• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PHOW_SAATCHTainted Grail: Fall of Avalon


    Vstupte do temné reinterpretace artušovských legend v tomto RPG z pohledu první osoby s otevřeným světem. Prozkoumejte svět uvězněný v nekonečném podzimu, buďte svědky pádu legend a dělejte smysluplná rozhodnutí zapletená do komplexního, rozvětveného příběhu.

    Tainted Grail: The Fall of Avalon on Steam
    https://store.steampowered.com/app/1466060/Tainted_Grail_The_Fall_of_Avalon/
    rozbalit záhlaví
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    VIRIK: ona nakonec ta efektivita buildu ani neni tak dulezita v tomhle pripade (singleplayer rpg). neni to diablo, kde bych si s nekym meril pindika a honil kazdou vterinku, kdy museji padat mobky. pokud to bude hratelny, tak to uplne staci.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    LOJZEE: je klidně možný, že s perkem a steahltem je to zabiják na jednu ránu, ale to z dema nepoznáme.
    Ani z EA na steam, protože v plné verzi to má být jinak.
    Pak by se ale třeba magie a luk zdál jako super built. To jo.
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    VIRIK: jako v tom demu mi taky ten luk prisel meh, ale spolu se stealthem a critem a polevlenej to teoreticky vypada dostatecne funkcne..
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    LOJZEE: jelikož teď jedu LOFT s obouručákem, tak bych asi zkusil po dlouhý době nějakýho mága, to už jsem nehrál strašně dlouho... a zároveň bych z toho měl nějakej vizuální zážitek....btw: Skyrim mě trochu minul, hrál jsem ho až zpětně, ale vyrost jsem na Hexenu, tak to zkusim hrát jako Hexen :D

    VIRIK
    VIRIK --- ---
    Dost zajímavě tam vypadá magie.

    Zatím v demu dost nejméně efektivně tam vypadalo použití luku.
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    vcera jsem se brouzdal asi 20 min ve skill tree a vymejslel buildy, musim rict, ze se fakt tesim, vypada to velice variabilne, co se tyce specializace.. ja to vidim asi na bow/crit/stealth/dagger, ale laka me tam spousta kombinaci, ale tohle je takova moje oblibena elder scrolls klasika..

    na co se chystate vy?
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    VEVERCAK: Je to na základě deskovky :)

    VEVERCAK
    VEVERCAK --- ---
    Zajímavé. Slyším o tom poprvé, je to jak blesk z čistého nebe, ale hned stahuju demo. Vypadá to dobře!
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Ale Tainted Grail samozřejmě bez modů! :)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    LOJZEE: Já jsem nedával ve Skyrimu unlimited inventory, ale zvětšil jsem jí asi 2x, abych nemusel každejch 5 minut lítat do bedny. Čas jsou peníze a když máš dvě děti, tak platí dvojnásob.A nemám pocit, že by to tu hru rozbilo, Skyrim jsem hrál zpětně kvůli příběhu a ne kvůli soubojům - od toho mám úplně jiný hry a ty hraju na 100%.
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    zkousel jsem to demo vcera a je to pecka, hejbe se to skvele, fighty primerene obtizny, super setting, grafika, mne to moc navnadilo..

    co se tyce toho carry weight modu (here we fo again), tak je to zasah do hry (nerekl bych cheating, jak rika Virik, ptze cheating je za me jen v multiplayer hrach ve vztahu k ostatnim hracum), ale muze to nabourat ekonomiku hry, ktera nepocita s tim, ze budete schopni nest a prodat vse, na co narazite. dale napriklad vareni jidla s sebou - budete-li hrat s modem, nebude potreba selektovat, co sbirat za ingredience a co z nich uvarit, protoze postaci jist samotne ingredience, protoze jich bude prehrsle. crafteni take bude jednodussi atd.

    na druhou stranu, pokud to nekdo dobre rozmysli a prijde na to, ze pro nej bude hra zabavnejsi, kdyz bude moci byt looting goblin na ukor nekterych rpg prvku, tak je dobre, ze ma tu moznost si hru omodovat a uzit podle sebe..
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    ne. Jsou to herní mechaniky a vy to prostě čítujete.

    Hra se nedesignuje podle toho, co se vám líbí a co ne.

    Váha a baťoh má svoje místo a nějakej důvod.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    AIAX: U mě je na prvnim místě zábavnost a volnost pohybu, fakt nerozumim, proč můžu nýst v inventáři 50 brnění a 51 už ne. Chápu, že je to kvůli ekonomice a možná proto jsou prodejní ceny v souslike úplně o ničem :) stejně tak zadejchávání postavy třeba v DD, ať to udělaj jen u bossfightů a v soubojích, ale ne u normálního přesouvání po krajině, kor když je tam jen částečnej fast travel... nejsem gamedesignér, takže nevim, co všechno by to rozbilo, ale myslim, že tohle pochopili v From Softu, když po DS3 udělali Sekiro.... neni to pravda RPG, ale ta hra ma tak neuvěřitelnou flow... U RPG se tim dá odlišit válečník od trpaslíka, že toho unese víc, na druhou stranu nebyli to právě trpaslíci, co nosili obří štíty a kladiva?? Ve fantasy logiku fakt nehledat.. a na Kingdom Cum z vysoka seru :D
    AIAX
    AIAX --- ---
    PHOW_SAATCH: V soulsovkách mi to taky vadí, třeba já kdybych dělal ten remake Demon's Souls, rozhodně bych carry weight zrušil (a upřímně, upravil bych toho mnohem víc).

    U "normálních" RPGček nějaké omezení inventáře, váhové nebo jiné, asi má své místo, kor u her jako Kingdom Come, co se snaží o co největší realismus. I když i tam mě to občas sere.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    OCTOPUSS: Zas pak máš větší prostor oro představivost :)
    OCTOPUSS
    OCTOPUSS --- ---
    SADAKO: AAA to být nemusí, resp. netuším, co vlastně AAA obnáší, ale nemuselo by to být rozpatlaný. Nečekám fotorealistickou grafiku - a vlastně bych musel docela dlouho přemýšlet, aby mě napadnul příklad, kde bych ji ocenil, ale zároveň by ty textury měly být ostrý, a místy nepřipomínat My Summer Car (když to fakt zhuleně přeženu) :D
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    SADAKO: O carry weight jsme měli nedávno vzrušenou debatu s VIRIKem :) jak mam rád Skyrim a Dragon's Dogma, tak tohle úplně nenávidim.... v soulsovkách můžu nosit v batohu neomezeně věcí a ničemu ro nepřekáží :)
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    SADAKO: dik za info
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    OCTOPUSS: Tainted Grail není AAA hra a grafika tím pádem není úplně super nejvíc vyhlazený next gen shit, ale mně se strašně líbí ta stylizace, takže graficky to není žádný zázrak, ale rozhodně pro někoho to může mít své kouzlo :D a tedy, jak to hraju v tom early accessu od začátku, tak vidím celkm velký posun, ergo mi to přijde vlastně hezké.

    LOJZEE: Mě to zaujalo primárně zasazením, mám rozehranou tu deskovku (už předposlední expanzi) a ten artušovský setting mají udělaný hodně dobře. Mají tam narativní design poňoukající k exploraci, k nějakým místům se dá dojít tak, že se díváš, jak to kolem tebe vypadá a když hráč exploruje, tak i něco najde. Moc pěkný writing, zejména dialogy jsou místy vyloženě jako zjevení, příjemně neprvoplánová vyústění některých questů. A questy obecně jsou místy velmi hilarious, včetně netrapného humoru.
    Fight v těch updatech hodně měnili, takže těžko říct, jak bude vypadat ve final, ale snad pokaždé se mi tam celkem dařilo fungovat v kombinaci útočných kouzel, luku a meče/dýky. Příjemné je, že člověk má hned od začátku možnost mít 4 sady vybavení (kouzel a zbraní).
    Vlasně jediné, čím mě to sere je můj tradiční problém s carry weight a omezeným inventářem, nesnáším to upřímně a nezištně plošně všude; jako mají to tady celkem velkorysé (dá se záhy najít prstýnek, co s tím pomáhá, skilly, co to zvedají, infinite truhla tu je atd.), ale mě to prostě sere od podstaty, nechci řešit tyhle píčoviny vůbec. Je tu crafting, nejsem't milcem craftingu, takže jediné, co k němu mohu říci je, že hráč není nucen trávit s ním mnoho času a toto oceňuji :D
    V tom posledním updatu přidali housing (spíš tak v náznaku, opět těžko říct, jaké to bude ve final), doceňuji popis, velmi to ilustruje tón některých míst hry
    https://images.steamusercontent.com/ugc/19810316429884203/08BF774D6E8B16052E19CE122729DD5A23BFE975/?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Letterbox&;imcolor=%23000000&letterbox=false
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    stačilo zkusit demo, nadšeně jsem prošel 4x, pokaždé za jinou postavu (bojovník, mág, etc) a už tam bylo vidět jak bohatý možnosti to nabízí.
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    SADAKO: tak treba vypichni, co te na tom tak zaujalo, zes sel "stejnej" kontent tolikrat? :) at se muzu tesit.. grafika me moc nezajima, to se upravi casem modama, spis treba jaka je explorace, fihty a tak
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam