ADIK: Nejdulezitejsi vyhodou "hodnych" draku oproti "zlym C" vidim vetsi depower = lehci rozjezdy, vic casu na nasazeni prkna, lehci vyrovnavani narazu vetru pro poryvech a bezpecnost, kdyz nezkuseny clovek netrefi vitr nebo mu necekane prifoukne a taky chovani kdyz se clovek vymazne - hodnej drak zustane nekde na kraji okna a prestane tahnout a "ceka". Za to zlej drak porad cuka a nekam chce tahnout.
Pak Cecka byvali 5ti snurove, protoze meli problemy se startovanim z vody (viz pripad Toma) a ty snury se umej neprijemne zamotavat. Napr. kdyz draka podletis a spadne ti. nebo ti ho preleje vlna. Kdyz u 4snury provliknes draka mezi snurama tak mas relativne dobrou sanci po nejakych zkusenostech to rozmotat ve vode odpojenim a provliknutim baru skrz snury. U 5ti snury je sance afaik minimalni (nerikam ze to nejde).
Ostatne driv byli vsechny draci afaik C-shape. Az pozdeji doslo k vyvoji Delta, Hybridu, SLE a dalsi nazvy kterym moc nerozumim :-)
SOTEKCZ: snazil jsem se rozlisit draky na skolni (hodne) a pokrocile (zle). A C4 bych radil do te druhe skupiny. Nikdo nerika ze se ani s tim Fuelem nejde naucit :-)
====
Stale se bavime o starsich dracich kolem 10kkc (starsi jak 2009 mozna 2010).