• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ORBIT: to číslo, co jsi napsal, je na mediaservis (kurýři) - nijak nesouvisí s kartama... karty posílá naše partnerská společnost z polska běžnou poštou, obvykle přijdou do týdne. status lze zjistit na mLince (844 777 000 nebo 246 017 777) - ale nikoliv přímo datum odeslání...

    ATTILAH: v dohledné době to nebude. připravují se účty pro živnostníky (OSVČ), právnické osoby nebudou podle mě minimálně do konce 2008.
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    NELDE: Dnes mi volali a informace byla tuším 5 dnů.
    telefon na ně je 800 317 318
    ATTILAH
    ATTILAH --- ---
    Má někdo zkušenost s rušením účtu u Unicreditbank - dřív ŽB?
    ATTILAH
    ATTILAH --- ---
    ADAMM: Plánují se spořící účty pro právnické osoby (stejně výhodné)? Děkuju moc za odpověď - nebo odkaz na Faq :-)
    NELDE
    NELDE --- ---
    Tak už mi přišlo, že účet je aktivní. Za jak dlouho mám očekávat platební kartu? Dáse někde zjistit, zda na ní nezapomněli?
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    YNZA: bejt tebou, tak az se prihlasis, tak jim to jeste zatepla napisu do zalozky INFORMACE A KONTAKTY - ZASLETE NAM :)

    At vi, co si o tom klienti mysli..
    YNZA
    YNZA --- ---
    trotl.24 opet nedostupny, agrrrrr kurwa takhle pracovat my tak v zime zmrznete, SVINE
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    ADAMM: njn uvidime kdy mi prijde ta karta :-D to moje draha ma uz vsecko pohromade.. (a kdyby nebyla skleroza a nezalozilasi kamsi aktivacni balicek tak to mela pokupe uz 2ma tydny :-D )

    Proste chybky zacinajici "spolecnosti" ktere jsou k vzteku i k smichu.. i kdyz mit to jako 1. a jedinne konto tak sem asi tezce v "riti" bo bych se nedostal k penezum :-/
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NOSPAM: jo, vim o tom, ze se to stavalo, chyba byla lidsky faktor, nekolik pracovniku, kteri nepochopili, co se ma v systemu zaskrtavat. bohuzel i jeden z tech, co ty lidi skolil. je to na dlouhe vykladani, ale jednak uz se to nedeje a druhak, kolega se snazi najit cestu, jak najit ty, kterych se to tykalo, a vsem jim co nejdriv kartu poslat. je to bohuzel dost lidi (rekneme 20% tech, kteri si zakladali ucet na prazskych pobockach), coz nam jedno samozrejme neni.
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    ALESH: No to jsem pri 1. registraci udelal.. a diky komplikacim kvuli tomu ze tehda jsem zadal číslo pasu etc.. a kurýři atd jsem to musil zrušit.. (viz. historie )

    Takže jsem zakládal na pobočce a i ve smlouvě mam uvedený karty.. jen jaksi nedošlo k jejich objednání.. To je ten problém..
    ALESH
    ALESH --- ---
    NOSPAM: pri registraci se dalo zaskrtnout..me prisla cca 10dni po aktivaci. Pritelkyni taky tak.
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    Ja vim že vám přijde že si tu vybíjím frustraci z toho jak mBank dělá začátečnické chyby.. :-)

    No, po story s kurýrem a pasem jako dokladem totžnosti jsem tedy nakonec založil konto přímo na pobočce.. :-) dneska to je cca 35 dní a jelikož karty stále nikde, zavolal jsem na mLinku a tam mi zdělili že prostě karty ani nejsou objednané a že do 15. prac. dní mi dojdou..

    Tak by mně zajímalo jestli mam jen já takovou smůlu, nebo jestli to je standart či co? Jak jsem se zmínil tak konto bez karty je k hovnu..

    ADAMM: nestálo by za úvahu defaultně při zakládání kont nastavit že člověk chce alespoň tu jednu základní kartu??? Aby se předešlo podobnym chybkám??
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    Ovšem, pokud to někdo používá pro velké množství operací - příjem peněz, tak tam může dojít k chybě, protože je to složitější řešit nějakou předponu ..

    Ale ta debata se podle mě ubírá špatným směrem, za chvíli se bude řešit unifikace průkazů, čipy, atd.
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    Mě docela postačuje informace, že předčíslí není v mBank třeba zadávat (viz: [ ADAMM @ Banky, bankovnictví, bankovní operace ]).

    A to, že se na tom pracuje je dobrá zpráva. Pokud ta práce má nějaký konkrétní termín, je to ještě lepší.
    KOFIS
    KOFIS --- ---
    v komerce jsem ho taky mel a taky s emi nelibilo, ale funkcne mi to bylo jedno. Btw. jsem rad ze jsem pred lety z kb odesel, ale predcisli nebyl ten duvod
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    Předčíslí jsem měl v komerčce a nikdy s ním nikdo neměl problém.
    KOFIS
    KOFIS --- ---
    me se to predcisli taky nelibilo. a doted se mi nelibi
    YNZA
    YNZA --- ---
    ZBYNEK: nekteri lide je ovsem neumi poslat. nekolikrat se mi stalo ze tu pomlcku napsali jinde a ja koumal jak to teda mam poslat, zbytecny psani, telefonovani. predcisli je zlo!
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    NELDE: Špatná argumentace to je od tebe, přes 90% čísel účtů zadávám copy/paste.

    Jinak nevím v jakém světě žiješ ty, ale já po nikom nechci, aby si pamatoval číslo na mobil, účet nebo něco jiného. Lidé kolem mne si tyto informace umí uložit.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam