• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KASUMIPALNÉ ZBRANĚ a život s nimi. Sport, sebeobrana, svobodná nátura? Gentlemans' club
    I beg you, Gentlemen, act with Conduct and Discretion. A Pistol is your last Resort.
    The Beggar's Opera, John Gay
    Na homepage jsou odkazy na střelnice.
    rozbalit záhlaví
    SHADDIE
    SHADDIE --- ---
    GOBERS: padre touží posílat do vězení lidi, za to že provozujou svoje hobby...jak progresivní.
    GOBERS
    GOBERS --- ---
    GEKONZPRAHY: "Pokud by bylo, pak by prý musela policie pozavírat většinu hledačů po­užívajících detektory kovu."

    Yesssssss, pleasssssse...!!
    ELWERINE
    ELWERINE --- ---
    KENJIRO: afaik ne :D. Ale snad pohorsit se tady muzu, nebo ne? :)
    KENJIRO
    KENJIRO --- ---
    ELWERINE: co já vím, jsem snad právník? :-D
    ELWERINE
    ELWERINE --- ---
    KENJIRO: o to nejde, ted se na to koukam ciste z toho pamatkovyho zakona. To proste nema trestnepravni rovinu jako zatajeni veci imho. Kde tam je spolecenska skodlivost, kdyz to jeste k tomu bylo verejne vystavovano? To taky nemuzou myslet vazne...
    KENJIRO
    KENJIRO --- ---
    ELWERINE: no víš jak, obvinili v lednu, a 30. ledna začala platit novela... kdyby se zajímali, co v ní je, mohli si ušetřit práci.
    ELWERINE
    ELWERINE --- ---
    KENJIRO: tvl, to s takovou kravovinou jdes na cloveka s trestnim zakonikem? Tam je pokuta za 4 mega (v pamatkovem zakone), ale do tresta s tim jit? Wut?
    KENJIRO
    KENJIRO --- ---
    ELWERINE:
    KASUMI:
    MAZDA:

    tak já se obávám, že ho uvařej na tu původní žalobu - zatajení cizí věci. Furt těm detektorářům říákám, ať si dají majzla, že to není jen o zákonu o zbraních, ale že taky podle zákona o státní památkové péči jednak může archeologický průzkum provádět jen pověřená osoba, a za druhé taky že archeologické nálezy patří kraji, obci nebo státu. Ale je to marný, je to marný, je to marný :-(