• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    VFISA
    VFISA --- ---
    ROMANET: hld a klk stoji pojisteni ty embosky? mam ji taky, a ty 2k me vazne taky zarazily..
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    Poplatek za odmítnutí převzetí automaticky vydané nové karty ve výši ročního poplatku za vedení karty, min. 100,–
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    no csob anděl dost pruda, asi to bylo tím, že jsem tam byl před polednem. ale nikde nikdo.
    někdo musel pro někoho dojít někam do zadu, aby se mi vůbec někdo věnoval. pak jsem čekal u pokladny, kde nikdo nebyl a až když jsem běhal všude kolem a zvonil na zvonek, tak mi bylo řečeno, že paní je asi na obědě (normálně bylo otevřeno, svítilo volno), že mám jít k pokladnám za rohem.

    ale účet už byl třeba, tak jsem to zkousnul, ale uvidíme, jak dlouho u nich zůstanu u čendů.

    nejvíc mne fascinují tyto položky sazebníku

    Neodůvodněná reklamace transakce kartou 200,-


    HLÁŠENÍ ZTRÁTY/KRÁDEŽE
    – elektronické a MasterCard neembosované karty 200,-
    – embosované karty 2000,-
    OASHI
    OASHI --- ---
    CSOB - Galaxie, Haje, Praha: Kdykoli cokoli, pi Suchankova super.
    LITTLELI
    LITTLELI --- ---
    TRISSIE: ehm, do tohoto bych se byt tebou nepoustel :) produkcni a vyvojova linie je pomerne hodne striktne oddelena v CS. co se dostane na produkci to je zase uplne jina vec a pod tim neni tak docela podepsana jenom CS, ale to je jako kdekoli jinde.

    jinak jo, CSOB umi byt na kdejake pobocne dost neprofesionalni... CSOB pobocka v Moste - krize, KB - Usti n. Labem - krize, CS nevim jen tam pracuju :)

    spokojenej jsem s RB :) jen kdyby tu moji pobocku furt neprepadavali :)
    ADAM
    ADAM --- ---
    z toho vyplývá jediné: je to velmi subjektivní
    VFISA
    VFISA --- ---
    ADAM: ja mam taky CSOB a CS a musim rict, ze u me zase vede CSOB..)
    ADAM
    ADAM --- ---
    TRISSIE: já mám zase dva učty: ČSOB a ČS a mám naprosto stejný zkušnosti ve srovnání s těmdle dvěma bankama jako ty. jenže v neprospěch ČSOB ;-)
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    aha, no ja na pobocce kvuli nejakymu dalsimu vyrizovani vlastne ani nebyla - kdyz nepocitam jednou plat. prikaz a jednou prelozeni uctu na jinou pobocku, ktera byla blize
    ale tyto dva ukony vyrizeny s ochotou
    a taky to byly maly pobocky, prepazky vzdy max. 3
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    ENTENTYKY: no, pokud nedejbože někdy potřebuju něco vyřídit na pobočce (občas se něco najde - změna zasílací adresy, nějaká ta žádost, změna jména atd), musím si na to vyhradit alespoň tři čtvrtě hodiny čistého času, protože z deseti přepážek, u kterých sedí nějaká úřednice, jen dvě mají otevřeno a ještě ke všemu i ten nejjednodušší úkon jim trvá tak dvacet minut. Já chápu, že některé ty úřednice možná mají ještě polední či jinou pauzu, ale je to dost demoralizující. Navíc prakticky na cokoli si každá úřednice potřebuje zavolat nadřízeného nebo jinou úřednici, čímž zastaví provoz na obou dvou funkčních přepážkách.

    Vzhledem k tomu, že většinou stejnou věc vyřizuju současně i v ČSOB (mám dva studentské účty, ten v KB spíš jako pozůstatek dob minulých a pohotovostní kontokorent, který zruším hned, jak mi dojdou potvrzení o studiu), můžu porovnat, jak dlouho to může trvat jinde.

    Co se týká korporátního chování, pokud tě to bude zajímat, radši v poště. Můžu ale říct, že vzhledem k tomu, že pracuju na projektovým financování pro jednoho z největších developerů v ČR, s bankami jsem v každodenním kontaktu - a s takhle absolutně neprofesionálním jednáním jsem se za tři roky nesetkala.
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    TRISSIE: s chovanim mam zatim jen ty nejlepsi zkusenosti, z vice pobocek
    muzes specifikovat, jak se neumeji chovat?

    SPONKY: musi se otevirat jen v IE, coz je asi jedinej nedostatek
    AILAS
    AILAS --- ---
    SPONKY: na platby na netu si nech vystavit kartu specialne jen pro tyhle platby na netu. Nejde s ni platit ani ji pouzit jinde.
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    SPONKY: ehm, od té doby, co máti dělala deset let v týmu na vývoji hlavní účetní knihy v ČS, mám vůči této instituci značnou averzi. Ale dnes už se jim možná takové věci, jako že vývojáři po měsíci testování zjistí, že netestují na záloze, ale na živém systému, nestávají :-) (tohle se stalo v roce 2000)
    SPONKY
    SPONKY --- ---
    ja zas cetla spatny reference na KB internetbanking, ze to nemaj moc doreseny
    no diky za info, ma jeste nekdo sporku?
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    SPONKY: na platby na netu mám odzkoušenou VISU od ČSOB... jen si nesmíš nechat vnutit VISA Electron, s tou to nejde.
    Do Komerčky bych nešla, mám s nima fakt špatný zkušenosti jak osobně (ale možná mám jen opravdu nejhorší a nejpomalejší pobočku v republice), tak pracovně... řekněme, že se neumí chovat vstřícně ani k malým, ani k velkým klientům.
    KAJINA
    KAJINA --- ---
    SPONKY: ja mam treba eBanku a s inetbankingem sem max spokojena a embos kartu mam visu ..
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    SPONKY: doporucuju komercku - a vem si Visu (nikoli MC) - jinak vsechno potrebne ti ochotne poradi primo v bance, pokud tam zajdes
    SPONKY
    SPONKY --- ---
    nejsem
    VFISA
    VFISA --- ---
    SPONKY: pokud jsi student tak csob mas zadaco embosku visu.
    SPONKY
    SPONKY --- ---
    potrebuju si zalozit ucet, chci k tomu fungujici internetbanking a embossovanou kartu, kterou berou zahranicni kramy na netu...v oblasti bankovnictvi se totalne neorientuju..muze mi nekdo poradit nebo dat aspon dobry tip, cemu se vyhnout? predem dix
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam