• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYSBEETOYOTA


    Toyota. Logo Toyoty jsou tři elipsy tvořící dohromady písmeno „T“. Dvě vnitřní elipsy symbolizují protnutí srdce značky se srdcem zákazníka. Vnější ovál představuje svět, který Toyotu obklopuje
    rozbalit záhlaví
    GLOBETROTTER
    GLOBETROTTER --- ---
    KOJA: Jsou i USB šňůry, které neumějí nic jiného než nabíjet. Ale souhlas (pokud cigaret.12 V není nějak neprakticky umístěna).
    KOJA
    KOJA --- ---
    JENDULUS: To aby se mi telefon nabijel ale s autem neinteragoval jsem spolehlive vyresil pouze nabijeckou do palubniho zapalovace.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    CUKI: jen doplnim - dneska maj auta displeje vytaženy víc do zornýho pole k hornímu okraji, Auris je v tomhle proste model z minulyho desetileti, tj. displej je pod vetrakama uz trochu mimo vyhled dopredu. Takze i z praktickyho hlediska je drzak s mobilem nalepenej na prednim skle/horní desce palubky s bezici Waze v zornym poli urcite praktictejsi nez zrcadlena Waze mimo primy zorny pole..

    Ale jo, chtěl jsem prostě ten velkej screen využít nějak smysluplně - nejsmysluplnější je v tuhle chvíli couvací kamera, na zbytek údajů je ta velká obrazovka vlastně zbytečná - ale pouštim to z hlavy, halt někdy příště..
    CUKI
    CUKI --- ---
    MILAZAJICEK: To by právě při standardizování nějakého protokolu přenášejícího obraz nebyl problém a obstarával by to OS toho mobilu.

    Ona ta standalone aplikace nebude třeba v té době taky dvakrát použitelná.
    Přirovnal bych to třeba k CD přehrávači. Yaris 1.gen před FF měl kazeťák, zatímco po FF CD přehrávač (made in CZ). No a co je lepší v dnešní době? No ten kazeťák, protože na přehrávání empétrojek či čehokoliv jiného existuje kazeta-redukce a ty můžeš používat jakýkoliv mobil/přehrávač. Prostě to pošleš na vstup. U DC to ale není možné. Tedy vyhraje starší verze jen kvůli tomu že máš "protokol" kterým to synchronizuješ s dnešní dobou.

    Čím jednodušší to bude tím lepší. Ale automobilky se k tomu staví přesně opačně.
    MILAZAJICEK
    MILAZAJICEK --- ---
    CUKI: Proto jsem cchtel standalone navigaci protoze az to auto budu prodavat nebude kompatibilní s zadnym mobilem a bude tam obr displej bez jakykoliv uzitecny funkce.
    CUKI
    CUKI --- ---
    MILAZAJICEK: sygic a tomtom jsem používal naposled asi před osmi lety. Mě to přijde obojí jako pravěká aplikace. Google je malinko lepší ale na mapy.cz to nemá.

    Jediná výhoda googlu je že třeba na UA to umělo implementovat frontovou linii a bylo to velice aktuální.
    Osobně bych si prostě od auta obecně představoval, že to bude pouze zrcadlit mobil. Víc netřeba. Na tom se snad nedá nic zkazit. Dívat se budu na mobil, ale ovládat to přes displej auta. Není možné koncipovat nějaký samostatný model do něčeho co očekávám že budu používat třeba i za 20 a více let. A nebo tomu alespoň poskytnout nějakou otevřenou platformu. Žádná z automobilek ale nic takového neřeší.
    MILAZAJICEK
    MILAZAJICEK --- ---
    CUKI: Pouzivam Sygic vramci android auto. Vestavenej TomTom stkji za starou backoru. Bohuzel implementace android auto je taky bída. Neumi to pouzit gps auta ani info o rychlosti takze v tunelu se ztratis a typicky odbocky hned za tunelem trva x sekund nez se chytne gps a to je nahouby. Navigace mezi budiky s android auto nefunguje. A I kdyz u TomTomu jde tak ten zase I kdyz je online aktualizovanej s TomTom traffic me zavede k x mesicu zavreny silnici a sverepe trva na tom abych pokracoval.
    JENDULUS
    JENDULUS --- ---
    CUKI: Moc ne, nechal jsem si natěšenej do Corolly udělat upgrade firmware na verzi s Apple CarPlay a asi po dvou pokusech jsem se vrátil k mobilu na držátku. Nejen, že se na to blbě kouká, ale i ty aplikace (mapy.cz, google) jsou pomalejší, těžkopádnější na ovládání a méně stabilní. Navíc ten google pak ani nešel přepnout na telefon, když jsem ho měl na kabelu, kvůli nabíjení. Takže CarPlay šel zas rychle k šípku.
    CUKI
    CUKI --- ---
    PSYSBEE: Taková technická, je ten infotaiment vůbec jako navigace použitelnej, když je tak mimo zorné pole? Vždy když mám nějaké půjčené auto s infotaimentem tak to ze zvědavosti zkouším, ale navigace mi tam prostě vadí a raději používám držák na telefon za blbé tři kila.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    MILAZAJICEK: jo, navíc se prý celej infotaiment znatelne zpomalí.. :-) (takže i samotnej obchoďák od Toyoty to nedoporučuje) V některých recenzích psali, že infotaiment je pomalej, což mě osobně nepřijde. Tj. psali nejspíš o verzi s navigací.
    No Android car mi to stejně nepřinese, takže 21k je doma a halt to zrcadlení telefonu nějak oželím.. (člověk má v autě stejně koukat na cestu a ne do mobilu :-)
    MILAZAJICEK
    MILAZAJICEK --- ---
    PSYSBEE: To je paradni cena na to musi but zastupy zajemcu.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    PSYSBEE: tak jen pro info - cena dohrání navigace do Touch 2 je 21 tisíc, želo do mýho Aurisu to prý nejde - jde to až do Corolly od modelovýho roku 2017
    XCIDAR
    XCIDAR --- ---
    Ahoj, zjistim nekde aktualni verze software do Toyota RAV4 2023 te jejich media applikace? Prehrani a aktualizace v servisu? Nebo to jde nejak pres wifi/mobil?
    INOX
    INOX --- ---
    HERR_FLICK: Takze 2,2 110kw zvednout na 130kw by mohlo byt OK?
    Nebo ta silnejsi verze ma i jine nektere komponenty.
    Z toho malo co jsem hledal jsem prakticky nenasel zadny rozdil mezi temito motory. (Samo jsem nesel dopodrobna jako vstriky atd.

    Ne ze bych nad tim uvazoval jsem rad ze to auto naprosto nic nepotrebuje, ale tak ze zvedavosti jestli to chapu dobre.
    Diky
    MATEJICEKKK
    MATEJICEKKK --- ---
    HERR_FLICK: Zvlastni, ja ziju v presvedceni ze d4d 91kw je zrovna velice spolehlivy motor.
    Jen me to napadlo, pokud to tomu motoru nesvedci, delat to nebudu. Jen jsem to chtel od nekoho potvrdit. :) Dik
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    Hele pomoct tomu jde
    Ale obecně jetejm autům takovej zásah ve spolehlivosti nepomůže
    Tuplem pokud se nejedná o vyjímečně spolehlivý motor, což ani revidovaná d4d fakt není
    Za mě jediná úprava co dává smysl je přehrání mapy za tovární u uškrcenejch verzí totožnýho motoru
    Jinak kdyby ses k tomu rozhod, tak doporučim týpka, co trochu ví co dělá a nedomrdá ti celkovej soft auta (mě řešení napadení kutilem s chiptuningem u posledního auta stálo asi 150k+)
    MATEJICEKKK
    MATEJICEKKK --- ---
    HERR_FLICK: Proc by to nejezdilo? Jinak jsem samozrejme rad, to ale nevylucuje ze by to mohlo jet krapet lip
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    MATEJICEKKK: buď rád, že to jezdí jak to je
    MATEJICEKKK
    MATEJICEKKK --- ---
    Nenechaval ste nekdo cipnout naftovou Toyotu? Konkretne Avensis 91kw.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    SEJDA: ok, taklhe nejak bych to videl taky - originaly na zimu, na leto neco krapet elegantnějšího..
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    PSYSBEE: ano Ronal, ja nejsem moc na znacky. Ale autickari mi potom rikali, ze je to dovra znacka.
    Ja jsem je kupoval protoze byly lehke a vypadaly jaks taks. No maji tenke sloupky tak je pouzivam jako letni a ty originalni toyotacke s masivnimi sloupky jsou zimni, aby povitove lepe chranily brzdy pred soli :) Ale to nemam nijak vyhodnocene ani z vyzkumu jineho, jenom muj pocit.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam