• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYSBEETOYOTA


    Toyota. Logo Toyoty jsou tři elipsy tvořící dohromady písmeno „T“. Dvě vnitřní elipsy symbolizují protnutí srdce značky se srdcem zákazníka. Vnější ovál představuje svět, který Toyotu obklopuje
    rozbalit záhlaví
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    HERR_FLICK: evidentne mas jiny potreby nez spolehlivej motor pro beznej rodinnej povoz. Tocivej motor v S2K neni pro kazdyho.
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    PSYSBEE: o Toyotě sem to neřek
    Toyota uměla občas udělat zemědělskou předimenzovanou techniku, co fungovala. U Jeepu je ti trochu u prdele, že ten motor holt váží o 100kg víc, jak stejně výkonná konkurence
    Neumí postavit commonrail diesel. Tak to nedělá a radši dělá primitivníí benzínovej hybrid, což jí jde opět nadmíru dobře, není moc spolehlivějších aut, jaka primitivní zdechlej 4vál s primitivní prehistorickou NiMH baterií, co I dnes cpou I do Lexusů za 5mio
    Plus občas umí delegovat ostatní výrobce, převážně v minulosti úžasnou Yamahu, která pro Toyotu/Lexus dělá místama naprostý mrdy. Od celýho auta typu 2000GT po motor v Lexus LFA

    Jinak v minulosti uměl občas motor postavit Nissan, třeba SR16VE N1 byl produkční N/A 1.6l, kterej dával skoro 200k
    Tim na chvilku předběhl dokonce i Hondu (než vydala F20C)
    V některejch oblastech celkem slušně válí Isuzu
    Suzuki dtto
    Mitsubishi nicmoc. Ale pořád bylo schopný stavět I kilometr lepší auto i motory, jak Subaru (Evo bylo vždycky lepší, hlavně spolehlivost a odolnost motoru)
    No a pak tu máš Hondu, která postavila nejúspěšnější motory F1 (původně šel Gordon Murray žebrat o motor do F1 k nim, ale poslal ho do háje, že nemaj na na takový nesmysly čas, tak se musel spokojit s podřadnym BMW) i na první dobrou zvládla jako jediná z japonska vypotit commonrail diesel
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    HERR_FLICK: jen si to ujasnim :
    - kdyz TOYOTA, MAZDA a SUBARU jsou ty worst manufacturers ever, tak kdo z japu teda UMÍ dělat motory?
    just asking..
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    MATEJICEKKK: motory v mazdách nefungují, ani když do nich nenachčiješ
    Proto taky v zemích 3. světa (ani nikde jinde) téměř nejezdí

    A v Toyotě pár motorů funguje proto, protože nevěděj, jak se staví ideální motor, takže vše brutálně předimenzujou (2JZ)
    Jako u zemědělský techniky, kde dvojnásobná váha neva, to je jedno
    Ovšem když chceš postavit sportovní auto je ta hranice, kde se láme chleba
    MATEJICEKKK
    MATEJICEKKK --- ---
    HERR_FLICK: Jono, ono se v toyotach a mazdach jezdi temer ve vsech zemich tretiho sveta, protoze funguji, ikdyz do nich nachcijes, ale ty motory porad nak vyrabet neumi. Zajimave
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    TOMASS: já měl na myslí Toyotu Zupru komplet vyrobenou v Magna Steyr
    B48 a B58 jsou lepší motory, než je schopna vypotit Toyota
    Stejně jako je ZF8 lepší, jak jakejkoliv Aisin
    TOMASS
    TOMASS --- ---
    HERR_FLICK: S BMW se nezdařilo vůbec nic. Jak benzín tak diesel ko kolem klidně ve 150K. Asi nejhorší motorizace v Toyotě.
    CUKI
    CUKI --- ---
    HERR_FLICK: No nevím, za mě Mazda vůbec špatná není, kdyby neexistovala koroze. Jaký je celý japonský žebříček? :-)

    Za mě to už dneska není ani o autech, ale o nesmyslných regulacích. V rámci toho že se oháníme ekologií, tak vyrábíme čím dál tím víc žíznivější auta.

    Jinak ty hybridy (od T) asi špatné nejsou, ale já v tom nevidím moc přínos, pokud to auto nejezdí celé dny někde v centru v kolonách. Jako tágo v Praze si ho umím představit. Ale jinak třeba Yaris 1 gen žere méně než Yaris III Hybrid...
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    MILAZAJICEK: Mazda
    Ty tragédi zkusili všechno, jen aby nemuseli vyrobit jedinej naprůměrnej motor

    Toyota motory vyrábět až na vyjímky (GR Yaris) taky neumí, ale umí tím hodně občas pověřit někoho schopnýho
    Většinou Yamahu, naposled se nadmíru zadařilo i s BMW
    MILAZAJICEK
    MILAZAJICEK --- ---
    Jako nahradni vůz mě přistavili půl roku stareho pasata 1.5 TSI v automatu takže mam docela pěknou zkušební jízdu a bohužel se tim koncern diskvalifikoval z konkurzu na novy vůz, to se neda pouzivat.
    MILAZAJICEK
    MILAZAJICEK --- ---
    HERR_FLICK: Prvni nejhorsi je Toyota? Abych spravne chapal terminologii?
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    MARASAN: gr86 zrovna moc real deal toyota není, když je ten vošmelenej bazmek z větší části (hlavně s parodií na motory) od druhýho nejhoršího japonskýho výrobce = Subaru
    MILAZAJICEK
    MILAZAJICEK --- ---
    Aha benzin asi jen 1.2T tak to bych určitě nechtěl.
    MILAZAJICEK
    MILAZAJICEK --- ---
    SEJDA: Corola byla i benzinova ne? Každopádně zatím nejsem toyotě nakloněn. Ještě jsem neměl auto kde by toik věcí nefugnovalo správně nebo vůbec natož aby zdechlo na 60tis. a nechalo mě na cestě. Servis se zatím taky neozval.
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    MILAZAJICEK: Corolla je jenom hybrid, takze to je dobra volba ;)
    A je pekne ze si planujes krizi stredniho veku :D
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    MILAZAJICEK: zrovna ale Corolla i GR86 jsou real deal Toyoty.
    MILAZAJICEK
    MILAZAJICEK --- ---
    SEJDA: To je právě problém že daleko, teď jsem skončil nuceně v Trutnově a ten je blíž než nejbližší v Praze ale zase je to 2h cesty. A i servis v Praze je docela problém. Na počkání to neudělají takže odvézt tam auto a vyzvednout si ho to je na 2x den volna :(

    Původní plán byl že koupím ještě ženě Corolu a sobě časem GR86 ale nejsem blazen abych se střeliil dvakrat do stejne nohy :(
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    MARASAN: kdyz sme u tech toyotich dyzlu - bracha ma uz roky Avensis predchozi generace s 2.2 D-CATem a nestezuje si .. jede, zere (no žere :) furt stejne, no problem..
    A pravdou je, ze kdyz sem ted na dovoleny za nim jel x desitek kilometru po okreskach na vylet, tak sem o tom naftaku pred sebou nijak nevedel - tim myslim hlavne cuchove, ten motor proste prdi motylky.. (D-CAT je systém kombinující filtr pevných částic a katalyckou redukci oxidů dusíku,ale bez vstřikování močoviny)
    .. narozdil od vsech tech kouricich koncernovych TDIcek, TDCi, HDi atp.. Pri jizde za nimi mam vzdycky chut bej Dr. Manhattan a lusknutim prstu znicit vsechny diesely v osobakach.. čirý zlo

    A já si na svůj benzinovej VALVEMATIC nemuzu stezovat, zlatej jednoduchej benzin, co za to umi taky pekne vzit i bez turba a (snad) me spolehlive proveze roky spokojenych kilometru.. :-)
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    MILAZAJICEK: V Proace jsou motory od Stellantisu, tedy asi to same co je v tech Travelerech.
    Hybridu se uz prodalo okolo 35 milionu. Toyota HSD je pro mne nejspolehlivejsi a nejrobustnejsi pohonny system. Nevim jestli to kombinuji s naftou, ale asi ne, vznetove motory jsou emisne uplne mimo.
    Naftove motory jsou slozite, aby se dostaly emisne, tam kde je chceme. HSD je trivialni.
    Jak daleko mas jiny servis? Zaruku muzes uplatnit v kteremkoli servisu.
    CUKI
    CUKI --- ---
    MILAZAJICEK: odávka od Toyoty je pouze Hiace. Do 4. generace je to nesmrtelné auto. Dá netuším Problém je že na našem trhu jich je jako šafránu.
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    Diesel od toyoty snad jen Hilux nebo Landcruiser
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam