• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    nu, tak je na čase zase reagovat. co se té nepružnosti týče - i jeden systém (není z roku 96, to mBank ještě neexistovala - založena byla 2000) je možné upravit pro různé země. důkazem budiž to, že ona adresa odesilatele už se nezobrazuje (ani uvnitř mBank, ani mimo ni).

    co se webu týče: buďte konkrétní, v čem je chaotický a nepřehledný? ano, chybějící FAQ padá na mou hlavu, protože bohužel ani těch 12 hodin denně nestačí. nějaký pořádný upgrade FAQ dám dohromady (doufám) o víkendu. ale jinak si za webem (nikoliv IB, nikoliv forum) docela stojím. všechno se dá najít rychle, není tam tisíc úrovní vnořených stránek - a imho i vypadá docela slušně. pokud se vám na něm něco nezdá, sem s tím.
    co se fóra týče: bojuju s tím, já bych byl taky radši za phpBB, ale prý to není možné, takže bastlí nějakou in-house solution - asi mě nezbyde než do interconu (ti, co to dělají) jet a trochu je zpucovat...
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    TANTRICK: Pravda je že web je lehce "chaotickej" a nepřehlednej, fórum patří k tomu snad nejhoršímu co jsem kdy viděl, pokud nepočítám fóra u etotickejch povídek :-) a faq je zatím spíš na dvě věci.

    Mno doufám že do budoucna si mBank vzhledem k svému soustředění na internetbanking trochu "upgraduje" rozhraní i web a fórum.. Myslim že Nyxovský rozhraní by mi vyhovovalo ;-)
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    ROMANET: Pff.. nesnášim Spam!!

    Mno dle toho co jsem slyšel asi mBank zvolila buď špatnou cestu nebo VELMI špatnou kurýrní službu.
    Imho včera jsem poslal "ošklivý" (jen maličko nabručenej) e-mail a ani ne za 20 hodin mi došla odpověď..

    Dobrý den,

    od podání žádosti Vás během deseti pracovních dnů kontaktuje kurýr, který si s Vámi domluví čas a místo setkání (podle Vašich možností), na tomto setkání dojde k podpisu smlouvy, předání aktivačního balíčku a ověření Vaší totožnosti na základě občanského průkazu. Setkání se koná na území ČR. Do pěti pracovních dnů od návštěvy kurýra bude účet plně aktivní (klient obdrží e-mail s tímto potvrzením aktivace).

    Tudíž v nejbližší době budete kontaktován kurýrem na Vaše telefonní číslo uvedené v žádosti o účet.

    Platební karty zasíláme v průběhu druhé poloviny prosince. Tedy nejpozději do konce měsíce obdržíte platební kartu.

    Jakmile ztratíte důvěru, je zapotřebí se nesetkat s kurýrem a oznámit mu danou skutečnost. Poprosím Vás o pochopení naší situace, kdy jsme neočekávali takový zájem o naše produkty ze strany klientů. Z hlediska tohoto dochází k určitým prodlením, a proto v současné době přijímáme neustále další a další pracovníky a kurýry, aby k danému prodlení již nikdy nedošlo.


    V případě jakýchkoliv otázek nebo nejasností prosíme o kontakt.

    -Těch 10 pracovních dnů asi vyčetl kdesi v příričce neb jsem mu psal že čekám již 12 dní, ale asi myslel že já počítal i víkendy..

    Ale jinak to zajisté není automatická nebo hromadná odpověď, či přesněji asi jo ale alespoň jí musel upravovat neb se týkala naprosto toho na co jsem se ptal a co se mi nelíbilo.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ROMANET: prosim, preposli mi ten mail se sazebnikem na mail... diky.
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    tak mbank.

    tedy mou žádost považují za platnou, i když jsem si jí před koncem rozmyslel, ale nevadí.

    volala mi nějaká paní, jak teda s tím kurýrem. pořáde ze mne páčilo, naproti čemu je budova mojí práce a podle čeho to kurýr může najít. na prosbu, zda bych to mohl dostat i mailem ten termín a telefon na případné změny mi řekla, že to nemůžou dělat, že mi jen mailem pošlou sazebník.

    vzhledem k tomu, že jsem si termín psal na nějakej kus papíru na stole, obávám se, že se mi to vykouří z hlavy.

    sazebník přišel dnes, měl neměl předmět a tvářil se tedy jako hromada spamu.

    no uvidíme.
    ADM
    ADM --- ---
    jo takze nezjistili "ze by tento incident byl důsledkem narušení IT systému zvenčí", ale timhle vyjadrenim spis jen mlzi, je malo pravdepodobne ze by nezjistili vubec nic.
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    V Praze dne 10. prosince 2007
    TISKOVÁ ZPRÁVA

    ČSOB podala trestní oznámení na neznámého pachatele ve věci podezření z krádeže klientských dat

    ČSOB před velmi krátkou dobou zjistila, že neznámí pachatelé údajně odcizili její některá klientská data.

    V tuto chvíli je ukončeno prvotní interní šetření, které nezjistilo, že by tento incident byl důsledkem narušení IT systému zvenčí nebo že by tyto informace měly být nebo byly zneužity proti klientům. S největší pravděpodobností jde o účetní data z denní závěrky, a to k jednomu konkrétnímu dni v listopadu 2007, která však nezahrnují data o finančních tocích, přístupové kódy ani hesla. ČSOB zároveň nemá poznatky, že byla nějak narušena bezpečnost karetních operací ani elektronického bankovnictví.

    ČSOB podala v této věci trestní oznámení na neznámého pachatele. ČSOB zároveň poskytuje plnou součinnost Policii České republiky, aby tento případ mohl být náležitě vyšetřen. Aby nebylo ohroženo vyšetřování, ČSOB si vyhrazuje právo neposkytovat veřejnosti další informace.

    ČSOB se omlouvá za tento politováníhodný incident, ke kterému došlo i přesto, že ČSOB dlouhodobě uplatňuje veškerá opatření, a za nepříjemnosti, které tento incident mohl způsobit. ČSOB také prohlašuje, že bude pokračovat ve své primární snaze chránit a rozvíjet diskrétnost, kterou klient od svého bankéře očekává. Banka činila a činí veškeré kroky, aby chránila data a zájmy svých klientů.

    Pracovníci poboček ČSOB jsou připraveni zodpovědět případně dotazy klientů.

    kontakt pro média:
    Marek Roll, pověřený řízením externí komunikace ČSOB
    mroll@csob.cz; tel.: 224 114 120



    C00BA
    C00BA --- ---
    OT: mel bych kandidata na nejabsurdnejsi bankovni poplatek. Prevadime si v ramci jedne banky (RB) nejake penize mezi dvema ucty (bezny provozni a specialni k projektu) a RB si za interni! prevod uctuje 25Kc za odchozi polozku a 5Kc za prichozi na tom druhem uctu. No kde to jsme? (Jo ja vim, v CR, bohuzel)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    TANTRICK: co se tyce te neprizpusobitelnosti: neni to o tom, ze bychom si nic nevyhadali, ale o tom, ze si to musime vyhadat. treba ta vec s osobnimi detaily, to by melo byt odstranene velmi rychle (na polske pomery...) - cili pocitam asi pozitri.

    vice fundovane kritiky napriklad tady: http://www.marigold.cz/item/mbank-realne-zkusenosti-s-uctem
    TANTRICK
    TANTRICK --- ---
    ENEMYS: já mám účet u ČSOB a jsem víceméně spokojenej.
    Až na ty poplatky (vedení účtu, příchozí odchozí platby, změna platebního příkazu a inkasa). Tak já doufám, že i když si třeba v mBank účet nakonec nezaložim, tak jejich příchod na trh pohne s ostatníma bankama a zlevněj nám.


    Z těch problémů, co se objevujou i se zakládáním účtu v mBank, to vypadá, že jejich interní bankovní systém je možná pěkně zbastlenej a CRM je asi ruční práce. Což moc důvery nedává :-(
    ENEMYS
    ENEMYS --- ---
    TANTRICK: To je teda hodne slaby. Mam ucet u sporitelny a s Servisem 24 jsem docela spokojenej az na ty docela casty planovany odstaveni, kdyz ho potrebuju nejvic. Shodou nahod jsem se dostal asi pred pul rokem ke zdrojovejm kodum Servisu24 a nejakyho Uverovyho nebo Hypotecniho servisu (nevim jestli uz bezi) a taky je to hezky zpraseny :)

    Problemu u sporitelny nejak pribejva, tuhle problem s vyberem a reklamace vyberu. Pak najednou ucet se prehoupl do zapornych cisel, kvuli tomu, ze se v systemu omylem zauctovaly platby kartou ten den asi 4x. Docela si to uzivam... posledni mesic, dva jako by meli ve sporce nejakej bordel. Jakou mate banku vy a jak jste spokojeni (od poctu bankomatu pres problemy s platebnimi operacemi az po internetove bankovnictvi) ?
    TANTRICK
    TANTRICK --- ---
    Tak internetová mBanka svým internetovým rozhraním zklamává :-(
    Někdo psal na mForu (nevím, jestli je pravda), že je z roku 96. Každopádně tak vypadá.
    I když rozhraní banky nemusí a ani by nemělo mít nějakou přehnaně luxusní grafiku, tak tohle http://demo.mbank.pl je hodně spartánský o html kódu nemluvě.

    Horší ale je, že tahle aplikace jak říkal ADAMM je použíta pro PL, CZ, SK dohromady a prý nejde customizovat funkčnost ani design pro jednotlivé země.

    Třeba to, že pokud někomu zašlete peníze, tak vidí adresu vašeho bydliště v hostorii plateb.

    To volá po vypsání zakázky na nový internetový rozhraní. Tohle je fakt hodně smutný :-(
    ADAM
    ADAM --- ---
    ANDY_WARHOL: prostě zadáváš platné heslo a ono to nebere. nevím, jestli to heslo interně nějak změnili nebo proč to píše, že heslo je špatné...

    no, a zadáš třikrát a tím to končí - je to blokovaný.
    NTR23
    NTR23 --- ---
    ADAM: Dle diskuzí pod článkem to není ojedinělý případ. Divím se ale že to potom nebloknou všem ale jen někomu. Mi to dodneška jede.
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    v cem je teda konkretne problem, oni tim novym updatem zmenily hesla ktery tam zadavas a ty si zadaval puvodni tak si to bloknul nebo co se konkretne stalo ?
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    musis ho zmenit a nebo tvrdit ze tvoje mamka tomu nerozumi a ze to resis za ni
    ADAM
    ADAM --- ---
    teď mám zablokované učty mamky a přítelkyně - k těm mám uloženy všechna hesla (protože byly zakládány o mnoho let později) - nevím ale, jestli na tu linku můžu zavoalt svým mužským hlasem a odblokovat to :-))
    ADAM
    ADAM --- ---
    NTR23: je to do písmene můj příběh, ale nepsal jsem to já :-)
    _BENNY
    _BENNY --- ---
    AAHHWISEGUY: aha, ten dvojsmysl. me ta druha moznost ani nenapadla a mozna bych to napsal stejne tak :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam