design na kartách se schvaluje, je to pravdou, a jsou vyjímky, které tam nelze umístit, ale je to samozřejmě na bankovním poradci,aby na to klienta upozornil už při sjednávání a generování design kodu.
mám klienty, kteří tam neměli s fotografiemi nejmenší problém a taky takové, kterým neprošla ani napotřetí.bankovní poradce ale fotku, kterou si tam klient posílá nevidí, takže nemůžeme posoudit, jaká byla.
pokud jde o odchod klienta z banky...u nás je standartní praxe, že u pohovoru při výpovědi účtu musí být moje nadřízená, klienta se dotazuji na důvod rušení účtu, může a nemusí odpovídat. pak je to jen od diskuzi, nabízí se změna produktu, případná úprava poplatků a pod., změna bankovního poradce.pokud klient chce odejít, neděláme scény, nelepíme ho k židli a pod. o důvodu odchodu z banky se sepisuje protokol.