• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    G3X: Nebo ojebanka.. místo, kde tě ojebou :)
    G3X
    G3X --- ---
    ROTTWEILER: samozrejme, ale tady slo spis o tu nestastnou domenu ojebanka.cz, ktera je hodne blizko slovnimu spojeni ojeb-banka ..
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    G3X: To dělá více firem. Google.com vs Gooogle.com ale to spíš mají být překlepy ze strany zákazníků než ze samotné firmy. :-)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KOC256: viz fail mBank se špatným odkazem na nový sazebník ;) - prostě se stane.
    G3X
    G3X --- ---
    KB se snazi podobnym vecem predchazet (preklepum), takze kdyz spustili projekt mojebanka.cz tak nakoupili vsechny pribuzne domeny vcetne ojebanka.cz :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NELDE: Jako chapu te. Ale zrovna kamos dela v IT jedne banky a tak trochu vim ze tam je vetsi bordel nez kdekoliv jinde. I kdyz za toto asi samotne IT nemuze :).

    Ale proste obecne plati ze i banka je firma jako jakakoliv jina a tak kvalita sluzeb vzdy zavisi na samotnych lidech.

    Nechtejme si malovat ze tam delaji nejaci nadlide...
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    A rychle koupit tu doménu, ať člověk může koukat, co tam lidi posílají za dotazy. :-)
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    NELDE: Ty z te adresy nepoznas, ze je diky preklepu chybna?
    NELDE
    NELDE --- ---
    KOC256: Vzhledem k tomu, že tento email dostává každý nový uživatel, tak je to ostuda. Zejména s ohledem na to, jak banky tvrdí, jak jsou ty jejich služby kvalitní. Je to ostuda asi jako když dá policaj botičku na policejní auto. To co popisuješ je na úrovni překlepu nebo i/y ve vyjmenovaných slovech. Tady ale je chyba v docela důležité informaci.
    Důvod - mě email přišel bez čehokoli dalšího, aniž bych o cokoli žádal. Takže jsem reagoval, jestli to není nějaký pokus o průnik, a email nefungoval.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    MRTVY_KENNY:
    to nerozporuji...
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    KOC256: no ale to psal nekdo hodne ve spechu, premyslim jestli to neni vic blbe slovensky nez blbe cesky
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NELDE:
    a u policajtů je směšné že kradou, a u hasičů že jsou žháři, ... :)

    každý to dělá JEN jako zaměstnání...
    NELDE
    NELDE --- ---
    KOC256: Jasně, a testují a používají to opět jen lidé. Mně to přijde docela směšné u banky, která je normálně jedna z nejdražších.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NELDE:
    pisou to jen lide :)
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    NELDE: Tak to je ovsem megafail! Rusim svuj ucet.
    NELDE
    NELDE --- ---
    Hezkej fail u UBC:

    "Tento e-mail je automaticky generován systémem, proto na neho neodpovídejte.
    V prípade jakýchkoliv dotazu nás prosím kontaktujte na info@unicreitgroup.cz nebo na Vaší klientské lince.
    S pozdravem
    UniCredit Bank Czech Republic, a.s"

    Jenže ten email neexistuje. Je tam asi překlep (chybí d).
    VLASTIS
    VLASTIS --- ---
    NELDE: potvrzuji, imho je tam +-2 minutove zpozdeni - a to ve vsem, kdyz jsem si vytvarel trvale prikazy, tak se objevovaly az s tim 2minutovym zpozdenim (ne ze by to bylo pro me fatalni, ale dobre vedet)
    NELDE
    NELDE --- ---
    Tak si trochu hraji z Equa a musím říci, že sice je IB hezčí než u mBank, ale ne tak funkční - převod mezi vlastními účty není okamžitý.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    PATRIKCHRZ: asi jak kdy.
    sporce (a pocitam i vice institucim) podle me v nekterych vecech ujel vlak a treba absolutne ignorujou emailovy kanal, ktery si nechavaji vsude ve formularich vyplnit, ale zasekli se na telefonu. a to doslova. onehdy mi volala "osobni bankerka", ze se mi chce neco nabidnout a necht se dostavim na pobocku. to jsem odmitl s tim, ze pokud neco chce nabizet, tak at to nastreli mailem a pak se muzem pobavit o pripadne schuzce. mozna kdyby to udelala, tak jim nasledne nezdrhnu s hypotekou, kdy se prakticky vubec neozvali, az v dobe, kdy uz jsem mel vsechno zarizene jinde, mi prisel navrh nove sazby.

    s necim podobnym jsem se setkal jeste u stavebka wustenrotu, kde me dealerka poslal dopis, kde psala, ze "je nutne se dostavit a projednat nove moznosti smlouvy", pricemz slo jen o to, ze jsem dosahl hranice pro uver. v tomto pripade ani nezavolala, takze stacilo proste dopis ignorovat. (v tomhle pripade je fakt, ze jde spise o ucelnost casu, pze na schuzce bych ji max rekl, ze uver nechcu)
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    PATRIKCHRZ: no ja odchazela asi po 12 letech a ani se nesnazili me premlouvat, jinak na variantu uctu zdarma jsem sama byla pripravena, abych nezpanikarila a opravdu odesla, ale nic, ani z retencniho mi nezavolali, proste nic, nula, zero, tak at jdou nekam....
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam