• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    ADAM
    ADAM --- ---
    eticka zelena banka :-)

    ADAMM
    ADAMM --- ---
    BUNDA: no návrat... mBusiness tady nikdy nulu neměl, to je od začátku ;) s eMAX+ souhlas.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ADAMM: jak se zdá podnikatelé se nehrnuli. Tak konečně zase návrat k nulám :-)


    ADAMM: bylo na čase. Tahle "pokuta" hodně kazila pověst.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    A ještě se výrazně snižuje "pokuta" 150 Kč za 2. a další převod v měsíci z eMAX+ na 19 Kč :)

    Nový výhodnější sazebník poplatků od 1.listopadu... - Blog
    http://www.mbank.cz/blog/article,390,novy-vyhodnejsi-sazebnik-poplatku-od-1listopadu.html
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    mBank ruší další poplatky - Měšec.cz
    http://www.mesec.cz/aktuality/mbank-rusi-dalsi-poplatky/

    ruší se poplatek za SEPA platby a za odchozí platbu na mBusiness kontu...
    MODRAPUSINKA
    MODRAPUSINKA --- ---
    SUPCZ: :D no, nez jste mi odpovedeli, tak jsme dospeli k podobnymu nazoru :D dobrym jsme myslela, jestli je na trhu neco lepsiho nez ta beruska - ne stavebko.
    SUPCZ
    SUPCZ --- ---
    MODRAPUSINKA: Žena to naší dceři zařídila, snad jednou pochopím, k čemu to je. Zatím to stále ještě nechápu. Co znamená dobrý?
    VANEK
    VANEK --- ---
    Hleďme, Radim Hasalík se dotazuje na kodex mobility :-) http://www.facebook.com/Fiobanka/posts/381582538582420
    YNZA
    YNZA --- ---
    ale to je prece jedno esli je sazebnik sluzba nebo tuzba proboha
    NELDE
    NELDE --- ---
    YNZA: Některé banky mají sazebníky celkem přehledné. Ale sazebník není služba.
    YNZA
    YNZA --- ---
    NELDE: konkrétně si dej vedle sebe sazebníky bank, v tom se konkrétně prase vyzná
    HARALD
    HARALD --- ---
    SIVER: Jak psal NELDE. Když popíšeš svoji zkušenost, pak OK, pokud sem chceš házet generalizující hlášky, pak prosím, dělej to někde jinde. Dík za případné pochopení.
    NELDE
    NELDE --- ---
    YNZA: Právě ta generalizace vadí. Myslím, že by se měly diskutovat konkrétní zkušenosti a konkrétní vady.
    YNZA
    YNZA --- ---
    SIVER: ja bych to naopak zgeneralizoval na vsechny velke banky - neprehledne sluzby, neochotny, a hovno vi sem videl nejen v CS ale i KB, ge money apod
    SIVER
    SIVER --- ---
    HARALD: Ale patří to sem, je to můj názor na Banku a těch lidí by se našlo víc. A jestli o tomhle neni tento klub, tak o čem? v tom případě si ho udělej privátní pro sebe a budeš mít klid.

    Zatím čtu správně záhlaví

    "Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?"

    HARALD
    HARALD --- ---
    SIVER: lidi přecházej mezi bankama. je zcela běžné, že někdo dělá v Unicredit a třeba přes mBank přejde do České spořitelny. A není to tak, že zmrd z UC se stande borcem v mB a následně zase zmrdem v ČS.

    Velké banky ti nabízejí jiný set služeb, některé z nic velmi na úrovni. Samozřejmě můžeš odejít, když ti nevyhovují (sám jsem to udělal) ale tvoje hloupě generalizující tvrzení z jedné zkušenosti do odborného klubu nepatří.
    SIVER
    SIVER --- ---
    HARALD: zrovna nedávno jsme voali na českou spořitelnu,neochotný operátoři,hovno věděli a ještě k tomu maj nepřehledný služby...
    ADAM
    ADAM --- ---
    do zahraniči to chce vždy víc karet...
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    je tady někdo z Equabank? prosím o radu, jsem v zahraničí, dnes mi bankomaty odmítají vydat hotovost (včera vše fungovalo bez problémů) s tím, že karta nespolupracuje, jenže v internetovém bankovnictví jsou ty pokusy o výběry evidované jako proběhlé. píšu jim na klientské centrum, tak snad se ozvou rychle, ale vůbec netuším co s tím, mám zablokované peníze a žádnou hotovost.
    HARALD
    HARALD --- ---
    SIVER: proč? to jsou takový hospodský řeči.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam