• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    ATAN
    ATAN --- ---
    ADAMM: dekuji. ja zrovna vcera kolem jednoho mkiosku sel, tak se tam asi jeste jednou stavim.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: běžnou poštou na korespondenční adresu. v IB to (zatím) není. máš nějaké pochybnosti, že ti dlouho nepřichází karta? (případně do pošty pošli svoje číslo žádosti, já ti to můžu zjistit.)

    ATAN: je to rychlejší v mKiosku / FC (v podstatě ihned), ale s kurýrem nemusíš nikam chodit a přijde za tebou, kam si řekneš, kdy se ti to hodí.

    ATAN: rozdílů je několik - za výběry z eMAXu se platí vždy, ale hlavně z něj lze převádět peníze jen jednou šablonou (tu lze kdykoliv měnit, zdarma a on-line), čili žádné trvalé příkazy (ani inkaso v budoucnu). mBank strategie spočívá v tom, že si uděláš eMAX a mKONTO provázané šablonami tam a zpět - převádíš si peníze v reálném čase, trvaláky a šablony ven si dáš na mKONTO, kam vždy v případě potřeby hodíš peníze z eMAXu, kde si je hezky úročíš.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: Chápu dobře, že karty dojdou běžnou poštou na adresu uvedenou ve smlouvě? Nedá se to zjistit v internet bankingu?
    ATAN
    ATAN --- ---
    a jaky je vlastne rozdil mezi mkonto a emax krome uroku?
    ATAN
    ATAN --- ---
    ahoj. je rychlejsi mbanku vyridit pres internet nebo v mkiosku?
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    ADAMM: Aha, děkuji za vyjasnění. Já teprve čekám na kurýra.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ORBIT: to číslo, co jsi napsal, je na mediaservis (kurýři) - nijak nesouvisí s kartama... karty posílá naše partnerská společnost z polska běžnou poštou, obvykle přijdou do týdne. status lze zjistit na mLince (844 777 000 nebo 246 017 777) - ale nikoliv přímo datum odeslání...

    ATTILAH: v dohledné době to nebude. připravují se účty pro živnostníky (OSVČ), právnické osoby nebudou podle mě minimálně do konce 2008.
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    NELDE: Dnes mi volali a informace byla tuším 5 dnů.
    telefon na ně je 800 317 318
    ATTILAH
    ATTILAH --- ---
    Má někdo zkušenost s rušením účtu u Unicreditbank - dřív ŽB?
    ATTILAH
    ATTILAH --- ---
    ADAMM: Plánují se spořící účty pro právnické osoby (stejně výhodné)? Děkuju moc za odpověď - nebo odkaz na Faq :-)
    NELDE
    NELDE --- ---
    Tak už mi přišlo, že účet je aktivní. Za jak dlouho mám očekávat platební kartu? Dáse někde zjistit, zda na ní nezapomněli?
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    YNZA: bejt tebou, tak az se prihlasis, tak jim to jeste zatepla napisu do zalozky INFORMACE A KONTAKTY - ZASLETE NAM :)

    At vi, co si o tom klienti mysli..
    YNZA
    YNZA --- ---
    trotl.24 opet nedostupny, agrrrrr kurwa takhle pracovat my tak v zime zmrznete, SVINE
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    ADAMM: njn uvidime kdy mi prijde ta karta :-D to moje draha ma uz vsecko pohromade.. (a kdyby nebyla skleroza a nezalozilasi kamsi aktivacni balicek tak to mela pokupe uz 2ma tydny :-D )

    Proste chybky zacinajici "spolecnosti" ktere jsou k vzteku i k smichu.. i kdyz mit to jako 1. a jedinne konto tak sem asi tezce v "riti" bo bych se nedostal k penezum :-/
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NOSPAM: jo, vim o tom, ze se to stavalo, chyba byla lidsky faktor, nekolik pracovniku, kteri nepochopili, co se ma v systemu zaskrtavat. bohuzel i jeden z tech, co ty lidi skolil. je to na dlouhe vykladani, ale jednak uz se to nedeje a druhak, kolega se snazi najit cestu, jak najit ty, kterych se to tykalo, a vsem jim co nejdriv kartu poslat. je to bohuzel dost lidi (rekneme 20% tech, kteri si zakladali ucet na prazskych pobockach), coz nam jedno samozrejme neni.
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    ALESH: No to jsem pri 1. registraci udelal.. a diky komplikacim kvuli tomu ze tehda jsem zadal číslo pasu etc.. a kurýři atd jsem to musil zrušit.. (viz. historie )

    Takže jsem zakládal na pobočce a i ve smlouvě mam uvedený karty.. jen jaksi nedošlo k jejich objednání.. To je ten problém..
    ALESH
    ALESH --- ---
    NOSPAM: pri registraci se dalo zaskrtnout..me prisla cca 10dni po aktivaci. Pritelkyni taky tak.
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    Ja vim že vám přijde že si tu vybíjím frustraci z toho jak mBank dělá začátečnické chyby.. :-)

    No, po story s kurýrem a pasem jako dokladem totžnosti jsem tedy nakonec založil konto přímo na pobočce.. :-) dneska to je cca 35 dní a jelikož karty stále nikde, zavolal jsem na mLinku a tam mi zdělili že prostě karty ani nejsou objednané a že do 15. prac. dní mi dojdou..

    Tak by mně zajímalo jestli mam jen já takovou smůlu, nebo jestli to je standart či co? Jak jsem se zmínil tak konto bez karty je k hovnu..

    ADAMM: nestálo by za úvahu defaultně při zakládání kont nastavit že člověk chce alespoň tu jednu základní kartu??? Aby se předešlo podobnym chybkám??
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    Ovšem, pokud to někdo používá pro velké množství operací - příjem peněz, tak tam může dojít k chybě, protože je to složitější řešit nějakou předponu ..

    Ale ta debata se podle mě ubírá špatným směrem, za chvíli se bude řešit unifikace průkazů, čipy, atd.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam