• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EKGVintage Story
    EKG
    EKG --- ---
    A takhle hezky a rychle se daji stavet veze. Dekujeme nasim sponzorum

    QP's Chisel Tools 1.12.3 (Bug hunt edition!) - Vintage Story Mod DB
    https://mods.vintagestory.at/chiseltools

    Pouzite nastroje: pantograph, hand wedge

    EKG
    EKG --- ---
    Jo a daji se vysekat schody, ktery daji 8 bloku nahoru na jeden blok dopredu. Schody, to znamena, ze se da jit nhoru bez skakani. To by se na stavbu vezi mohlo hodit.

    EKG
    EKG --- ---
    Zajimave.

    EKG
    EKG --- ---
    Ted me napada, ze sklep vlastne taky funguje i s otevrenyma dvermami. Tak jo, jeste vyzkousime otevrenou architekturu.
    EKG
    EKG --- ---
    Ne, to nejsou verejny zachodky. Dnesni dil serialu Zadny dotaz nam neni dost blby na tema Hranice lenosti pri vyrobe dreveneho uhli.

    Protagoniste zprava:
    Dvere od koksovny. Tady je to hlavne proof of concept, nalozit se to da, uvidime, jestli to pujde i vyndat. Pokud bude co vyndavat.
    Dvere borove. Zatim drzi.
    Dvere ocelarske. Nas horky fovorit zejmena z hlediska praktickeho.

    A jako host:
    Dvere padaci. Nelez dovnitr, kdyz nemas drevo na dalsi varku, jinak ven nevyskocis. Ale proc ne. Vlastne kdyz se da nahoru zebrik... no uvidime zitra.

    EKG
    EKG --- ---
    BAT: Mozna zkus ty dreveny dvere, mozna jsou nehorlavy. Ja to zkusit muzu, ale ted ne. Hrat pred praci vede k fenomenalnim hernim uspechum a naslednemu chronickemu zombiismu.
    BAT
    BAT --- ---
    EKG: Aha, tak to zkusim... az se nekdy v daleke budoucnosti dostanu k zelezu.
    EKG
    EKG --- ---
    Coke oven door jsou kovany dvirka, iron door jsou normalne dva bloky vysoky.
    EKG
    EKG --- ---
    BAT: Normalne zelezny dvere. Sest platu misto sesti prken.
    BAT
    BAT --- ---
    EKG: haha, no ale tim neprolezu :)
    Spatne jsem se vyjadril - potrebuju dvere, kteryma projde hrac.
    Mam dva milire s obsahem 4x4x4 bloku, takze kdyz je plnim (nebo vybiram z bloku co jsem hloubeji uvnitr) musim vlezt dovnitr.

    Zatim to resim tak, ze mam vchod ucpany zeminou, a kdyz potrebuju tak to rozkopu a drpnute bloky soupnu do vedle stojici nadoby, aby byli pohodlne k dispozici pozdeji az to zase budu zavirat.
    Nejake dvere by byly mnohem pohodlnejsi.
    EKG
    EKG --- ---
    BAT: Zkus dvere od koksarny, onehda jsem je stloukl ze ctyr bloomu na jedno ohrati. Idealne pres dva platy.

    Nebo ze sesti platu dvere od vysoky pece. Ale jestli budou fungovat, to jsem nikdy nezkousel.

    Vintage Story Blacksmith 101: Coke Oven Door
    https://www.youtube.com/watch?v=jSkrRVVroRg
    BAT
    BAT --- ---
    Existuje zpusob jak ucpat milir pro vyrobu dreveneho uhli tak, aby clovek nemusel ucpavkovy blok rozbijet?
    Nejake dvere, okno, nevim... neco c ose da zavrit/otevrit a nemusi se to pro "otevreni" rozbijet.
    EKG
    EKG --- ---
    Trochu uklizeno.

    EKG
    EKG --- ---
    Tak ma to ted urcity kvality ... no je to etericky. Ale mlyn porad funguje ;)

    BAT
    BAT --- ---
    EKG: bud rad, vzdyt to byla hrozna nevzhlednost :)
    EKG
    EKG --- ---
    Fakt nezapalujte pochoden na dreveny podlaze...

    BAT
    BAT --- ---
    Ted jsem rozjel novou hru po pridani modu Rivers.
    Zatim dobry, pokud se neco nepokazi, urcite ho pridam do me kolekce "must have mods".

    Na tom placatem kousku na prave strane reky planuju postavit vodni mlyn.
    Materialu by melo byt dost - hned na vrcholku kopce je prastara ruina, takze bude hned kameni na zesileni zdi na strane reky a poradne zaklady, vlastne i zdi a nejaky ten sklep.
    Jen musim jeste zjistit jak vysoko od hladiny reky ma byt mlynske kolo, aby spravne fungovalo.

    BAT
    BAT --- ---
    Vybornej QoL/performance mod: Item Clumps
    Shlukuje dropnute/rozbite itemy/bloky, takze pri masovem rozbijeni/harvesteni pak nemusite pobihat kolem dokola jako magor a sbirat zvlast kazde steblo travy, ale seberete to najednou.
    A jako bonus to muze serveru jen ulevit, kdyz nebude muset resit milion jednotlive dropnutych veci.

    (predpokladam, ze vetsina lidi tyhle veci zna lepe nez ja, ale mozna se tu najde nekdo komu to bude uzitecne)
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    BAT: samozřejmě, že sis mohl v javě aplikovat /achievement :D to nebyla tak docela moje pointa. přirozeně to omezení na achievement nemusí bejt jen vnější, může to bejt kolektivní domluva na pravidlech hry.
    jinak díky za ty doplňující informace, spoustou věcí se očividně trápit vůbec nemusím :)
    BAT
    BAT --- ---
    BAT: Taky je potreba vzit v uvahu, ze pro me je VS nove.
    Neznam ho, a jsem jeste ve fazi kdy ladim nastaveni serveru pro dosazeni pro mne optimalniho zazitku, a vybiram a testuju mody.
    A tohle dost ovlivnuje, ktere feature ocenim a ktere mi v tuto chvili prekazeji.

    Jinak podle mych zkusenosti se v tomhle ani MC nijak nelisi.
    I tam jsem stravil desitky hodin jen ladenim konfigu, ladenim terrain genu, vyberem a testovanim a konfigurovanim modu...
    Takze po teto strance nevidim rozdil.

    Jak PALEONTOLOG zminoval, ze "mc má prostě survival, kterej má nějaký jasně daný atributy a achievementy uděláš jen v tom", tak takova moje zkusenost s MC vubec neni.
    Mozna je potreba rozlisovat Javu a Bedrock?
    Ja hral jenom Javu, Bedrock mi na komp nesmi uz jen kvuli jeho odporne zavislosti na MS Store (may it burn in hell!), ktery jest jednou z prvnich veci co na kazde instalaci Widnows odstranuju.
    Ze by byl MC Bedrock Edition v mnohem restriktivnejsi? asi by me to neprekvapilo.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam