• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    NELDE
    NELDE --- ---
    NOSPAM: Proč jsi potřeboval to povolení ke vstupu jiné banky na 2. místo zástavního práva?
    Nevíš, jestli má mBank někde na netu ty informace o potřebných dokladech, řeká mě to na jaře.
    YNZA
    YNZA --- ---
    BUNDA: forum klidne at zrusej, ale karty by mohly fungovat doprdele :(
    kombinaci polskeho umu a debetni karty zdarma mam dva listecky s plejtvakem ktery sou fakt napicu dyz je zrovna potrebuju, oh shit
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    BUNDA: tak dnes je mForum už úplně nepoužitelný :-(
    VOPY
    VOPY --- ---
    ADAMM: hoj,
    ve firefoxu nejde zalozit novej ucet, psal jsem na kontakt@mbank.cz, ale pro sichr jeste tobe.

    na konci procesu zalozeni uctu chybi tlacitko dokoncit (je tam, ale je nejak uplne mimo, takze neni videt)

    celkem blbej bug, si to opravte
    YNZA
    YNZA --- ---
    mam problem zaplatit delfinem na 3dsecure.csas.cz. zkousim obe karty, trikrat kontroluju cislo, penez plna prdel na obou uctech a HOVNO! Co s tim, koho zjebat? Sem dnes dobre rozjetej takze sprosty slova do telefonu nebudou problem.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    DWICH: tipnu, že do měsíce ta blokace vyprší a peníze se nestrhnou. Hloupé je, že jak se zdá nijak to neurychlíš.
    DWICH
    DWICH --- ---
    Zdravim odbornici. Mam dotaz, ve strucnosti mi automat na Zelandu nevydal napoprvy penize, napodruhy jo. V eBance mam blokaci na obe transakce a zelandska banka rika, ze ji ma eBanka poslat prohlaseni postou, ze ja jsem vlastnik uctu. eBanka rika, ze to je nestandardni postup, ze se to takhle nedela a me to taky prijde ulet posilat nejaky vlastnictvi uctu postou.

    Cela story:

    Na Zélandu vybírám peníze z automatu ASB Bank. V New Plymouth v neděli večer jdu do bankomatu. Nabízí částku až do výše 2000 NZD, volim jako obvykle 800, bankomat potvrdí, ptá se na stvrzenku, kterou odmítám, vrací mi kartu, že peníze budou následovat. Čekám a po chvíli obrazovka s hláškou:

    Sorry
    An error has occured
    Your transaction has been cancelled

    Peníze nejsou. Vrazim tam znova kartu, dávam částku 400, kterou dostávám a odcházím. Banka má v neděli zavřeno, v pondělí ráno mizim z New Plymouth do Wellingtonu (cca 300km, proč je to důležítý viz níže).

    Když jsem se přihlásil do eKonta, vidim tam obě blokace, první na částku 800 a druhý na částku 400, přičemž ve skutečnosti proběhla jen ta druhá.

    Volal jsem do eBanky, kde mi slečna řekla, že v těchdle případech banka musí poslat storno požadavek na tu částku.

    Volám na infolinku ASB Bank, kde mi týpek říká, že zahájí "vyšetřování", dal jsem mu čísla karet, lokaci bankomatu atd, už si nepamatuju přesně, na čem jsme se dohodli. Nicméně protože jsem zároveň klientem ASB (což s tim nesouvisí), zakládá tam u nich nejakej trouble ticket. Kontakty na mě mají.


    Po týdnu jsem se připomněl na infolince ASB, přičemž týpek mi po chvíli řekl, že moje banka musí poslat písemné prohlášení, že já jsem vlastníkem účtu. Přijde mi to jako divnost, vysvětluju mu, že je jedno, kdo ten účet vlastní, že důležitý je, že oni mají záznam o transakci, tak ať pošlou storno, ať už to vlastní kdokoliv. Ptám se ho teda, co má moje banka poslat. A kam to má poslat. Na chvilku se odpojil a pak mi dal kontakty, že moje banka bude vědět, jak se to dělá, když jim to vysvětlim.

    Volám na infolinku eBanky, kde mi slečna říká, že tohle je nestandardní postup, že takhle se to nedělá, že tyhle potvrzení nevystavujou a neposílaj poštou. Že prostě ta banka musí poslat storno a že jestli tu částku mám jen v blokacích a ta banka na Zélandu si to nezúčtuje, tak ta částka po třiceti dnech z blokací zmízí a nezúčtuje se.

    Mezitim nebo předtim jsem mluvil s infolinku ASB a týpek mi vykládal, že nevidí transakce automatů. Že vidí transakce kartama ASB, ale nevidí mezinárodní.

    Vyrážim na pobočku ASB, odvyprávim story s automatem. Slečna povídá, že ani oni nevidí transakce v New Plymouth (cca 300km vzdušnou čarou?), jiná oblast, stejnej stát.. No nic. A že na tu pobočku zavolá, "vyšetří" to a dá mi vědět. Bere údaje a kontakty, že zahájí vyšetřování a že se mi večer ozve.

    Večer mi volá, že moje banka musí poslat písemný prohlášení. Tady bych to utnul, protože dál jsme se z místa nepohli.

    Napadá někoho, kde je něco zakopáno?
    CASTER
    CASTER --- ---
    Nevite proc mi prisel mail s mbank email push vypisujici jak jsem se vcera 4x prihlasil, ale uz tam neni ze jsem udelal presun emax->mkonto a z nej zaplatil pres mPenize?
    PINCHE_GRINGO
    PINCHE_GRINGO --- ---
    Ty spermie jsou fakt trapny, navic nejak mizerne udelany..
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    ten flash je fakt epic fail
    hlavne co se tyka toho prihlasovani na ebanking, tak by neskodilo vodafone style, aneb hned 2 pole na vyplneni ...
    hlavne dejte proboha pryc ten flash i z mainu ... reklama s plujicima spermiema patri na zive.cz ne na reprezentativni web ...
    YNZA
    YNZA --- ---
    tak ten flash snad za chvili zmizi ne, bude po vyroci a nikooh nezajimaj zpoceny davy na koncerte dyz chce do banky
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    ADAMM: cim premyslel ten, kdo navrhl jako uvodni stranku flash? to je reseni vhodne pro porno stranky, jakztakz akceptovatelne u reklamnich agentur - ale u financniho ustavu rozhodne ne!
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ADAMM: ad Fio: i to by bylo řešení.

    ad redesign webu: opravdu nevím, zda to je změna k lepšímu :-( Když už se člověk prolouská přes úvodní flash a opakovaným použitím CTRL+F5 dosáhne použitelnosti tak narazí na příšernou pomalost fóra. Jestli to takhle pomalé už zůstane tak to fórum stejně umře. Na můj vkus příliš často zkoušíte trpělivost klientů.
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    VOPY: jo to jo, ale na pda no chance, tam bookmarky nevedu
    NELDE: zavrit je bohuzel ve flashi, ktery je automaticky blokovany (;

    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    NELDE: To není link, ale část flashe... Dělal to nějakej yngelygent :)
    NELDE
    NELDE --- ---
    ASACHI: Dole pod tím flashem je link: Zavřít. Pak se ti otevře normální stránky.

    ADAMM: Ten flash je strašně strašně dlouhý. Fuj.
    VOPY
    VOPY --- ---
    ASACHI: tohle ti nejede?
    https://cz.mbank.eu/
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    ADAMM: super web, prave jsem ztratil pristup do internetoveho bankovnictvi u mbanky diky cool flashi
    B52
    B52 --- ---
    MUNIN: Diky moc.
    MUNIN
    MUNIN --- ---
    B52: Sekční ředitel je Leoš Pýtr, náměstkuje mu David Rozumek a ředitelem odboru pro dohled je Václav Simon. V ČNB mají všichni adresy jméno.příjmení@cnb.cz
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam