• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    AAHHWISEGUY: já mám ČSOB, už teda nejsem student, ale studentské konto pořád rulez. Dobrá síť bankomatů, relativně rozumné služby a na pobočku si jezdím akorát vyzvednout kartu. Docela fajn je neomezený počet výběrů zdarma z vlastních bankomatů, nevím, jestli to mají i ostatní banky, rozhodně to potěší.

Jediné, co mi trochu vadí, je fakt, že papírové výpisy chodí jen jednou za čtvrt roku. Vzhledem k tomu, že hodně platím kartou, vybírám a tak podobně, tak si radši všechny transakce kontroluju - u měsíčních výpisů jsem si to mohla odšrtávat fyzicky, takhle si musím pamatovat, kdy jsem to kontrolovala na inetbankingu naposledy...
    TOMASH
    TOMASH --- ---
    byl jsem par let u cs, srali me pristupem, debilnim webovym rozhranim (mala historie, neda se to lidsky obsluhovat,...). ted jsem u ebanky, skvelej pristup, nemusim kvuli kazdy pi*ovine na pobocku, web ma nekonecnou historii, da se s nim pracovat...
    AAHHWISEGUY
    AAHHWISEGUY --- ---
    no taaak, nejaky osobni nahled, ci komparaci vuci ostatnim bych ocenil spise nez kdyz mi napisete nazev banky...
    TOMASH
    TOMASH --- ---
    ebanka:))
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    AAHHWISEGUY
    AAHHWISEGUY --- ---
    MUXX: slo by to nejak specifikovat z hlediska cim je lepsi od ostatnich?
    MUXX
    MUXX --- ---
    csob
    AAHHWISEGUY
    AAHHWISEGUY --- ---
    potreboval bych doporuceni banky (je pro treti osobu). bohuzel se ani jeden z nas prilis neorientuje ve vsemoznych nabidkach bank apod. ktery bakovni ustav je podle vas nejvhodnejsi pro studenta VS.
    prosim tedy o radu, diky.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    TRISSIE: jj, banda buzerantu je to.. :)
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---