• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MLIKARNACo vás potěšilo nebo pobavilo? - Plkací a bez cenzury!
    Něco vás pobavilo nebo potěšilo a chcete se o to podělit? Chcete si pokecat o tom, co vás nebo další ID potěšilo nebo pobavilo? Pak máte ring volný!

    Update 22.10.

    To, že je to "bez cenzury" neznamená, že je tu někdo zvědavej na věci typu: pobavilo mě, že sousedovi chcipla koza, že má někdo raka, že někdo chcíp atd.

    Cílem bylo vytvořit auditko, kde se sdílí hezký věci, kdo to nepochopí napoprvé, dostane RO4EVER.
    rozbalit záhlaví
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    Doba realitní

    ALONSY
    ALONSY --- ---
    Ještě nikdy jsem neviděla přesnější popis mého pracovního procesu. :DDD

    HEJSEK23
    HEJSEK23 --- ---
    Elite Powerlifter Pretended to be an OLD MAN #5 | Anatoly GYM PRANK - YouTube
    https://m.youtube.com/watch?v=2waQTzaIWoI
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    KOUDY: dva gumovy panaci
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    Vsichni jsou mrtvi, Dejve.

    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    SHARKIE
    SHARKIE --- ---
    Pobavila Pilulka. Miesto nedostupných kvapiek do očí mi ponúkli ako náhradu vaginálne čípky a nejakú sadu na odstraňovanie kliešťov.
    SABRIEL13
    SABRIEL13 --- ---
    Udělala jsem svůj první coaching a nebyla to katastrofa, hurá!
    MULTICAT
    MULTICAT --- ---
    Kvetou mi orlíčky, chrpy a pár čínských karafiátů. Už to začíná!
    BACCARA
    BACCARA --- ---


    Zachovejme klid - iVysílání | Česká televize
    https://www.ceskatelevize.cz/porady/15041029278-zachovejme-klid/
    ATUARFIK
    ATUARFIK --- ---
    SHARKIE: Co nesníš, tím umlátíš nepřítele. Win-win!
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    SHARKIE: trpasličí chleba!
    SHARKIE
    SHARKIE --- ---
    Prvá "palacinka" v novej pekárni 😁

    Tak holt budú len 2 krajce, no. 🙂

    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    Hrbitov elektroaut: dokument o neprodejnych elektroautech od Spiegel TV

    Friedhof der E-Autos – Die Mobilität der Zukunft steckt in der Krise | SPIEGEL TV
    https://youtu.be/gdd4tJ0hWUA?si=4rJroFDadeO-jym-
    GREGI
    GREGI --- ---
    WADER23: Model 3 jezdi kombinovanou za 13kwh na 100km. Na 1kwh vygenerovane energie spotrebujes nejaky 0,3l. Tzn prumerna pri 90% ucinnosti genrator auto vychazi na nejaky 4.2l. Takze jo furt se to rovna ten uplne nejuspornejsim autum. Hadam ze prumerna aut na silnici bude min 6l spis vic. Nemluve o dostupnem vykonu.... Auto ktery ma 300+ koni urcite nebude jezdit za 4:)
    WADER23
    WADER23 --- ---
    GREGI: Možná tak u wartburgu, nebo u nějaké staré plecky s karburátorem< lítala měrná spotřeba +- 100% v závislosti na výkonu a otáčkách.

    Moderní turbo motory s řídící jednotkou jsou tak optimalizované, že v typickém používaném rozsahu otáček mají skoro konstantní závislost spotřeby paliva na získané energii. Ztráty jen v baterii jsou klidně 10% procent, při nabíjení z generátoru klidně 30 procent (účinnost generátoru, účinnost měniče/nabíječky. kabely, konektory, teplo vznikající při nabíjení baterie).
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    GREGI: nejen chlebem živ jest člověk
    GREGI
    GREGI --- ---
    XBAHNO: Jasny kdyz se dostanes do plusu neni to nijak razantne lepsi nez to auto, ale zaroven to neni na prvni pohled tak hrozny jak by se zdalo... :) A krasne to ukazuje jak hrozne neefektivni spalovaci motory proti elektroautum jsou.
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    MICHELLEDANIELS: A to nemluvě o tom, že hybridy fungujou v zásadě stejně, jen si prostě ten dieselagregát vozej sebou.
    XBAHNO
    XBAHNO --- ---
    GREGI: Spíš ne. Ano, ten motor sice jede v optimálních otáčkách a tedy má o něco vyšší účinnost než ten v autě, ale naskakují tam penalty v účinnosti generátoru(cca 0.9), měniče nabíjení(0.95), nabíjecího cyklu(dle akumulátoru, ale klidně jen 0.85), trakčního měniče (0.95) a nakonec i toho elektromotoru - a ta je taky závislá na výkonu, může být i 0.96, ale v blbejch částech křivky klidně spadne na 0.6 i míň. A když to mezi sebou pronasobis, tak to na ten zisk z optimálních otáček fakt nedá - možná by to bylo nula od nuly, kdyby to byl nějaký obří dvoutaktní diesel s brutální účinností, ale to už nebude na přívěsu, nedej bože přenosný.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam