Tak to je jasný, že postupně přejde Spořka na jeden typ účtu - lehčí se to bude spravovat a víc se na tom vydělá > v tom momentě kdy mi budou chtít zrušit sporožiro anebo najdu lepší, ověřenou, vyzkoušenou, variantu odcházim od Spořky (která má záporů víc než dost - třeba poplatek za příchozí platbu - přesto poplatky které měsíčně platím teď jsou pořád nižší než jinde kromě mBanky, která ale zase /zatím/ nenabízí to co Spořka).
Výhody "praklientům" i výhody obecně se slibují velmi snadno - tím nemyslím jen mBanku, otázka je jak to bude vypadat. Krok správným směrem by moh být třeba nějaký bonusový bodový systém - jako mají mobilní operátoři nebo Spořka ... ale to má mBank jistě v plánu. ;) :) Stejně jako třeba účty pro studenty, postižené spoluobčany a podobně. Tim jak se ostatní banky chovají vytváří dost prostoru pro novou banku - mBank a je na nich jak se toho chopí.
Lidi jsou sice konzervativní, ale co se týče prachů tak na to slyší dycky - jakmile zjistí, že ušetří a opadne strach z neznámého a nového, tak změní svoje zvyky a mylsim, že na to právě mBank sází.
ADAMM: Já slyšel podrobnosti o nabírání nových lidí - už si nevybavím nicmoc konkrétního, i když na požádání bych to mohl znovu vyslechout, ale bylo to něco ve smyslu (přehnaně): honem pojdtě k nám dělat, dostanete neuvěřitelný prachy, ale musíte to to to to, ano má to háček tady a tady musíte podepsat smlouvu na kterou se nevztahuje české pracovní právo. Přesto to beru jako jednu z informací, která pro mne jako pro klienta neni až tak důležitá...
Bohužel jeden spokojený zaměstnanec spokojeného klienta neudělá. :) Já jsem nechtěl říct, že mBanka je špatná nebo něco tom smyslu. Jen jsem vyjmenoval subjektivní důvody proč pro mne zatím není atraktivní nebo proč jsem vůči ní ostražitý :). Na druhou stranu mám na mysli i její pozitiva. Jakmile zůstane na trhu delší dobu a bude se projevovat jako slušný a srovnatelný podnik, proč ne - zatím tomu tak není.