Drobná zkušenost se službami Volksbank. Jeden z účtů mám u této banky, potřeboval jsem změnit korespondenční adresu kvůli stěhování. Trvalé bydliště zůstalo stejné. Telefonicky jsem zjistil, že jediná cesta, jak adresu změnit, je dojít na pobočku. Co se dá dělat, došel jsem v Praze do Lazarské, kde je pražská pobočka.
Slečna hledala formulář na změnu adresy asi 10 minut! Formulář jsem spolu s ní vyplnil, ještě jí připomněl, že měníme korespondeční adresu, jak je zaškrtnuto na formuláři. výpis přišel zase na tu starou adresu.
Zvedl jsem tedy telefon, abych zjistil, co dělat. Na hot line mi poradili, že mám zajít na pobočku. Byl jsem pak na telefonistku nepříjemný, že tento postup evidentně nefunguje. Nakonec jsem zjistil, že sice nelze po telefonu změnit adresu, ale lze sepsat stížnost. Teprve v tu chvíli po 5 minutách přesvědčování, telefonistka řekla, že se podívá, jak to s tou změnou adresy je. SKutečně k ní došlo, ale slečna na pobočce mi změnila trvalé bydliště, nikoliv korespondenční adresu. Stížnost byla zaznamenána, adresu musím změnit na pobočce. :-/