• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KARLOS: je to jedno. zadne vlastni nemame. 3x zdarma kdekoliv, nasledne za 19 kc kdekoliv.
    KARLOS
    KARLOS --- ---
    ADAMM: No vida. Jeste jeden dotaz. Jak je to s bankomaty v CR? Je jedno z jakoho vybiras? Vase jsem nikde nevidel co si tak pamatuju...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KARLOS: já jsem zaměstnanec, takže mě můžeš a nemusíš věřit. říkám, že nemáme skryté položky. maximálně u výběru z bankomatu v zahraničí zdarma je to tak, že neplatíš poplatek, ale není to zúčtované podle středového kurzu, ale deviza prodej. nicméně, nijak to netajíme a kurzovní lístek je online, čili bych to nepovažoval za skrytou položku.

    nechávám na ostatních, aby k tomu případně připsali jakékoliv komentáře.
    KARLOS
    KARLOS --- ---
    ROMANET: Chci slyset, ze plati a nejsou tam zadne skryte poplatky...
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    KARLOS: co chceš slyšet? že si je v ceníku píšou jen tak a budou účtovat? jako třeba čsob ti tvrdí, že máš karetní operace zdarma, ale odečtou ti dvě koruny či kolik za položku?
    KARLOS
    KARLOS --- ---
    Dotaz k celkem obsahle diskusi o Mbank, kterou nemam cas precist celou....

    Skutecne "Vsechny nuly plati"?
    Dik
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    MALKE: no já o mbank zatím uvažuju jen jako o druhém účtu na kartu. jinak 4 výběry zdarma u mbank 2 u mojí banky, to už nikdy nemusím lovit velkou hotovost, abych za další výběr nemusel platit dvacku.


    jinak web mbank mi sice nepřijde jako zcela moderní, ale je strušný jasný a přehledný. weby velkých českých bank to je mor. tam je hromada keců a když chci sazebník musím hledat jak blázen a pak hledat ty dodatky a projíždět si ceníky. a to nejde najít nějak složitě a musím pořád používat okénko hledat a lovit rozumný odkaz.
    MALKE
    MALKE --- ---
    ADAMM: Ne že bych byla směroplatná (jako Máňa, co pracuje na OPBH, takže se vyzná), ale mě se ten web líbí. Když něco hledám u ČS, vždycky tím strávím několik let, protože je třeba vyhledat, kde je ten zatracený sazebník, zda se vztahuje na můj konkrétní případ, a jestli náhodou nemá nějaký šikovně schovaný poddoplněček (zdrobnělinu používám zcela záměrně a většinou má nějaký šikovně schovaný poddoplněček). Tohle je jednoduché a přehledné, jestli graficky moderní, netuším (asi ne - a je mi to fuk).
    Upřímně - kdybyste umožňovali SIPO a inkaso, neváhám ani minutu. Takhle holt musím počkat, kdy se rozhoupete. Rivka aus Písmák;)
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    ADAMM: Spíše jako nešťastné spatřuji to, že není možné po odeslání formuláře použít jiný zp. než ten který byl zvolen.
    Neb druhý den jsem se zastavil na pobočce kolem které jsem měl shodou okolností cestu a bylo mi řečeno že to nejde změnit. Což je poměrně škoda neboť do dnešního dne je to přesně 9 pracovních dní od registrace a kurýr se stále neozval, kdyby to šlo alespoň ve fázi zpracování "přendat" z kurýrní služby na založení na pobočce byl bych již 9 dní spokojeným majitelem účtu namísto ne zcela spokojeným čekatelem ;-)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NOSPAM: kurýrní služba - ono jich zas až tolik na trhu není. možná jsme měli vybrat úplně jiné řešení - ale to už asi v tento moment není cesta. mediaservis měl na starosti před námi i kurýrní služby pro jiné banky, takže jsme je vzali jako "ověřené". nemyslím si, že by byli kurýři špatní (na fóru je řada kladných reakcí na jejich vystupování, a to jak známo, každý spíš napíše kritiku, když je spokojený, tak nemá proč psát), jen je jich málo a nestíhají. situace, kdy dvakrát zruší schůzku - to se ale nesmí stávat, vypadají potom jako totální loseři a my s nimi. včera byli na setkání s našim ředitelem ... a bylo ho slyšet přes dvoje dveře...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    nu, tak je na čase zase reagovat. co se té nepružnosti týče - i jeden systém (není z roku 96, to mBank ještě neexistovala - založena byla 2000) je možné upravit pro různé země. důkazem budiž to, že ona adresa odesilatele už se nezobrazuje (ani uvnitř mBank, ani mimo ni).

    co se webu týče: buďte konkrétní, v čem je chaotický a nepřehledný? ano, chybějící FAQ padá na mou hlavu, protože bohužel ani těch 12 hodin denně nestačí. nějaký pořádný upgrade FAQ dám dohromady (doufám) o víkendu. ale jinak si za webem (nikoliv IB, nikoliv forum) docela stojím. všechno se dá najít rychle, není tam tisíc úrovní vnořených stránek - a imho i vypadá docela slušně. pokud se vám na něm něco nezdá, sem s tím.
    co se fóra týče: bojuju s tím, já bych byl taky radši za phpBB, ale prý to není možné, takže bastlí nějakou in-house solution - asi mě nezbyde než do interconu (ti, co to dělají) jet a trochu je zpucovat...
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    TANTRICK: Pravda je že web je lehce "chaotickej" a nepřehlednej, fórum patří k tomu snad nejhoršímu co jsem kdy viděl, pokud nepočítám fóra u etotickejch povídek :-) a faq je zatím spíš na dvě věci.

    Mno doufám že do budoucna si mBank vzhledem k svému soustředění na internetbanking trochu "upgraduje" rozhraní i web a fórum.. Myslim že Nyxovský rozhraní by mi vyhovovalo ;-)
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    ROMANET: Pff.. nesnášim Spam!!

    Mno dle toho co jsem slyšel asi mBank zvolila buď špatnou cestu nebo VELMI špatnou kurýrní službu.
    Imho včera jsem poslal "ošklivý" (jen maličko nabručenej) e-mail a ani ne za 20 hodin mi došla odpověď..

    Dobrý den,

    od podání žádosti Vás během deseti pracovních dnů kontaktuje kurýr, který si s Vámi domluví čas a místo setkání (podle Vašich možností), na tomto setkání dojde k podpisu smlouvy, předání aktivačního balíčku a ověření Vaší totožnosti na základě občanského průkazu. Setkání se koná na území ČR. Do pěti pracovních dnů od návštěvy kurýra bude účet plně aktivní (klient obdrží e-mail s tímto potvrzením aktivace).

    Tudíž v nejbližší době budete kontaktován kurýrem na Vaše telefonní číslo uvedené v žádosti o účet.

    Platební karty zasíláme v průběhu druhé poloviny prosince. Tedy nejpozději do konce měsíce obdržíte platební kartu.

    Jakmile ztratíte důvěru, je zapotřebí se nesetkat s kurýrem a oznámit mu danou skutečnost. Poprosím Vás o pochopení naší situace, kdy jsme neočekávali takový zájem o naše produkty ze strany klientů. Z hlediska tohoto dochází k určitým prodlením, a proto v současné době přijímáme neustále další a další pracovníky a kurýry, aby k danému prodlení již nikdy nedošlo.


    V případě jakýchkoliv otázek nebo nejasností prosíme o kontakt.

    -Těch 10 pracovních dnů asi vyčetl kdesi v příričce neb jsem mu psal že čekám již 12 dní, ale asi myslel že já počítal i víkendy..

    Ale jinak to zajisté není automatická nebo hromadná odpověď, či přesněji asi jo ale alespoň jí musel upravovat neb se týkala naprosto toho na co jsem se ptal a co se mi nelíbilo.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ROMANET: prosim, preposli mi ten mail se sazebnikem na mail... diky.
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    tak mbank.

    tedy mou žádost považují za platnou, i když jsem si jí před koncem rozmyslel, ale nevadí.

    volala mi nějaká paní, jak teda s tím kurýrem. pořáde ze mne páčilo, naproti čemu je budova mojí práce a podle čeho to kurýr může najít. na prosbu, zda bych to mohl dostat i mailem ten termín a telefon na případné změny mi řekla, že to nemůžou dělat, že mi jen mailem pošlou sazebník.

    vzhledem k tomu, že jsem si termín psal na nějakej kus papíru na stole, obávám se, že se mi to vykouří z hlavy.

    sazebník přišel dnes, měl neměl předmět a tvářil se tedy jako hromada spamu.

    no uvidíme.
    ADM
    ADM --- ---
    jo takze nezjistili "ze by tento incident byl důsledkem narušení IT systému zvenčí", ale timhle vyjadrenim spis jen mlzi, je malo pravdepodobne ze by nezjistili vubec nic.
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    V Praze dne 10. prosince 2007
    TISKOVÁ ZPRÁVA

    ČSOB podala trestní oznámení na neznámého pachatele ve věci podezření z krádeže klientských dat

    ČSOB před velmi krátkou dobou zjistila, že neznámí pachatelé údajně odcizili její některá klientská data.

    V tuto chvíli je ukončeno prvotní interní šetření, které nezjistilo, že by tento incident byl důsledkem narušení IT systému zvenčí nebo že by tyto informace měly být nebo byly zneužity proti klientům. S největší pravděpodobností jde o účetní data z denní závěrky, a to k jednomu konkrétnímu dni v listopadu 2007, která však nezahrnují data o finančních tocích, přístupové kódy ani hesla. ČSOB zároveň nemá poznatky, že byla nějak narušena bezpečnost karetních operací ani elektronického bankovnictví.

    ČSOB podala v této věci trestní oznámení na neznámého pachatele. ČSOB zároveň poskytuje plnou součinnost Policii České republiky, aby tento případ mohl být náležitě vyšetřen. Aby nebylo ohroženo vyšetřování, ČSOB si vyhrazuje právo neposkytovat veřejnosti další informace.

    ČSOB se omlouvá za tento politováníhodný incident, ke kterému došlo i přesto, že ČSOB dlouhodobě uplatňuje veškerá opatření, a za nepříjemnosti, které tento incident mohl způsobit. ČSOB také prohlašuje, že bude pokračovat ve své primární snaze chránit a rozvíjet diskrétnost, kterou klient od svého bankéře očekává. Banka činila a činí veškeré kroky, aby chránila data a zájmy svých klientů.

    Pracovníci poboček ČSOB jsou připraveni zodpovědět případně dotazy klientů.

    kontakt pro média:
    Marek Roll, pověřený řízením externí komunikace ČSOB
    mroll@csob.cz; tel.: 224 114 120



    C00BA
    C00BA --- ---
    OT: mel bych kandidata na nejabsurdnejsi bankovni poplatek. Prevadime si v ramci jedne banky (RB) nejake penize mezi dvema ucty (bezny provozni a specialni k projektu) a RB si za interni! prevod uctuje 25Kc za odchozi polozku a 5Kc za prichozi na tom druhem uctu. No kde to jsme? (Jo ja vim, v CR, bohuzel)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    TANTRICK: co se tyce te neprizpusobitelnosti: neni to o tom, ze bychom si nic nevyhadali, ale o tom, ze si to musime vyhadat. treba ta vec s osobnimi detaily, to by melo byt odstranene velmi rychle (na polske pomery...) - cili pocitam asi pozitri.

    vice fundovane kritiky napriklad tady: http://www.marigold.cz/item/mbank-realne-zkusenosti-s-uctem
    TANTRICK
    TANTRICK --- ---
    ENEMYS: já mám účet u ČSOB a jsem víceméně spokojenej.
    Až na ty poplatky (vedení účtu, příchozí odchozí platby, změna platebního příkazu a inkasa). Tak já doufám, že i když si třeba v mBank účet nakonec nezaložim, tak jejich příchod na trh pohne s ostatníma bankama a zlevněj nám.


    Z těch problémů, co se objevujou i se zakládáním účtu v mBank, to vypadá, že jejich interní bankovní systém je možná pěkně zbastlenej a CRM je asi ruční práce. Což moc důvery nedává :-(
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam