LEGBA: no, tuhle situaci ti nezávidím. vzhledem k tomu, že ty u sebe nemáš žádné potvrzení o provedených změnách, zatímco banka ano, tak nemáš v ruce vůbec nic, co by ti umožnilo vystupovat při jednáních s bankou z pozice síly.
Nedalo mi to a zavolal jsem s dotazem na informační linku RB a tam mi řekli, žeš nejlepší je, když se spojíš se svým osobním poradcem (pokud nevíš, zavolej 800 900 900, tam ti řeknou kontakt) a ten by ti měl pomoct sepsat žádost na vedení banky - on by měl zjistit komu konkrétně - s vysvětlením a žádostí o prominutí poplatků.
Doporučuju přístup ve smyslu "nevím, jak se to stalo, jsem strašnej trotl, ale jedná se o nedopatření, zřejěm to vzniklo takhle. prosím proto o vstřícný přístup...." a tak dále.
Banka by ti snad měla vyjít vstříc, i ve svém etickém kodexu píše, že chce poskytovat co nejlepší služby ve prospěch svých zákazníků (odstavec 4.1)
Dej vědět, jak se ti to bude vyvýjet.