ROMANET: Pff.. nesnášim Spam!!
Mno dle toho co jsem slyšel asi mBank zvolila buď špatnou cestu nebo VELMI špatnou kurýrní službu.
Imho včera jsem poslal "ošklivý" (jen maličko nabručenej) e-mail a ani ne za 20 hodin mi došla odpověď..
Dobrý den,
od podání žádosti Vás během deseti pracovních dnů kontaktuje kurýr, který si s Vámi domluví čas a místo setkání (podle Vašich možností), na tomto setkání dojde k podpisu smlouvy, předání aktivačního balíčku a ověření Vaší totožnosti na základě občanského průkazu. Setkání se koná na území ČR. Do pěti pracovních dnů od návštěvy kurýra bude účet plně aktivní (klient obdrží e-mail s tímto potvrzením aktivace).
Tudíž v nejbližší době budete kontaktován kurýrem na Vaše telefonní číslo uvedené v žádosti o účet.
Platební karty zasíláme v průběhu druhé poloviny prosince. Tedy nejpozději do konce měsíce obdržíte platební kartu.
Jakmile ztratíte důvěru, je zapotřebí se nesetkat s kurýrem a oznámit mu danou skutečnost. Poprosím Vás o pochopení naší situace, kdy jsme neočekávali takový zájem o naše produkty ze strany klientů. Z hlediska tohoto dochází k určitým prodlením, a proto v současné době přijímáme neustále další a další pracovníky a kurýry, aby k danému prodlení již nikdy nedošlo.
V případě jakýchkoliv otázek nebo nejasností prosíme o kontakt.
-Těch 10 pracovních dnů asi vyčetl kdesi v příričce neb jsem mu psal že čekám již 12 dní, ale asi myslel že já počítal i víkendy..
Ale jinak to zajisté není automatická nebo hromadná odpověď, či přesněji asi jo ale alespoň jí musel upravovat neb se týkala naprosto toho na co jsem se ptal a co se mi nelíbilo.