• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LUNGPAWarhammer 40000 Dawn of war I & II

    Warhammer 4000 dawn of war II official homepage: http://www.dawnofwar2.com
    Warhammer 4000 dawn of war official homepage: http://www.dawnofwargame.com/homepage.php
    Ovšem zásadní stránka (mody, mapy a pod...) je na: http://dawnofwar.filefront.com/info/modLinks
    converze: http://wh40k.ei8ht.net/hangar-8_sm.htm

    Klidně bych tento klub propojil i s vyvěšováním epických obrazů ze světa warhammer, takže pokud nějaký na netu objevíte lupněte nám je sem ať poťešíme svoje válečné oči výjevem z nějaké nekonečné bitvy..:)

    rozbalit záhlaví
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    YOPIE: hlavne ta AI ve skirmishi je fakt slaba, i expert enemy neni zadna vyzva,to snad ani nejde prohrat :-/
    GHOST
    GHOST --- ---
    YOPIE: To snad přijde, podle vývojářů jim šlo primárně o hratelnost, která je fakt vysoká. S diferenciací si budeme muset počkat na datadisky.
    YOPIE
    YOPIE --- ---
    DoW2 je graficky super, ale vadí mi málo map v skirmishi, jednička jich měla mnohem víc.
    CAIA
    CAIA --- ---
    Tak jsem zacal DoW2 take hrat a zatim jsem dost nadsenej. Obzvlaste ten multiplayer vypada naramne. V solo si to uzivam, ale dostavam nejak moc na prdel.
    GHOST
    GHOST --- ---
    MAXPOWER: Jo, mám, mě to už funguje a jsem naprosto spokojený. I podpora přes Steam funguje moc dobře.

    Nejdřív si přečti GHOST: ať víš, o co jsi přišel :)

    A pak si jednoduše vytvoř online účet u Windows Live, akorát do Country dej UK. Je to podle oficiálního vydání distributora, takže nikdo může cokoli říct proti tomu.

    MAXPOWER
    MAXPOWER --- ---
    Ahoj, omlouvam se ze to nacpu sem ale potrebuju radu.
    Vcera jsem poridil DW 2 a Fear 2 oboje ma steam a nebo windowv live pro hrani online.... jiz pred casem jsem si poridil GTA4 s tim ze nebudu parit online protoze v cr neni pro Windows live podpora ... a dnes jsem nasel clanek s navodem jak si tu windows live zapmout ci co ... chtel jsem se optat jestli s tim ma nekdo nejake skousenosti.

    odkaz na stranky s návodem pro zapnuti windows live v Čr: http://www.gtaplanet.cz/gta4/gta4-novinky/navod-gfw090112.html

    (nenašel jsem diskuzy o windovs live na nyxu ... asi to lidi moc nepali nebo jsem neco prospal? :) )
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    BIMBAS: presne tak
    HIJACKER: prvé recenzie už sú, samozrejme, akurát nie v českej hernej tlači
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    tak me napada World Shift ze je trochu o necem jinym.

    V zadne RTS se tomu neda vyhnout. Uz je to jen na tvurcich jak to obohati. CoH meli pekne ukoly a pekne to zapadalo.

    Uz i prvni warcraft mel survival mise v jeskynich ale prevazne to bylo postav zakladnu a umlat nepritele. 90% rts je o vyvoji armady kde postupne dostavas jednotky k pouzivani cim dal silnejsi az v poslednich misich muzes pouzivat vsechno za ucelem zniceni mega opozini zakladny. Kampaně jsou u většiny RTS tutorialy pro multiplayery
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    Tak nevim jestli ses slepej nebo hloupej, ten rozdil je na prvni pohled videt. Vsadil bych se ze az vyjdou prvni recenze tak tam bude singleplayer zminovanej jako slabej clanek hry. Je smesny srovnavat stereotypni 2 druhy porad se opakujici mise s propracovany SP z WiC,COH apod.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    HIJACKER: mhm, RA1 (hra, v ktorej bolo 80% misií o postavení dvoch obrazoviek základných vojakov a rozdupaní nepriateľskej základne, lol) a čo ešte?
    Trepeš kokotiny proste.
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    Tak napr. CnC RA1 , byly tam mise jen s tanyou znicit specifickej cil a proplest se bludistem nastrah (znicit elektrarny aby v nejakym sektoru nefungovaly tesla civky, vyhnout se psum a vozidlum...) , mise s veskerym arzenalem, dobejvani tezce opevnenejch mist, niceni psi emitoru na cas,ruzny bonusovy ukoly, kazda mise byla jina proste. Coh obzvlast , mise s omezenym poctem airborne - znicit odpalovac V2 na londyn. Udelat past na kolonu nemeckejch posil., zabezpecit cestu a dostat co nejvic nakladaku do bezpeci,vylodeni v normadii, ulovit legendarniho tiger ace .. do toho sekundarni ukoly (zachranit neco v casovym limitu) a bonusovy ukoly za ktery se ziskavali metaly ( mit co nejmensi ztraty, zabit uberfuhrera driv nez utece, dobit kopec -nejtezsi mise- do 30min) a to chces srovnavat s DoW2 ? Jen 2 typy misi porad dokola an stejnych mapach, 1. zabit bosse - pokazdy to samy na vetsinou stejnejch mistech 2. ubranit 3elektrarny proti vlnam nepratel - zase dokola stejny. Ja prave zadnej problem nemam :)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Tvoj problém je so žánrom ako takým, nie s hrou.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    HIJACKER: výborne, keď každá druhá, tak uveď konkrétne príklady.
    Lebo série Starcraft, C&C, Supreme Commander a Warcraft boli presne o tom istom.
    Dojdi s obmedzenými jednotkami z A do B / postav XY jednotiek a znič všetky budovy. Ostatne o tom boli aj CoH a DoW1 + všetky datadisky.

    Ja ti netvrdím, že je to nejak extra zábavné, len mám pocit, že plačeš na zlom hrobe.
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    CLAVEN: kazda druha. Jako dojit z body A do bodu B je jak pro blby, navic castos e to odehrava na stejny mape, jediny co se trochu lisi je boss
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    HIJACKER: poznáš nejakú RTS, v ktorej nie sú stereotypné misie? Ak áno, pokojne sa podeľ, veľmi rád si ju zahrám.
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    mno ja to dohral az nekam na lv17 a Bimbas ma pravdu, ten single je strasne stereotypni , bud vymlatit vsechno a nakonci sejmout bosse (zas takovej tvrdak to neni) a nebo branit pred najezdama nejakej ten sonic array bo co to je, porad dokola to samy, motivuje jen sbirani predmetu. Postupem hry je na vyber vic jednotek i vozidla , ale sloty jsou jen 4, to me osobne nevadi, alespon nejaka zmena. To kryti, granaty atd je fakt odflakly, v coh je taktickej prozitek mnohem vetsi. Krom toho vyber jednotek v samotny hre mi prijde na warhammera nejakej malej : Scout, spacemarines, bolter squad(MG), assault raketaci, plasma bolter (AT), terminators, dreadnought, transporter a predator. Anihilate mod nema moc smysl, to HQ ma hroznou vydrz (30000), s tema par jednotkama cos i muzu vyrobit kvuli limitu borim jejich HQ asi 15min.
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    CLAVEN: ted to procitam a klobouk dolu, zajimave pocteni. Nekterym vecem se tedy nedivim uz
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    BIMBAS: neviem, ešte som len tak asi v tretine kampane a na vozidlá som zatiaľ narazil iba u nepriateľov.

    Ad Space Marines - mariňáci sú vo WH40K superhumáni, prečítaj si ten zoznam implantátov (okrem iného majú napríklad sekundárne srdce, regenerujú sa, dokážu prežiť vo vákuu a znášajú výrazne vyššie dávky rádioaktivity a tak):
    http://warhammer40k.wikia.com/wiki/Space_Marines
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    CLAVEN: souhlasim, vyšší obtížnost jsem nezkoušel, pokud je to tam takhle, je problem vyřešen.
    - mise na ktere mas pouze jeden pokus jsou dobrá myšlenka.
    - nerikam ze hodnotim globalne, verim a doufam ze se to zmeni
    - tak k SC bych to nikdy neprirovnaval ale skratka 4 squady jsou pro me malo. To i v CoH jich je vicero. Zase chapu ze tady je to dano pozadim Space Marinaku, coz v prvnim DoW nejak nebrali v potaz. Spokojil bych se treba se 6ti. Samozrejme jeste nevim jak na tom budou vozidla. Budou take zabirat slot(y) ?


    CLAVEN: tak nevim co je na tom LULZ :) . Zanry rozeznat umim a kupodivu mi alieni, eldarská mágie a plazmové pušky ve Fantasy ze 40. tisícátého století nepřijdou divné. Tady je rozdil ze ten hrdina nebude asi az tak superhuman sam o sobe jako spise diky tomu brneni a to je to o cem mluvim. Muze mit nejake posilovace a pak se tomu nedivim. Dyt kazdy ma rad sveho avatara. Zase tolik jsem Warhammera 40k nestudoval. Studoval jsem jenom fantasy warhammera chvili
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    BIMBAS: zvláštne, že ti nevadia alieni, eldarská mágia a plazmové pušky, ale vadí ti, že tvoj superhuman Space Marine rozbije stenu :)
    LULZ?
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Moje dojmy sú naopak veľmi pozitívne.

    - keď sa ti zdajú jednotky nesmrteľné, zvýš si difficulty. Navyše pri oživení teamu oživíš iba hrdinu, nie ostatných členov jednotky, čo je dosť často rozdiel medzi víťazstvom a prehrou. V spojení s nemožnosťou sejvovať v priebehu misie je to IMO tak akurát vyvážené - plus sa ti niektoré misie úplne zatvoria, ak ich nedáš na prvý pokus.
    - po 4. misii môžeš dosť ťažko niečo hodnotiť, to je ešte v podstate tutorial.
    - population limit bude vždy 4 squady, a tak to je dobre. Toto nie je masová stavacia stratégia typu Supreme Commander, ale taktická hra na spôsob CoH (pravdepodobne ešte o dosť taktickejšia ako CoH).
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    btw. jeste me zajima co udelaji s terenem tanky atp. ale uz ted se povedlo memu hrdinovi na lvl 4 rozbit zed nejakym odhozenym orkem. Nevim jak si to mam vysvetlit, ale rozhodne nevidim rad prehnane od reality vzdalenou hardness objektu. Asi mi budete nekdo vysvetlovat ze maji posilovace a endoskeletony atd.. Tolik do toho nevidim ;)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam