• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    ADAM
    ADAM --- ---
    díky za tip, hotovost zkusím.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAM: Pokud jsi to chtěl převést na svůj osobní účet, tak by jim asi vadilo cokoli. Nicméně by to mělo jít vybrat v hotovosti u kterékoli velké banky - jen ty poplatky budou asi velké.
    HARALD
    HARALD --- ---
    ADAMM: Dík za odpověď.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    HARALD: v zásadě je to tak. potřebujeme trvalý nebo přechodný pobyt. je to v čr velmi neobvyklé, v polsku relativně běžné. jenže v polsku je zase mnohem snažší to obejít (stačí podepsat čestné prohlášení, že se "chceš stát rezidentem"). v současnosti bádají právníci nad sladěním těch dvou vzájemně si odporujících požadavků.
    ADAM
    ADAM --- ---
    RETAL: nestačil :-(
    RETAL
    RETAL --- ---
    ADAM: Pokud jsi jednatel oné právnické osoby, měl by druhé bance postačit čerstvý výpis z OR.
    ADAM
    ADAM --- ---
    Dokázal by mi někdo poradit s problémem ohledně šeku? 
    Mám šek vystavený na právnickou osobu, jenže banka, ve které má tato osoba účet veden bohužel šeky nepříjmá.

    a v bance, kde mám osobní účet mi to odmítli proplatit, protože na prvním řádku šeku nejsem uveden já, ale ona právnická osoba.

    HARALD
    HARALD --- ---
    ADAMM: Údajně pro zřízení účtu v mBance je potřeba mít trvalý pobyt v ČR. Takže třeba slovenští studenti v ČR mají smůlu. Je to skutečně tak? Je to praxe všech bank, nebo je to specifikum mBank?
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    ADAM: A započítali si za to 2x poplatek za účetní položku?
    ADAM
    ADAM --- ---
    ALESH: rovnou, když jsem telefonicky žádal o znovuzaslání těch údajů, tak jsem u operátorky podal reklamaci na těch 100kč, za které se to posílá.

    a 100kč už je na uctě zpět.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    NELDE: Zatim sem tam protocil pokusnych 10k a zadne problemy, ale taky sem nevyzadoval zadne zvlastnosti.
    ALESH
    ALESH --- ---
    ADAM: jak si to dokazal? Ze bych to zkusil taky?
    ADAM
    ADAM --- ---
    poznámka na okraj - ČS v tichosti mou reklamaci uznala a poplatek 100kč za znovuzaslání hesel do IB mi připsala na účet. v pátek jsem se o tom informoval na pobočce.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    RETAL: to nebylo vyjadreni k necemu konkretnim, to bylo jeho firemni kredo..
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    k těm heslům? je tu už někdo kdo to oficiálně reklamoval u čs a nějak se mu vyjádřili?
    RETAL
    RETAL --- ---
    PSYSBEE: A jak to dopadlo? Nedávné naprosté fiasko s tichými změnami hesel, pověst IB s nejčastějšími výpadky... ;)
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    aneb jak rikal bejvalej generalni CS J.Stack :

    "Implementuj dnes, zdokonaluj zítra"
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ROMANET: hele, já jsem dupal, ať udělají tu možnost "nechci uvést" ještě v listopadu. taky aby zavedli roční periodicitu trvalého příkazu, nepřeváděli písmena na velká, udělali volitelnou autorizaci smskama při provádění šablon, přidali virtuální klávesnici při logování, udělali možnost stahovat výpisy rovnou z IB, zlepšili funkčnost fórum, dodělali české demo IB, přeložili web do angličtiny... mám pokračovat? ten seznam má ještě mnohem, mnohem víc položek.
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    ADAMM: podle mne to opravdu snižuje renomé mbanky.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ATTILAH: imho to nezákonné není - myslíš, že to neprohlíželi právníci? spousta institucí vyžaduje podobné údaje - pokud se ti to nelíbí, samozřejmě nemusíš takovou žádost vyplňovat. ale jestli máš jistotu, napiš to do zdůvodnění a pošli to rovnou na adam.zbiejczuk@cz.mbank.eu - a já to dám našim právníkům.

    jak jsem již psal, do budoucna tam bude možnost "nechci uvést", nicméně přístup lidí, kteří místo dialogu okamžitě píší udání na úřady všeho druhu, mi byl odjakživa ... mírně řečeno nepochopitelný. proti gustu žádný dišputát ovšem.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam