• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    http://www.e15.cz/byznys/pruzkum-lide-nejvice-veri-ceske-sporitelne-62301/

    :) a dnes se koná vyhlášení Banky roku... já tam nejdu, ale případně mohu posléze posloužit nějakými drby ze zákulisí.
    NAVARA
    NAVARA --- ---

    aktualni flashova "intro" stranka mbank

    27 hlasy od 27 respondentů
      EDASX
      EDASX --- ---
      me se ten flash ted pustil 2x =) sem myslel ze nekoho prastim a ted uz vim i koho =)
      ADAMM
      ADAMM --- ---
      VOPY: to se řeší, víme o tom.
      VOPY
      VOPY --- ---
      ADAMM: koukni jeste na to zakladani uctu, celkem prekerka, kdyz si nekdo chce zalozit ucet a nejde to ...
      ADAMM
      ADAMM --- ---
      k tomu flashi - už to bylo opravené, "skip" bylo přidané mimo flash. to byla samozřejmě chyba, nicméně se to zobrazí každému jen jednou (pokud tedy nemažete po každé session cookies).

      co se týče banneru se spermiema, byly nasazené už v únoru až dubnu a tehdy jste se nerozčilovali - a hlavně, je to reklama, která funguje. ve spojení s 3,5% nám to přináší docela solidní příliv peněz. takže to rozhodně rušit nebudeme.

      problém s kartama se imho týkal 3DSecure, nikoliv nás.

      o pomalosti fórum víme, a teď odpoledne bude nasazený nějaký fix, snad to pomůže. to je samozřejmě blbé, no :(
      YNZA
      YNZA --- ---
      KY_109: kolegovi vyrid ze uz to jede, slava
      YNZA
      YNZA --- ---
      "co tady chces dedku" mazec
      NOSPAM
      NOSPAM --- ---
      NELDE: Nevim jestli to je nekde na netu, ale precti si uverovou smouvu.. mas tam vyslovne uvedeno ze tvoje banka si vyhrazuje pravo vyjadrit se k pripadnym dalsim pristupitelum k zastavnimu pravu :-))) takze vlastne jen plnis smlouvu se svou aktualni bankou :-)

      A na netu nevim jestli to maji ale verim ze ti to ochotne dodaj kdekoliv :-)

      BTW:ja jsem ponekud "slozitejsi" pripad takze nemuzu pouzit refinancovani 24 jinak by to bylo jednodussi a o dost rychlejsi s mene papiry..
      NOSPAM
      NOSPAM --- ---
      :-D tak pratele, cerstva zkusenost z banky :-)

      Byl jsem se informovat na prefinancovani hypotecniho uveru :-)
      Pristup mBank hodnotil bych 1 :-) Dostal jsem informace, byl rychle "odbaven" a i pristup byl velice vstricny..

      Pristup Unicredit Bank 4..
      Nejdriv se mne velice mila a vstricna pani "bankerka" (po dotazu na "mou( bankerku ktera byla mimo) zeptala co bych potreboval, po odpovedi ze vyjasnit nove podmikny uveru jez my byli zaslany a pripadne refinancovani, zjistovala kolik ze mi bylo nabizeno etc.. pry mozna by mohli snizit mne nabidnuta % po fixaci (aktualne mi nabizeli temer 5,95% a spocitam-li kolik delaji aktualni poplatky tak by mi to vychazelo 5.99%).
      Tak jsem milou pani pozadal zda-li by mi vystavili ono prohlášení věřitele, s dalšími náležitosti jako suma k datu splatnosti na konci fixace atd..
      Pani se na mne koukala jak cert pak zacala vymejslet, a nakonec mi predhodia formular na pozadavky a at si teda napisu co chci. (formulaci jsem opsal pro jistotu presne z papiru kde je seznam dokladu potrebnych k hypo mBank).
      Pak, jsem pozadal zda-li by mi vystavili i soulas o vstupu jine banky na 2. misto zastavniho prava a mila pani ne ze by hbite zadala pozadavek ale zacala mi vysvetlovat ze to nepotrebuji atd.. a ze oni.. Po mem prohlaseni ze to skutecne chci a ze oni to mozna nepotrebuji ale ja ano to asi pani psych nevydrzela a zacala celkem ostre jinak se to neda nazvat "pyskovat" ze to je jako by mi davala povoleni dychat ci chodit po chodniku. Tak jsem pani pozadal opet o to aby mi byl onen souhlas sepsan a az po dalsi debate mi oznamila ze tedy pozadavek zadala, orazila papir se zadosti o prohlaseni veritele a vratila muj OP.

      Behem celeho tohoto jednani jsem byl svedkem dalsiho velice "vstricneho" vystupu jeji kolegyne (vzhledove i stilem obleceni bych ji tipoval na ex. prodavacku z bufetu). Kdy prisel zmateny pan a a na dotaz "co chcete" (to upoutalo mou pozornost takhle nemluvim snad ani s zebrakama) se zeptal se jestli to je unionbank (drive ona pobocka spadala pod Živnostenskou Banku) ci zda tam nesidlila. Odpoved byla velice stroha a dosti popuzenym tonem recena. Ne tady je unicredit bank! Pan se zarazil a mirne zmatene se zeptal zda tedy nesidli v dome. Odpoved byla opet stejna jen nakvasenejsi. Pak se pan dal na ustup a jeste se zarazil a zeptal se a nevite kde by mohla byt nekde v okoli pobocka? Tak se dockal odpovedi.. Nevim snad vedle Raifaizen bank.
      Cekal bych ze mu pani uz pro prvni otazce odpovi unicredit bank je naproti pres ulidi vedle raifaizen bank, ale mozna by jsme vam mohli pomoci my.
      Dalsi vyhrady by se dali vznest i vuci celkove "atmosfere na pobocce" takovy neporadek jsem snad nikdy na stole nemel a to je co rici. Celkovy dojem z stolu v te kancelari a vubec byl chaos.

      Cili secteno podtrzeno, nevim zda jsem byl na jakesi zaklete pobocce ale rozhodne unicredit bank ma u mne obrovske - hlavne co se tyka osobniho kontaktu s lidmi.
      I kdyz je fakt ze na odchazejici klienty jiz nemusi byt nijak mili.. ze???

      Nuze pratele jez se pohybujete v bankovnim sektoru jako ryby ve vode co rikate na takovyto pristup? Myslite ze patri do Banky? A co vzhled a usporadanost pracoviste a lidi zodpovednych za vase finace? Komu sverite radeji sve starosti o uver ci o vyplatu? Chlapkovi ktery ma oblek a je videt ze dba na vzhled a vystupovani a taktez jeho stul je uhledny a dava-li vam neco nehleda to po hromadach na stole, a nebo pani vzhledu pochybneho oblecene a upravene a'la obsluha v bufetu ktera taha papirky z hromad po stole a jinde "ulozenych".

      Umyslne nepisu kde to bylo :-) proste je to cerstvy zazitek a muzu rici dost neskutecna zkusenost.. Pred 2my lety kdy jsem byl u sve bankerky sjednavat uver, mela pobocku jinde a ten rozdil je nepopsatelny.
      YNZA
      YNZA --- ---
      welcome to the matrix. follow the white rabbit
      YNZA
      YNZA --- ---
      KY_109: a sakra, no je to 3D secure, takze to budu 3Dny zkouset, pak to obtelefonuju at to poslou na dobirku
      KY_109
      KY_109 --- ---
      YNZA: kolega vubec neni schopny dnes zaplatit pomoci karty primo od CSAS pres ten jejich 3Dsecure... takze to mozna neni otazka mBank
      NELDE
      NELDE --- ---
      NOSPAM: Proč jsi potřeboval to povolení ke vstupu jiné banky na 2. místo zástavního práva?
      Nevíš, jestli má mBank někde na netu ty informace o potřebných dokladech, řeká mě to na jaře.
      YNZA
      YNZA --- ---
      BUNDA: forum klidne at zrusej, ale karty by mohly fungovat doprdele :(
      kombinaci polskeho umu a debetni karty zdarma mam dva listecky s plejtvakem ktery sou fakt napicu dyz je zrovna potrebuju, oh shit
      BUNDA
      BUNDA --- ---
      BUNDA: tak dnes je mForum už úplně nepoužitelný :-(
      VOPY
      VOPY --- ---
      ADAMM: hoj,
      ve firefoxu nejde zalozit novej ucet, psal jsem na kontakt@mbank.cz, ale pro sichr jeste tobe.

      na konci procesu zalozeni uctu chybi tlacitko dokoncit (je tam, ale je nejak uplne mimo, takze neni videt)

      celkem blbej bug, si to opravte
      YNZA
      YNZA --- ---
      mam problem zaplatit delfinem na 3dsecure.csas.cz. zkousim obe karty, trikrat kontroluju cislo, penez plna prdel na obou uctech a HOVNO! Co s tim, koho zjebat? Sem dnes dobre rozjetej takze sprosty slova do telefonu nebudou problem.
      BUNDA
      BUNDA --- ---
      DWICH: tipnu, že do měsíce ta blokace vyprší a peníze se nestrhnou. Hloupé je, že jak se zdá nijak to neurychlíš.
      DWICH
      DWICH --- ---
      Zdravim odbornici. Mam dotaz, ve strucnosti mi automat na Zelandu nevydal napoprvy penize, napodruhy jo. V eBance mam blokaci na obe transakce a zelandska banka rika, ze ji ma eBanka poslat prohlaseni postou, ze ja jsem vlastnik uctu. eBanka rika, ze to je nestandardni postup, ze se to takhle nedela a me to taky prijde ulet posilat nejaky vlastnictvi uctu postou.

      Cela story:

      Na Zélandu vybírám peníze z automatu ASB Bank. V New Plymouth v neděli večer jdu do bankomatu. Nabízí částku až do výše 2000 NZD, volim jako obvykle 800, bankomat potvrdí, ptá se na stvrzenku, kterou odmítám, vrací mi kartu, že peníze budou následovat. Čekám a po chvíli obrazovka s hláškou:

      Sorry
      An error has occured
      Your transaction has been cancelled

      Peníze nejsou. Vrazim tam znova kartu, dávam částku 400, kterou dostávám a odcházím. Banka má v neděli zavřeno, v pondělí ráno mizim z New Plymouth do Wellingtonu (cca 300km, proč je to důležítý viz níže).

      Když jsem se přihlásil do eKonta, vidim tam obě blokace, první na částku 800 a druhý na částku 400, přičemž ve skutečnosti proběhla jen ta druhá.

      Volal jsem do eBanky, kde mi slečna řekla, že v těchdle případech banka musí poslat storno požadavek na tu částku.

      Volám na infolinku ASB Bank, kde mi týpek říká, že zahájí "vyšetřování", dal jsem mu čísla karet, lokaci bankomatu atd, už si nepamatuju přesně, na čem jsme se dohodli. Nicméně protože jsem zároveň klientem ASB (což s tim nesouvisí), zakládá tam u nich nejakej trouble ticket. Kontakty na mě mají.


      Po týdnu jsem se připomněl na infolince ASB, přičemž týpek mi po chvíli řekl, že moje banka musí poslat písemné prohlášení, že já jsem vlastníkem účtu. Přijde mi to jako divnost, vysvětluju mu, že je jedno, kdo ten účet vlastní, že důležitý je, že oni mají záznam o transakci, tak ať pošlou storno, ať už to vlastní kdokoliv. Ptám se ho teda, co má moje banka poslat. A kam to má poslat. Na chvilku se odpojil a pak mi dal kontakty, že moje banka bude vědět, jak se to dělá, když jim to vysvětlim.

      Volám na infolinku eBanky, kde mi slečna říká, že tohle je nestandardní postup, že takhle se to nedělá, že tyhle potvrzení nevystavujou a neposílaj poštou. Že prostě ta banka musí poslat storno a že jestli tu částku mám jen v blokacích a ta banka na Zélandu si to nezúčtuje, tak ta částka po třiceti dnech z blokací zmízí a nezúčtuje se.

      Mezitim nebo předtim jsem mluvil s infolinku ASB a týpek mi vykládal, že nevidí transakce automatů. Že vidí transakce kartama ASB, ale nevidí mezinárodní.

      Vyrážim na pobočku ASB, odvyprávim story s automatem. Slečna povídá, že ani oni nevidí transakce v New Plymouth (cca 300km vzdušnou čarou?), jiná oblast, stejnej stát.. No nic. A že na tu pobočku zavolá, "vyšetří" to a dá mi vědět. Bere údaje a kontakty, že zahájí vyšetřování a že se mi večer ozve.

      Večer mi volá, že moje banka musí poslat písemný prohlášení. Tady bych to utnul, protože dál jsme se z místa nepohli.

      Napadá někoho, kde je něco zakopáno?
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam