HONZA09: není to stejný engine, to jsi se akorát přiznal k tomu, že svoje informace taháš od dementů na YouTube. A assety nejsou stejné, to může říct jen úplný dement.
Je tam stejnej vývoj, jako u staršího Unreal, u kterého ale nikdo z vás netvrdí, že je to ten samý engine, jen protože mají silný marketing, který vám to říká.
Bethesdí jen vychází z jednoho engine co se kdys prodával na projekty a dělala se na tom velká spousta projektů. Mimochodem s ním dodnes pracuje i Rockstar. Je to jedna polovina toho spojenýho engine v RDR 2, například. A nejen oni. Vyvinulo se z toho hromada projektů, i třeba pro architekty. Nebo NASA.
WarHorse si zcela legitimně a dost pracně vytvořili svůj, postavený na CryEngine, ale už to taky není úplně ten původní CryEngine. I Bethesda, ve svém studiu Arkane na něm stavěla Prey. Znamená to něco? Ne, vůbec nic, jen to, že nemáš pravdu.
Proč a jak a na co se používají určitý engine, tooly, nebo assety a proč padají různá technická i jen designová rozhodnutí proč použít tohle, nebo mít nahrávací obrazovky tady vychází z velice dlouhého vývoje a diskuzí tvůrců a odborníků. Ze způsobů práce.
Nikoli z teorií nenávistných youtuberů, co nedokončili ani střední školu, prodávají hate videa a obírají děcka o kapesné.
VON_GILOTINE: ne, naprosto bez problémů nefungoval, měli problémy i s optimalizací na některých platformách. Pády zkrz a mimo mapu se ti mohly stát všude. Na neopravených chybách stojí i nejrychlejší průchody From soft her, od Bladbornů po Eldeny.
Opravy "jen capy dmg" u akčního RPG jsou závažné opravy herních mechanik a logiky hry a v pozdějších úpravách i silné zásahy do hry hráčům, a ne takové "jenomjako" jak se snažíš naznačit.