• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?

    [ mBank ] - klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
    rozbalit záhlaví
    NELDE
    NELDE --- ---
    MISERY: To je asi zbytečný - budeš totiž platit tolik, jako kdybys to u nich měla do konce doby fixace. Já bych přešel na mBank jako hlavní účet, nechal si vystavit karty apod. Převedl výplatu do mBank a zrušil všechny karty a trvalé příkazy a souhlasy s inkasem u KB. Prostě nechat tam jen hypotéku a všechno ostatní pryč. Pak si dej u mBank trvalý příkaz do KB na poslání té měsíční částky (je konstatní), pár dní před splatností. A stačí občas (jednou za měsíc) se podívat do KB, zda je všechno v pořádku. Dokonce bys mohla najít nějaký vhodný typ účtu, který je skoro zadarmo. Mě nabízela KB účet zadarmo, pokud budu mít aspoň nějakou výplatu. Hezké, ale proč bych to dělal, když u mBank to mám bez podmínek. Navíc to zadarmo nebylo úplně zadarmo, jen se to tak v marketingové presentaci tvářilo. Stejně jako když mi v ČS říkali, jak je výhodné platit já nevím kolik za to vyšší úročení, že se mi tím pokryjí všechny poplatky. Jářku to mám bez poplatku. Prostě banky vymýšlí vějičky, ale služby mizerné a drahé. To raději mizerné a zdarma.
    MISERY
    MISERY --- ---
    NELDE: ja mam u mBanky taky ucet, ale zatim je vedlejsi, mam ho jenom na takovy sporeni, kdyz si potrebuju ulejt prachy stranou...ale fakt to asi zmenim...
    Nevite nahodou, kolik si KB rika %, kdyz u nich splatite hypoteku jinak nez v ty mimoradny splatce? Urcite to budu mit napsany ve smlouve, ale nemam ji ted u sebe :)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    NELDE: tak se jukni na mFórum a i tam najdeš případy kdy klient musel vyreklamovat neoprávněně naúčtovaný poplatek. Byť díky její bezpoplatkovitosti to není tak častý případ. Všude je to o lidech a kvalitách systému.
    NELDE
    NELDE --- ---
    MISERY: No jo, proto jsem u mBank, když ta udělá chybu a musí se opakovat transakce nebo máš kartu navíc, tak za to není žádný poplatek, protože není normálně! Prostě za kartu, kterou platíš v obchodě poplatek být nemá, mají ho od obchodníků v míře více než vrchovaté. Tak si říkám, že české banky asi splňují všech 7 hlavních hříchů.
    MISERY
    MISERY --- ---
    DAIIKA: Oki, jeste ted zavolam te bankovni poradkyni, se kterou jsem o tom mluvila vcera, posilala jsem ji nascanovanou tu smlouvu a predavaci protokol, takze se ji zeptam, co by s tim delala ona a podle toho se eventuelne obratim na toho reditele pobocky. Dekuji za radu :-)
    A doufam, ze to vyresej brzo, protoze tech sedm stovek mi docela chybi...
    DAIIKA
    DAIIKA --- ---
    MISERY: opravdu tady radím, detailně případ popsat a obrátit se na ředitele pobočky...
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ADAMM: děje se aktuálně něco s mFórem? nemohu se dostat do všech kategorií stále mě to hází do nezařazených.
    MISERY
    MISERY --- ---
    DAIIKA: Ok dekuji...no a co v pripade, ze to treba ta slecna neudelala? Protoze prave v tom systemu ta karta zustala, ALE JA JI FAKT NEMAM! :(

    A co se chyb tyce, tak jasne, vsichni delame chyby...ja kdyz udelam chybu, tak se netvarim jako mistr sveta, sklopim usi a omluvim se. Ale v KB nikoliv, tam udelaji chybu a zakaznik at si zaplati. Kdyz jsem si tam delala hypoteku, tak bankovni poradkyne spatne opsala nejake udaje z katastru nemovitosti a kdyz pak z katastru vratili navrh, ze je pry spatne a museli jsme ho tam podavat znova, coz stalo petikilo, tak myslite, ze to banka zaplatila? Ani omylem. My jsme sice udelali chybu, ale je to vase vec :(
    DAIIKA
    DAIIKA --- ---
    nechci se nikoho zastávat, bohužel i bankovní úřednící jsou jen lidi. vím, že občas děláme chyby, stejně jako je ve svých povoláních a životech děláte i vy.
    a pro všechny, kdo na pracovníky bank nadáváte bych chtěla jen na naši obranu říct, že bych vám přála si to na pár dnů zkusit....a věřte, že vím, o čem mluvím, dělám to už skoro 20 let.
    DAIIKA
    DAIIKA --- ---
    MISERY: předávací protokol se vyhotovuje v 1. vydání , podepisovat ho musí obě strany a předává se do evidence platebních karet, bez jejího podpisu by ho oddělení zpracování vůbec nemělopřevzít. pokud proběhla výměna embosované Pk za tzv. moji kartu a slečna neudělala výpověď původní karty, důsledně žádej o reklamaci a stěžuj si, doporučuju na ředitele příslušné pobočky, funguje to rychle.

    skartace platebních karet převzatých od klientů probíhá protokolárně, zapisuje se do evidence a je k ní nutné přikládat kopie přestřižených karet, dřív se nesmí zlikvidovat. navíc je nutné kartu vypovědět i v systému, jinak bude po konci platnosti automaticky vydána znovu.
    MISERY
    MISERY --- ---
    NAVARA: Tak uvidime no...jestli se budou nejak hodne cukat, tak premigruju nekam jinam i s hypotekou :-/
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    MISERY: Jo, ale uz to ze mas ten predavaci protokol je aspon neco, s cim se muzes zacit hajit - sama od sebe zrejme nebudes mit vyplnene formulare KB...
    Ja jim predaval potvrzeni, ktere tvrdili ze nedostali, ackoli ho dostavali spolu s dalsim, ktere tam meli (ztratit vsechny papiry - no, dejme tomu - ale ztratit jejich cast?)
    MISERY
    MISERY --- ---
    NAVARA: vlastni kopii ceho? vypovedni smlouva zadna nebyla, ta blbka asi nevedela, ze mi ji ma vystavit, proste mi jenom vymenila kartu za kartu...jediny co mam je smlouva o predani karty a pak predavaci protokol, kterej neni podepsanej tou blbkou, protoze nevim....
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    MISERY: jestli mas vlastni kopii tak muzes, jestli ji maji jen oni... nerikam, ze to maji prikazano, jen ze mi to provedli.
    MISERY
    MISERY --- ---
    NAVARA: to jako ze jim to nedokazu? to si delas srandu :( Kvuli naky blbce prijit o sedm stovek se mi fakt nechce...
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    MISERY: i kdyby to potvrzeni meli, tak ho zcela urcite "ztrati" - taktez mi provedli, nastesti mne to prislo jen na 500,-
    MISERY
    MISERY --- ---
    tak uz vim...ja jsem si v unoru minuly rok nechala udelat tu "moji kartu" (s vlastnim obrazkem) a kdyz jsem si ji byla vyzvednout, ptam se te slecny "a co s touhle kartou?" a ona "jee, tu ja si vezmu a takhle ji zkartuju" a prestrihla ji...ale dneska jsem se dozvedela, ze jsem mela podepsat vypovedni smlouvu k tehle karte...to mi ale tamta slecna vubec nerekla, proste mi ty karty jen vymenila kus za kus...a navic se ani nepodepsala pod ten predavaci protokol...takze to byla nejspis nejaka blbka, ktera vubec nevedela, co ma delat....a ja ted kvuli tomu budu mit starosti, protoze v bance tedy samozrejme nevedi, ze tu kartu nemam a nevim jak jim to budu dokazovat....no to je skvely....
    MISERY
    MISERY --- ---
    DAIIKA: joo, tak to uz jsem taky zjistila, ze jsem si ji mela aktivovat...a ze aktivovat si ji muzu, pokud ale ovsem mam nejakej jejich specialni PIN, kterej byl v obalce spolecne s PINem k my prvni platebni karte, kterou ale mam od roku 2005, takze buhvi, kde ta obalka je...protoze mezitim jsem platebni kartu 2x zmenila a k tem uz ale prisel jenom ten PIN samotnej....takze stejne tam musim...grrrr...fakt to zrusim....
    DAIIKA
    DAIIKA --- ---
    MISERY: expresní linka KB je služba, která funguje, pokud k ní je uzavřena příslušná smlouva , kde je uvedeno ident.číslo klienta a posléze přidělen PIN...

    nevím, zda nedochází k záměně klientské linky a expresní linky...
    MISERY
    MISERY --- ---
    a dalsi vec, jak jsem se docetla na strankach, pry mohu vyuzivat nejakou expresni linku, pres kterou muzu vyrizovat veci s bankou, nicmene kdyz mne to vyzve na zadani ident. cisla, tak mne to rekne, ze zadne takove cislo v registru nemaji, kdyz ho tam tedy zadam podruhe (opet jakoze spatne), tak mi to zahlasi, ze me to prepne na bankovniho poradce, ale po asi 20 sekundach mne to normalne polozi a zadnej bankovni poradce se nekona....zacinam zase penit...
    MISERY
    MISERY --- ---
    NELDE: Hmmm no jasne...

    Ja jsem tam byla nekdy v listopadu tesne po tom, co si strhli ty prachy za embossku a ptala jsem se jich tam tenkrat, jestli treba nemaj pro me nejakej vyhodnejsi ucet, kdyz jim tam sypu docela dost penez (mesicni income pres 30k si myslim neni az tak malo, u eBanky tusim tohle stacilo na to, aby clovek nemusel platit zadny poplatky) a oni ze maj (ale mrchy ho sami nenabidnou, hlavne ze mi furt volaj, jestli nechci treba pujcit penize), ze dokonce nebudu muset platit ani ty poplatky za emboss (je skvely se to dozvedet 5 dni po tom, co to bylo zaplaceny), ale ze jsem momentalne v nepovolenym debetu, tak mi to nemohli prevest hned, pricemz jsem tedy rikala, ze druhy den bych tam uz mela mit penize a slecna v bance mi rekla, ze to nevadi, ze abych tam nemusela znova chodit, tak ze mi tu smlouvu pripravi a posle e-mailem a ja ji jenom podepisu a bud jim to odfaxuju nebo poslu postou. Vykaslala se na me. Asi fakt zacnu uvazovat nad tim, ze si tam necham jen nejakej uplne nejobycejnejsi a nejlevnejsi ucet kvuli hypo a kompletne se presunu k mBance... :-/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam