• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MLIKARNACo vás potěšilo nebo pobavilo? - Plkací a bez cenzury!
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    KASTA: o víkendu jsem synovi ukázal novej kartáček, ať si vybere. na obalu byl jen nápis - zubní kartáček BE SMILE. a pak jsem mu ukázal obal od konkurence - Signal Dental Plus 151% blending formula 360°, prostě všechno možný jen ne název výrobku :))

    KASTA
    KASTA --- ---
    Baví mě ta představa, jak týmy marketingových a reklamních specialistů vytvářejí názvy výrobků. Aby to znělo vznešeně, ideálně v angličtině, případně ve francouzštině, nebo italštině podle druhu výrobku. A současně aby už z toho názvu sálalo, jak je ten výrobek jedinečný a účinný. A český důchodci jim pak do toho krásně hodí vidle. Tak my třeba máme doma zubní pastu Lakatoš (Lacalut) a Raper (Repair).
    ENDER
    ENDER --- ---
    Clovek si bookne ubytko v sunny house a bydlim v prizemi skoro vybydlenyho panelaku :)
    RANDOM_NIGHT
    RANDOM_NIGHT --- ---
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    FIONOR: Za to ale přece nemůže systém, ale lidi. Jak s ním pracujou, ne? My se scházíme pravidelně každý ráno, abychom si rozebrali požadavky plus se tickety odebírají i během dne průběžně.
    SEKELLE
    SEKELLE --- ---
    Dnes mě těší vtipně odmítat tupý a nadržený chlapy :D
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    Jsme skoro na polovině, pojďme!

    Sbírka na 10 000 FPV dronů
    https://www.dronynemesis.cz/
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    SALVATOR: na jeho obhajobu musim rict, ze jsme chodili do stejne prace byt jinych oddeleni... a oni to tam opravdu nemaji lehke...
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    ERRTU: On se Fionor z nějakýho důvodu smazal, asi se v tom dál nechtěl šťourat, což chápu. Ale psal, že sou malý a ticket u nich má funkci spíš připomínky na ne tak důležitej požadavek. A jako jo, ok, jestli jim to funguje, budiž, i když si pořád myslím, že tickety využívat důsledně má obecně spíš pozitiva. Zvlášť když si vzpomenu na svoji zkušenost z mapy firmy, kde support zajišťovali přímo vývojáři. Ale to je problém jejich IT, ne můj.
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    SALVATOR: zejmena kdyz pouhou prochazkou skrz vyrobu clovek nabere takovych tech "jeee kdyz te vidim, prosimte..." asi dvacet a zadavatele jsou nasledne v soku ze supportak (ktery je na ceste resit neco uplne jineho ceho ma plnou hlavu) toho prinejmensim pulku zapomene a zbytek pochopi jinak, neb uzivatel pri ustnim zadani pripomina zdenka nejedleho v podani ladislava smojlaka. ale ja jsem tedy na chalupu jezdil. :)
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    SALVATOR: To jsem nemohla tušit :D
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    NELLAS: S největší pravděpodobností nečekal, já tam nejsem sám, žejo ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    SALVATOR: Ok ok, my ten kabel nemáme. Jako jasně no, požádat někoho dalšího je taky cesta. Ale pak by čekal teda než dopíšeš analýzu :D
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    NELLAS: Někoho poprosit o zadání místo něj. V ticketovacím systému je funkce "žádost za někoho jiného".
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    NELLAS: Zadat přes telefon. Pracovní prostředí s přístupem na náš intranet, odkud je ticketovací systém přístupnej na dvě kliknutí tady má v telefonu taky každej.
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    NELLAS: Připojit se na LAN. Každýmu u nás na jeho stole trůní dokovací stanice připojená kabelem.
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    SALVATOR: Jenže jak ti má udělat ticket, když mu nejde WiFi?
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    Uvařila jsem dneska tak dobrý těstoviny s kuřecím masem, že i to z našich dětí, který normálně nejí maso, chtělo kuřete přidat :-)
    Creamy Garlic Chicken Pasta | Gimme Delicious
    https://gimmedelicious.com/creamy-garlic-chicken-pasta/
    KAKIHARA
    KAKIHARA --- ---
    Vedlejší diskuse mi pripomnela tenhle old gem. Good ol’ internetz (:

    [ORIGINAL] Youtube Haiku - Compilation #1
    https://youtu.be/zUnVLELDzzI?si=sdoLgATR6MFuxUEU
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    FIONOR: Jako na rovinu, bez ohledu na pracovní prostředí nebo filozofii řízení si nejsem úplně jistej, že má kdokliv kdekoliv v IT support zrovna v lásce bafání zpoza rohu, nedej bože tahání za chlupy, ale you do you.

    Za mnou, když přišel tuhle postarší kolega přímo do kanclu, že se mu ntb nepřipojuje na Wi-Fi, tak sem ho taky neposlal do hajzlu a ten airplane mode sem mu vypnul, i když mě zrovna vytrh ze psaní analýzy, ale čistě ze slušnosti a protože ho mám rád. Nadšenej sem z toho fakt nebyl. Filozofie nefilozofie. Dyby to hodil do ticketu, nepotrvá to vo moc dýl a já moh v klidu dopsat odstavec.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam