra, kdyz MHD (metro, vlaky) je uz ted na absolutnim stropu sve kapacity, a busy nema kdo ridit uz dnes (nerku-li pak po nejakem navyseni poctu linek)? Ptam se pro kamarada. Ja jen, ze individualni doprava ted drzi metro (hlavne C) nad hladinou kolapsu, vic lidi se do nej uz proste a jednoduse nevejde. O oblastech metrem nezasazenych (Petrovice, Hostivar, Sterboholy, oblasti marne cekajici na D atd.) nemluve. Ale chapu, prichazi na radu klasicky koncept "proste to zakazeme / brutapne zdanime" lidi si holt nejak budou muset poradit sami.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: no treba na Zlicine takovy plan byl, jenom to pani konsele prohlasili za zbytecne :-)
    Praha jako hlavni mesto dostava vic penez i kdyz se to prepocte na hlavu - i v porovnani s kraji/obcemi okolo. Prave proto, ze to je hlavni mesto a tudiz tech negativ k reseni je tak nejak vic nez na samote u lesa, protoze holt do hlavniho mesta ty lidi z okoli jezdit budou, zeano. Notabene, kdyz i ten "sousedni kraj" ma sve sidlo... badumtss... v Praze... na Zborovsky :D
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    Zpátky k tématu:

    Situaci v Praze lze vyřešit jedině tak, že odstavná parkoviště na okraji Prahy budou v podstatě rozšiřovaná na jakoukoliv kapacitu, která bude potřeba, a financovat by to měly všichni zainteresovaní - stát, kraj, město Praha...

    Ideální by bylo peníze z congestion pricing přímo použít na výstavbu záchytných parkovišť. Mělo by to být tak, že platit se bude za vjezd do centra, ne za odstavení auta. A ta kapacita musí být obrovská, doslova statisíce aut a musí to být přehledně značné z míst, která budou informovat o platnosti poplatku za dopravní zácpu.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    ONDRAT: v prémiové verzi NYXu existuje funkce Double ignore. Nápověda: lze si zaplatit i jen krátkodob a ten double ignore pak vydrží i po jejím vypršení. Některé kluby by bez tohohle nebyly vůbec použitelné...
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: OK, cekal bych ze rozumis lepe cesky, ale asi jsem se spletl... tak pardon :D
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Ty ses neuveritelnej pripad, otoc list a dej mi pokoj prosim.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: co je nesrozumitelneho na slovnim spojeni "jak uz psal ONDRAT"...? :-) Ty se vzdycky rozbrecis, kdyz s tebou clovek zacne jednat nepekne, ale ted mi prijde ze jsi svym IQ poklesl nekam na uroven negramota :-) Taguju primarne ten prispevek, ono kdyz vedes rozvinutejsi diskuzi, tak nemusi byt zcela zrejme, ktery z prispevku je myslen. Tak si prosim poposedni.. a znovu si to pozorne a tentokrat lepe precti :)
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Aha, takze me otagujes a to znamena, ze na me nereagujes? Ok.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: a vsimnul sis vubec, ze primarne nereaguju na tebe...? :D Ach jo... :)
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: “nechces se jim tam prihlasit, kdyz tomu tak rozumis”?
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: z ktere casti te me vety jsi prosim vydedukoval to, ze ten specializovany projektant jses ty? :-)
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Jak si prisel na to, ze tomu rozumim? Realizoval jsem nejake drobne veci z takoveho betonu, ale tohle je skutecne neco jineho - vysoce odborne a interdisciplinarni, na to nemam vzdelani ani autorizaci.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    MAKROUSEK: a vsimnul sis, ze to je PR clanek bez konkretnich detailu? :-) Tedy ze tam nemas moc detailu k tomu, kde presne a na co presne ten beton pouzili? Na fotkach je "klasicky" otevreny svrsek, tedy prazce polozene v kamenivu, na videu jen nejaky vagonek... takze jak uz psal ONDRAT, na tohle mas specializovane projektatny a ne "internetova moudra" z Google. Jaka nahodicka, ze DPP zrovna projektaka hleda, nechces se jim tam prihlasit, kdyz tomu tak rozumis? :D
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    MAKROUSEK: bych bral spis studii naky odborny asociace a ne clanek z webu vyrobce. btw taky jim tam ve spicce projede 60 narvanenjch souprav za hodinu? na Cecku jo. a jestli to ma vydrzet zas 25 let, tak takhle dlouhou studii na webu vyrobce ani nevidim..
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    DANYSEK: Jasan, maj tam, ze pro vlaky na paterni linii to pres noc stihli, takze treba meli neco jeste specialnejsiho, ja na to nejsem odpornik.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: V neposledni rade bych snad jen dodal, ze Hrib ten beton nevyrobi.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    MAKROUSEK: porad tam mas... Compressive Strength ≥ 40 N/mm2 at 24 hours (C40/50). Takze v nocni kratke "vyluce" (24-05) to... ehm, nestihas :-) Ono realne ty casy jsou kratsi, protoze ono holt to okno pred zahajenim a po skonceni provozu je delsi, nez dojde k uplnemu vypnuti (a pak zapnuti) napajeci kolejnice atd.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: Ale no tak, co te tak rozdrazdilo dnes? Rychletuhnouci beton lze pouzit, ale v mnoha pripadech take nelze, to ti google nevymysli, k tomu jsou specializovane profese a projektant.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ONDRAT: Taky nevim, ale umim pouzivat takovou vec, Google se to jmenuje!

    Case Study: Overnight Railway Upgrade with Promptis50 for Network Rail UK - Cemex UK
    https://www.cemex.co.uk/w/case-study-overnight-railway-upgrade-with-promptis50-for-network-rail-uk
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: Uz se nemaka asi 2 mesice.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam