• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JIKEDRACI - & - PoWeRKiTinG -
    BONGO
    BONGO --- ---
    SOTEKCZ: jel bych nach Rugen na vikend, ale nestiham driv, nez zitra odpo z Prahy..vy jste uz vyjeli? nebo nekdo jiny na car-share? poberu dva lidi pohodlne
    SKAUTIK
    SKAUTIK --- ---
    At uz je vikend !

'Chapter One' - The Kiteboard Legacy Begins (Official 4K Trailer)
    https://www.youtube.com/watch?v=w8_3qvkZRlM&app=desktop
    SOTEKCZ
    SOTEKCZ --- ---
    Chysta se nekdo na sever? Nejspis odjizdime dnes vecer a budem mit misto..
    SHQ
    SHQ --- ---
    MIXXX: stav se
    MIXXX
    MIXXX --- ---
    Nasla by se tu nejaka dobra duse, ktera by mi za nejakou rozumnou odmenu pujcila kitebag od 6-16.10? Dekuju.
    HANYSEK23
    HANYSEK23 --- ---
    RADAK: Díkes. Jsem línej fotograf:) Možná přidám další info. Případně se ptejte.
    RADAK
    RADAK --- ---
    HANYSEK23: super. Sardinii mam na seznamu. Na zari, ale letos jsem to nestihl. Snad za rok. Report dobry, nevadil by mi ani delsi a vic fotek. Ale i tak diky.
    HANYSEK23
    HANYSEK23 --- ---
    Kdyby se někdo chystal na Sardínii, tak na http://hanysek.skvorec.eu/kitovani-na-sardinii/ jsem dal malé info. Chtěl jsem to sepsat po návratu, ale nějak jsem se nebyl schopen k tomu dostat:)
    NAILER
    NAILER --- ---
    SKAUTIK: syve, ten popisek vypadá, jako že to je hood river :-D sem si říkal, že to tam je nějaký povědomý :-)
    SKAUTIK
    SKAUTIK --- ---
    JAKKILLER: uz mam skoro zabaleno podam pak report az se vratim, je to 6hod coz je vcelku ok na long weekend!

jinak jsem poridil starsi Ride 12m a Bolt 9m tak uvidime zatim by to melo stacit...

JAKKILLER
    JAKKILLER --- ---
    No progression je dobry, z moji zkusenosti, Cim vic ruznych videi sjedes, tim lip. Nekde reknou treba o trosku vic nebo min a pomuze si to srovnat. Kazdopadne nejlepsi s kamosem co to umi. Podivat se na hood river je muj sen.