• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    ALESH
    ALESH --- ---
    Tak hototvo, mam ucet u mBanky, dekuji Adammovi za pomoc, bez nej by to trvalo jeste o nece dele :)
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    ADAMM: udivuje mne, že diakritika je v prostředu ok a na začátku a konci rozsypaná. je mi to celkem jedno. stalo se mi to u mironetu, ale jen jeden den.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    hele, vsechno to predam do mediaservisu... (a nasemu sefovi).

    alesh: kuryr dostane zprdana a vrati se.
    romanet: ta rozsypana diakritika - je to v tvem mailboxu vyjimecna situace? mne ted taky prisel tenhle mail a vse zcela v poradku. ten mail ti prisel kdy? karta prijde na kontaktni adresu. pokud jsi posilal v patek penize, tak pak byly vsechno nepracovni dny, cili by se mely pripsat (je-li ucet aktivni) dnes kolem 17:00.

    nospam: vice viz posta ;)
    ALESH
    ALESH --- ---
    Ted tu byl kuryr od mbanky.

    Ale k podepsani smluvy nedoslo. Z nejakejho duvodu, nebylo ve smlouve uvedeno rodne cislo. Misto toho, tam bylo cislo pasu. Takze mi to kuryr odmitla predat. Takze to budou muset vygenerovat znovu. Grrrr.
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    NOSPAM: orientační body jsou veselé. také mi chvilku trvalo vysvětlit, že je to ulice, kde jsou všechny baráky stejné a jsou normálně číslované.


    jinak mi přišel mail.

    Dobrý den,

    Rádi bychom Vás informovali, že Váš �_et/__ty, z__zen_ na z_klad_ __dosti __slo GMP081005500, jsou plně aktivní.

    (...)

    Rádi bychom Vám ještě připomněli, že pokud jste si ke svému účtu objednali také platební kartu, doručíme Vám ji v druhé polovině prosince 2007.

    (...)
    Děkujeme V�m za vyu__v_n_ na_ich slu_eb.


    S pozdravem,
    Tým mBank



    karta mi přijde kam? dnes, zítra, v pondělí? také mne zajímá ta aktivace. když jsem si na mbank účet poslal v pátek peníze, tak nedošli?
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    Hehe.. zase legrace s mBank a spol. Mediaservis.. Tentokrat po 20 prac. dnech, tentokrát zavolali mojí drahé manželce a opět začali dělat problémy :-D
    Neboť je žena cizinka a má "jen" trvalý pobyt tak po ní chtěli rodné číslo, které nemá a ani nemůže mít neboť (dle cizinecké policie) to obvykle trvá cca rok než se k jeho vydání naše úřady dokopou ;-)
    Takže asi 10 minut ověřovala jestli stačí trvalý pobyt a blábolila cosi tom že se podmínky neustále mění (skvělá vizitka) nakonec že by to SNAD mělo stačit a jala se zjišťovat kam že to má toho kurýra poslat. Nu na odpověď I.P. Pavlova (ještě zjišťovala směr. číslo atd.. ono ulic IP Pavlova je v Preze mnoho asi..)se snažila zjistit další orient. bod, na odpověď že to je i stanice metra se ptala jestli to je nějaký rod. domek či činzak (málem sem se rozesmál). No vysvětlil jsem paní že to je centrum prahy a že tam jsou prakticky JEN vícepatrové domy. Opět přišel dotaz na nějaký orientační bod což jsem už nevydržel a poradil jí ať pošle kurýra metrem. :-D

    Jako Mediaservis je skutečně maximalně profesionální firma. Já mam doma navigaci kam zadám ulici a je to, kurýr když teda nebude mít tak moderní zařízení může použít www.mapy.cz
    T_Y_L
    T_Y_L --- ---
    ENEMYS: Chtěl upozornit na fakt, že u nás jsou co se týče bankovních služeb (na zprostředkování investičních produktů používají především externí zprostředkovatele) jsou spíše "na ochutnání".
    O výhodách pro klienty cestující po světě (řekl bych že možná více než v Evropě bude využití zajímavé třeba v Asii kde je HSBC také silná a kde se asi anglicky mluvící osobní bankéř může docela hodit) nepochybuji.
    ENEMYS
    ENEMYS --- ---
    HARALD: ZBYNEK: Vklad je milion a mel by to bejt i samozrejme i prubezny zustatek, ale to vsechno zalezi na domluve s osobnim bankerem.

    T_Y_L: Hlavne je to nejvetsi Evropska banka :) V lednu prijdou.... ale pouze pro HSBC Premier... pak behem roku se rozsiri o klientelu s min. mesicnim vkladem, ale to podle uspechu s HSBC Premier.
    T_Y_L
    T_Y_L --- ---
    ENEMYS: Tady je výhodou ten mezinárodní rozměr, protože mít to u všech jedné pobočky v Praze (nenalezl jsem informaci, že by v ČR měla HSBC ještě nějakou jinou pobočku) to není žádná výhra.
    HARALD
    HARALD --- ---
    ENEMYS: psal jsi jenom že ten člověk musí umět anglicky. nic o tom, jestli má nějaké speciální školení na produkty pro top klienty.
    ENEMYS
    ENEMYS --- ---
    HARALD: jj, uz jsem to psal.
    HARALD
    HARALD --- ---
    ENEMYS: fakt? to je dobrý. mají primárně přiřazeny svoje bankovní poradce? někoho, kdo má přehled o produktech pro tenhle segment.
    ENEMYS
    ENEMYS --- ---
    HARALD: Tohle je u vsech pobocek HSBC.
    HARALD
    HARALD --- ---
    ADAM: v KB to jsou 3 milióny aktiv. nemám přehled o segmentaci jiných bank.
    ONE111
    ONE111 --- ---
    HARALD: Jak ktera banka, Citi v tomhle vede, take se neni cemu divit.
    ADAM
    ADAM --- ---
    a jaký průměrný zůstatek musím cca mít, abych se stal "top" klientem?
    DAIIKA
    DAIIKA --- ---
    pracuju na reginální pobočce, pro klienty top segmentu máme nejen odělenou halu, ale dokonce i mezi sebou jsou odstupňováni, mají vlastní bankovní poradce atd., běžná je služba schůzek přímo u klientů...
    HARALD
    HARALD --- ---
    ROMANET: do úrovně obvyklé na NZ si ještě chvíli počkáme. ale u top klientů se už banky snaží. a i to není zase tak stará záležitost.
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    HARALD: tak to chápu, já jen, že kolikrát mne stojí spoustu úsilí jen zjistit, že jsem v úplně špatné bance :)
    HARALD
    HARALD --- ---
    ROMANET: banky se o top segmenty klientů (individuálů, small business) začínají přetahovat. Služby na úrovni, kterou popisuje Enemys nefungují na obvykle na každé pobočce, ale na vybraných regionálních pobočkách, a v Praze to bývá nějaký útvar centrály, případně jedna vybraná pobočka. Ale top klienti jsou skutečně takhle hýčkáni. Však také přinášejí bance největší zisk.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam