PSYSBEE: Tak zrušení účtu v ČS skutečně trvalo asi půl hodiny. Musel jsem vystát dvě fronty (na bezhotovostní přepážku a pak na pokladnu), ale to je tak ten nejmenší problém. Ale nemám ani kartu, ani jiné doplňkové služby kromě kontokorentu 10k.
Naopak jsem pozitivně ocenil, že mě nikdo nepřemlouval a nezdržoval variantama, jak to "řešit". Prostě jsem přišel, řekl že chci zrušit účet, a hned se do toho dali. Navíc to nebyla moje "domácí" pobočka. Nesrovnatelná zkušenost s KB.
Možné problémy jsou možná jenom s rušením kontokorentu, ke kterému je účet zřízen - člověk by musel možná na pobočku dvakrát, z důvodu nutného průběhu uzávěrky na kontokorentu (aspoň tak jsem to pochopil).
Takže celková spokojenost, poslední služba ČS se povedla :-)