• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    ATAN: pri jednani s mbankou jsem vzdy jednal se zenami, jedineho muze jsem videl na fincentru, a i ten byl pres celou pobocku vzdalen, okukoval se a ucil od slecny :)

    (ok, a jeste mistni Adam :)

    NELDE: tva zena pracuje v bance? :)
    VANEK
    VANEK --- ---
    MISERY: Tak teď ještě jestli přijdou i ty nové karty.
    MISERY
    MISERY --- ---
    BUNDA: me prisel a zadnou kartu jsem si neobjednala :)
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    NELDE: No clovece.. to by ta banka musela asi sve zamestnance prijmat dle jinych kriterii.. a radsi budu jednat s hnusnym tlustym upocenym chlapem, kterej tomu bude rozumet, bude vstricnej a ochotnej, nez s puvabnou lec tupou slecnou i kdyby byla svlecena.
    CASTER
    CASTER --- ---
    BUNDA: jo treba mne neprisel
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    MISERY: akorát jak se zdá tak ten mail dostali i lidé co si kartu neobjednali a naopak někteří postižení ho nedostali. A patrně díky tomuto rozesílání mailů zase nedorazil dnešní emailpush :-(
    NELDE
    NELDE --- ---
    NAVARA: Včera tam také jedna byla, sice ne taková kočka, ale bohužel se věnovala jiné práci.

    Ale všichni byli příjemně zapálení a strašně ochotní.

    Jsem zvědav, jestli by měla úspěch banka, kde by byli zaměstanci nahoře bez. (-; Případně i dole.
    MISERY
    MISERY --- ---
    Dobrý den,

    rádi bychom Vás informovali, že v důsledku krátkodobé technické chyby partnerské společnosti, která zajišťuje pro mBank personalizaci platebních karet, došlo na počátku ledna k vydání platebních karet, které nejsou embosované. Za tuto situaci se velice omlouváme. Platební karta, kterou jste obdržel(a), je jinak zcela funkční a můžete ji po aktivaci bez omezení používat samozřejmě kromě platby na tzv. imprinterech. Na rozdíl od karet vydávaných v minulém roce je již vybavena čipem.

    Novou, již embosovanou kartu, Vám zašleme na korespondenční adresu zdarma v nejbližší době. Nová karta bude funkční až v okamžiku, kdy si ji aktivujete v Internetovém bankovnictví (nebo prostřednictvím mLinky), do té doby můžete bez omezení využívat stávající kartu.

    Omlouváme se za případné komplikace a děkujeme za pochopení.

    Vaše mBank součást Commerzbank, druhé největší bankovní skupiny v Německu
    ATAN
    ATAN --- ---
    NAVARA: bankerky? v mBank? no tak. ;o)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    NELDE: a to si nejde domluvit schuzku s konkretni bankerkou? :)
    NELDE
    NELDE --- ---
    Kreditka díl 3.

    Dneska mi volali, že tam musím znova. Při té první žádosti se to nějak neprokopírovalo ze jednoho systému do druhého. Tak jsem tam znova seděl a diktoval osobní údaje. A večer tam ještě jdu jednou na podpis, neboť ověření v registru neproběhlo na počkání.

    Dobrá novinka - prý už jde žádat o kreditku na IB.

    Jinak ta dívka v prvním kroku byla výrazně hezčí než chlapci. (-;
    TANTRICK
    TANTRICK --- ---
    ADAM: dík za zkušenost.
    ADAM
    ADAM --- ---
    čsob ujde, fio je lepší (ale ne graficky).
    spořitelna a union banka imho nic extra (ale použít se to dá) a komerční banka je nejhorší..
    TANTRICK
    TANTRICK --- ---
    Děcka, které IB českých bank vám přijde z uživatelského hlediska nejpříjemnější? Máme tu nějakého jasného leadera?

    Já mám zkušenost jen z ČSOB a mBank a dávno ještě z eBanky ale to si už moc nepamatuju. Z těchle třech mi přišlo nejlepší ČSOB i když i tam občas tápu jak co udělat.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    ASACHI: vsech, ADAMM
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    Tak jsme zjistil ze u eMaxu se zmenilo uroceni od ledna z 3.5% na nejakych 2.7 ... Tato zmena se tyka i starych klientu, nebo pouze novych?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    BUNDA: protože je přetížený server. jakákoliv velká kampaň zdrží to ostatní. nicméně zrovna včera mi říkal kolega, že má info ze severu, že do dvou měsíců by měly být koupené nové servery.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ADAMM: proč je pro mBank stále tak obrovský problém rozesílání emailu klientům? Není snad měsíc kdy nebyl problém s včasným zasíláním emailpushe :-(
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    NAVARA: Tak behem dneska ji meli v pazourach ve 3 obchodech.. behem mesice projde rukama kolika pokladnich? a Dojde-li k jejimu zneuziti dejme tomu po pul roce? :-))) Tezko budes vzpominat kde vsude jsi s ni platil.. a i kdyz si vzpomenes.. Pohybuju se prevazne po praze a prilehlem okoli.. Myslis ze budou proverovat onech XY lidi?? pochybuju..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam