• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    DJFRACTAL
    DJFRACTAL --- ---
    takze v klidu muzou byt jen ti co maji uspory rozlozeny ve vice bankach a ne jenom v cesku... ja rajfku mam porad... mam tam 15.... korun :)
    DJFRACTAL
    DJFRACTAL --- ---
    někdo se tam sekl o několik miliard nul :D
    DJFRACTAL
    DJFRACTAL --- ---
    POUČENÍ O RIZICÍCH INVESTOVÁNÍ
    V souladu s informační povinností stanovenou zákonem č. 256/2004 Sb., o podnikání na kapitálovém trhu, v platném znění, si Vás dovolujeme upozornit na následující skutečnosti. Obchody s investičními nástroji jsou spojeny s řadou rizikových faktorů, které mohou mít vliv na výnosnost nebo ztrátovost každé investice. Každá forma investice je úzce spjata s rizikem. Čím vyšší je očekávaný výnos, tím vyšší je potenciální riziko. Doba trvání investice ovlivňuje míru rizika. Výnosy investičních nástrojů dosažené v minulém období nejsou zárukou výnosů dosažených v budoucnosti. Návratnost investované částky není vždy zaručena. Celkové riziko portfolia lze snížit investováním do různých druhů investičních nástrojů. Mezi základní druhy rizik spojených s každou investicí do investičních nástrojů patří tržní riziko, měnové riziko, úrokové riziko, riziko likvidity, inflační riziko, riziko emitenta a globální riziko. Podrobnější informace o rizicích spojených s jednotlivými typy investičních nástrojů a způsobech zajištění proti nim, o míře návratnosti investované částky u jednotlivých skupin investičních nástrojů, povaze a vlastnostech jednotlivých skupin investičních nástrojů a další informace určené pro investory jsou k dispozici na internetové stránce www.rb.cz/mifid, případně na kterékoliv naší pobočce. Raiffeisenbank a.s. doporučuje každému investorovi, aby se s těmito informacemi důkladně seznámil před provedením jakékoliv investice.
    DJFRACTAL
    DJFRACTAL --- ---
    RAJFKA KRACHUJE, nemaji dostatek bonitnich klientu, horky ocas krize
    ADAM
    ADAM --- ---
    2ND: mam to vyřešený ad A/
    - email chodí spolehlivě, má dobrou strukturu.

    B byy šlo samozřejme taky řešit, ale prijde mi to zbytečně komplikovné
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    2ND: B je spravne... - stahnes si proste davkovy soubor a jde to i zautomatizovat...
    2ND
    2ND --- ---
    ADAM: k automatickemu zpracovani plateb svym ucetnim systemem
    muzu bud
    a/ parsovat emaily ktere chodi, pokud chodi v plaintextu (treba ty html co zasila mBank jsou naho.vno) Reiffka ma pomerne slusne moznosti nastaveni co bude prichozi mail obsahovat za informace
    b/ lepe pripojit se zabezpecene nekam k webu, kde si pres api zjistim co se zmenilo na uctu (todle ted Reiffka udajne ma, netestoval jsem)

    staci mi kdyz se dozvim, jaka castka prisla a s jakym VS

    Na ucet mi chodi pomerne male castky radove ve stokorunach, ale hodne plateb, takze se mi nechce platit 7 korun za operaci jako prave u reiffky
    ADAM
    ADAM --- ---
    2ND: k cemu presne to potrebujes? 
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    2ND: nevim, jaky API myslis, vypis uctu si muzes bez problemu stahovat jako "davku", tak to delame my.

    Kvalita lidi na pobockach je v RB dost zoufala, skoncil jsem tam pote, co mi jedna slecna vystavovala potvrzeni, ze mam u nich ucet, natrikrat. Kdyz jsem rusil ucet, tak jim trvalo, nez sehnali nekoho kompetentniho a ten clovek nejak sam naznacoval, jak je z toho otravenej, s jakejma tam pracuje blbcema :).

    Prechodu k FIO nelituju ani minutu, jenom sem se presvedcil, ze od bordelaru z vychodni marky toho nelze moc cekat.

    2ND
    2ND --- ---
    SUCZKER: zajimave, ma FIO nejake bankovni API ?
    jsem uz z Refikky docela zoufalej, na pobockach jsou misto kompetentnich lidi napomadovani panaci, uctujou mi poplatky, ktery pri obratu jaky mam vubec nemam platit atd...
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    NETWORK: nebyl nejmensi problem, dokonce kvuli nam doprogramovali featuru do softwaru (slouceni dvou uctu pod jeden), a ani nepipli, ze to nejde nebo tak. Prijde mi, ze tam maji jeste furt pomerne lidskej pristup a nerikaj tradicni "my za nic nemuzeme, takhle to mame v systemu" a podobny kecy.
    NETWORK
    NETWORK --- ---
    SUCZKER: ja to dopisem psat nebudu.. mailem.. Jasne pro 70% klientu to problem neni - ale mam tady mozna stovku klientu z rehabilitacniho ustavu a pro nektere je problem ty trvale prikazy menit, nicmene neda se nic delat... Kazdopadne Ty jsi s FIO spokojeny?
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    NETWORK: Když si vezmeš, že psát klientům 400 dopisů tě vijde maximálně na 4000 korun ( + obálky a papír) a pro většinu klientů není problém změnit trvalák, tak bych to prostě udělal. Už jsme u FIO nějakej ten pátek a klienti se nějak necukali, změnu zvládli všichni. K 1.3. zruš účet a bude vymalováno...
    DJFRACTAL
    DJFRACTAL --- ---
    NELDE: jasan, mel jsem zkratka hodne trpelivosti... u tech lenivych lidi co se nechaji vydirat a okradat (defacto) je to horsi
    NELDE
    NELDE --- ---
    DJFRACTAL: Proč čekat na další selhání? Banky se musí naučit, že klienti jim chybí neodpouští. Jedině tak si dají pozor.
    I když pravda je, že GE mě naštvalo několikrát a hodně.
    DJFRACTAL
    DJFRACTAL --- ---
    NELDE: neláme nad nikym hul, kdyz jednou selze, kdyz ale 10 krat, tak rad ji zlamu a jeste mu vypichnu oko :)
    NETWORK
    NETWORK --- ---
    NELDE: tak ja jsem doteď s nimi neměl problém... Jenže jak říkam - pro mě není jednoduché jen tak odejít, právě kvůli klientům....
    NELDE
    NELDE --- ---
    NETWORK: No, měl jsi odejít už dávno. České banky si musí zvyknout, že v businessu platí jednou a dost. Celá společnost a obchod zvlášť je postavená na důvěře. Jednou mě GE naštvali a od té doby s nimi nechci mít nic společného - i kdyby nabízeli nejlepší služby na trhu, tak k nim nepůjdu.
    NETWORK
    NETWORK --- ---
    ADAMM: normalne od nich prisel dopis s tim ze meni sazebnik a ze jestli se mi to nelibi, tak ze mam dat vypoved... neskutecna podpasovka....
    Vypada to, ze pujdu k FIO, ale samozrejme nikdo mi nikde negarantuje, ze za mesic nevydaji novy sazebnik a opet muzu dopadnout stejne jako ted = kontaktovat 400 lidi, kteri (vetsinou) maji trvale prikazy, aby menili cisla uctu, atp... :-(
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NETWORK: MUNIN: dalich i patrik měli radost. články můžete myslím očekávat v obou případech zítra :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam