CUKI: Ve mě to takové emoce nevzbuzuje a pozoruju to zcela racionálně. Prager měl svůj koncept "města nad městem" což je asi nejsilnější myšlenka, kterou kdy jaký architekt přinesl do českého prostředí (promiň Santini, promiň Pacassi) a dokázal to i sem tam částečně zrealizovat. To je něco co přesahuje veškerou estetiku a možná i tu konstrukční odvážnost a nespoutanost. To ale neplatí pro Novou scénu ani pro Komerčku, to je prostě něco úplně jinýho. Takže hodnota těch kostek je prostě v něčem jiným - je to fragment díla, který nikdy nebylo dokončený a je na nás, jak se k tomu postavíme, proč bychom to měli bourat? Opravit se to dá, záznam doby je to zcela jedinečnej. Rekonstrukce je obrovská výzva, která prověří naši připravenost jako veřejnosti, architektonický obce i realizačních firem (no a i politiků, kteří tomu vyřeší peníze)
Samozřejmě u těch kostek je mnoho jiných kontroverzí, protože to není celý projekt tak, jak byl vymyšlen, navíc to bylo projektovaný někam úplně jinam (snad někam na Florenc). Hodně jsme se o tom na škole hádali, Bočan to nesnášel. Ale když k tomu přistoupíš z reality rýsovacího prkna, tak je to úplně ryzí.