• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PHOW_SAATCHTainted Grail: Fall of Avalon
    GURBON
    GURBON --- ---
    SADAKO: Ja nakonec prisel na to, jak se tam dostat, ale sel jsem celou pasaz hezky pozpatku od bosse pres tezky potvory k lehcim :D
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    GURBON: Jojo, už mě to dostalo někam, kam se mi nedařilo najít cestu; konkrétně Gorge ve Forlorn Swords - a vlastně doteď nevím, jak se tam jde, protože je kousek od toho fast travel :D u Gorge mám navíc rozkošný glitch, že když mě to portne před ten vchod, tak nejde jít dál, dokud nevlezu do té jeskyně a zase z ní nevylezu.
    GURBON
    GURBON --- ---
    SADAKO: Hehe, to je cheat jak prase, uz asi vim jak se budou delat speedruny. Ono nejenom ze te to nekde dostane odnekud ven, ale taky se da dostat dovnitr tam, kde jeste imho nemam co delat / nenasel jsem normalni cestu.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    V KCD takhle ukončí vaše trápení klávesová zkrátka ALT+F4 :)
    AIAX
    AIAX --- ---
    SADAKO: "Tip - tlačítko "unstuck" v menu může v dungeonech fungovat jako rychlý teleport zdarma k východu ven"

    SADAKO
    SADAKO --- ---
    Ta absence mapy v dungeonech mě nejdřív trochu zarazila, ale ono kupodivu ani v těch větších není problém se zorientovat.
    Tip - tlačítko "unstuck" v menu může v dungeonech fungovat jako rychlý teleport zdarma k východu ven... nebo ke vchodu do další samostatné části dungeonu, nevím, podle čeho se řídí, kam to hráče portne, jestli podle toho, odkud zrovna vylezl nebo čeho, ale v Corrupted Temple mi to příjemně zkrátilo cestu.
    AIAX
    AIAX --- ---
    HONCKA: Z nakaženého chrámu jsem teď po dvou hodinách vylezl, hudba, atmoška, level design pecka.
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    AVATAREK: jj ten byl dobrej, jinak co by se mi celkem šiklo je mapping i prostor mimo hlavní lokace, zrovna tahle mapa a pak ten nakažený chrám je velká jak prase
    AVATAREK
    AVATAREK --- ---
    Dohrál jsem to 28.5., nahráno jak vidíte pár hodin. Dávám si pauzu chvíli a pak to prolezu do mrtě. Nejvíc se mi líbil dung s “králem a královnou”

    AIAX
    AIAX --- ---
    VIRIK: Jasně, těžko bych počítal na prstech jedné ruky RPGčka, kde na konci nejsi více nebo méně OP.

    Vlastně mám problém si teď vzpomenout na jediné.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    tenhle dung je naprosto fascinující

    VIRIK
    VIRIK --- ---
    tak jsis ji mohl zvýšit :)

    nicméně takhle ale RPG fungujou. Něco děláte, dostanete se do místa, kde to nejde, tak jdete jinak cvičit, vrátíte se a zbijete to. Funguje tak Oblivion, Gothic, Elden ring a samo i TG.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    480% Spell power
    110% Crit Spell Power Chance
    cca 350% Crit dmg

    Měl jsem fire ball, ice ball a pak nějakej bleskovej taser, co při silným sesílání chanelloval.

    V percích jsem měl, že mě crit léčil, zrychloval, nepřátelům dával negativní statusy, což mě dál boostilo a ještě ty enemáky stunoval.

    Celkem Op build. Ke konci už jsem nepotřeboval pak ani lektvary a jídlo. IMHO to střední obtížnost je hrozně jednoduchá
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    AIAX: tak on treb duel knight cape, co dava +20 procent crit (melee/range/magie) uz imo dava celkem smysl
    AIAX
    AIAX --- ---
    Já zatím upgrade vůbec nevyužil, jednou jsem si zkusmo vyboostil hůlku na +10 a stálo mě to dvacet tisíc, což mi za těch 10 spell power navíc fakt nestálo. Sice jsem zatím neobjevil žádné o moc lepší využití peněz, skoro nic nekupuju, ale to si za těch dvacet litrů radši pořídím domek v Southern Horns :D
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    ja mel armor vyupgradovanej na nulu - celkem me tim nasrali:) Ale zas nektery veci, co mely nadefinovany fixni bonusy, se ted daj upgradem zlepsit, coz je fajn
    AIAX
    AIAX --- ---
    L4MA: Tvl aha.
    L4MA
    L4MA --- ---
    HONZA09: nic jako lehka a tezka zbroj neexistuje. je to jen o pomeru k tvy nosnosti. taky jsem ted o kousicek pres light treshold, nevim proc.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    L4MA: Rebalanced armor weight loss when upgrading

    To bude asi tohle. Měl jsem střední zbroj sníženou na lehkou. Po patchi byla zase střední a protože už jsem byl před koncem a nezresetovsla se cena za snížení váhy, tak už jsem se na to vybodnul. Nacpal Goldy do upgradu síly kouzel a šel dát Final bosse na tři rány. :)
    L4MA
    L4MA --- ---
    GURBON: nevazily 0, jen nebylo videt ze vazej 0,01.

    Item weight is now displayed to two decimal places for very light items; otherwise, it remains rounded to one decimal place.
    Rebalanced armor weight loss when upgrading
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam