• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?

    [ mBank ] - klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
    rozbalit záhlaví
    KOC256
    KOC256 --- ---
    MRTVY_KENNY:
    to nerozporuji...
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    KOC256: no ale to psal nekdo hodne ve spechu, premyslim jestli to neni vic blbe slovensky nez blbe cesky
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NELDE:
    a u policajtů je směšné že kradou, a u hasičů že jsou žháři, ... :)

    každý to dělá JEN jako zaměstnání...
    NELDE
    NELDE --- ---
    KOC256: Jasně, a testují a používají to opět jen lidé. Mně to přijde docela směšné u banky, která je normálně jedna z nejdražších.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NELDE:
    pisou to jen lide :)
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    NELDE: Tak to je ovsem megafail! Rusim svuj ucet.
    NELDE
    NELDE --- ---
    Hezkej fail u UBC:

    "Tento e-mail je automaticky generován systémem, proto na neho neodpovídejte.
    V prípade jakýchkoliv dotazu nás prosím kontaktujte na info@unicreitgroup.cz nebo na Vaší klientské lince.
    S pozdravem
    UniCredit Bank Czech Republic, a.s"

    Jenže ten email neexistuje. Je tam asi překlep (chybí d).
    VLASTIS
    VLASTIS --- ---
    NELDE: potvrzuji, imho je tam +-2 minutove zpozdeni - a to ve vsem, kdyz jsem si vytvarel trvale prikazy, tak se objevovaly az s tim 2minutovym zpozdenim (ne ze by to bylo pro me fatalni, ale dobre vedet)
    NELDE
    NELDE --- ---
    Tak si trochu hraji z Equa a musím říci, že sice je IB hezčí než u mBank, ale ne tak funkční - převod mezi vlastními účty není okamžitý.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    PATRIKCHRZ: asi jak kdy.
    sporce (a pocitam i vice institucim) podle me v nekterych vecech ujel vlak a treba absolutne ignorujou emailovy kanal, ktery si nechavaji vsude ve formularich vyplnit, ale zasekli se na telefonu. a to doslova. onehdy mi volala "osobni bankerka", ze se mi chce neco nabidnout a necht se dostavim na pobocku. to jsem odmitl s tim, ze pokud neco chce nabizet, tak at to nastreli mailem a pak se muzem pobavit o pripadne schuzce. mozna kdyby to udelala, tak jim nasledne nezdrhnu s hypotekou, kdy se prakticky vubec neozvali, az v dobe, kdy uz jsem mel vsechno zarizene jinde, mi prisel navrh nove sazby.

    s necim podobnym jsem se setkal jeste u stavebka wustenrotu, kde me dealerka poslal dopis, kde psala, ze "je nutne se dostavit a projednat nove moznosti smlouvy", pricemz slo jen o to, ze jsem dosahl hranice pro uver. v tomto pripade ani nezavolala, takze stacilo proste dopis ignorovat. (v tomhle pripade je fakt, ze jde spise o ucelnost casu, pze na schuzce bych ji max rekl, ze uver nechcu)
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    PATRIKCHRZ: no ja odchazela asi po 12 letech a ani se nesnazili me premlouvat, jinak na variantu uctu zdarma jsem sama byla pripravena, abych nezpanikarila a opravdu odesla, ale nic, ani z retencniho mi nezavolali, proste nic, nula, zero, tak at jdou nekam....
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    ADAMM: No ano, funguje to, ale už se mi dvakrát stalo, že mi to pod Operou mini nefungovalo - stačilo sice zavřít prohlížeč a spustit znovu, ale u FIO se mi to nestalo.
    mFÓRUM
    http://www.mbank.cz/forum/read.html?f=1&i=229024&t=229024&sr=ld&pn=1&cat=8
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMM: Tak za zmetka jsem ji oznacil ve chvili kdy pres ni zadam prikaz k platbe a aplikace si vymysli uplne jine cislo uctu nez jsem zadal. Nasimulovano, reportovano mailem na nekoho kdo se tomu snad i venuje (tvuj kontakt) a stejne se pul roku nic nedeje. A takove aplikace maji banku udelat duveryhodnou? Jeste ze ta platba nakonec neprosla a zahlasila chybu jinak uz by to byl jinak pekny humbuk...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PATRIKCHRZ: no tak zrovna v tomhle by mBank IB mělo být ok, ne?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KOC256: ty jsi podle mě hodně pokročilý uživatel... nicméně; u mobilní aplikace řeším spíš to, jestli mi jede normální IB na mobilu ok (a to je mBank v pohodě, takže je mi jedno, že aplikace není podle mých představ - ale za zmetek bych ji teda neoznačil). každopádně Equa má taky aplikaci, ale s tou nemám zkušenosti.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    KOC256: Každý jsme nějaký - já třeba dávám přednost tomu, pokud mohu stejné IB plnohodnotně používat na počítači i na mobilu a všude to funguje a všude to vypadá stejně. Což je u mé kombinace Linux (XUbuntu, LUbuntu - Chromium), Windows (XP, 7 - Firefox, IE 6 a 8), Android a BlackBerry (obojí Opera Mini) celkem problém. Nejlépe to ze všech splňuje právě FIO.

    FIO má i aplikaci pro iOS a nejsem si jist jestli pro Android - nemám tyto jednoúčelové aplikace rád a nepoužívám je.

    Nejvyšší úrok (1,6 %) má aktuálně Air a Equa
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DARUMA:
    nic to nemeni na tom ze to je na obyc uctu a nemusim s tema penezma nijak sachovat. a myslim ze za rozumnych pominek nikdo vic ani nedava...
    DARUMA
    DARUMA --- ---
    KOC256: Už je to 1.6 % Nikoliv 1.8 %.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PATRIKCHRZ:
    No pro mě je třeba zajímavější pohled co to umí přes mobil (iphone konkrétně) a jak to umí zhodnocovat to co tam mám. Jelikož se umět zadarmo pohybovat v těchto běžných mantinelech beru již X let jako samozřejmost a hledám co kde mi nabídnou navíc.

    Spoření:
    mBank - obstrukce kolem potvrzování nějakých plateb - NEZÁJEM
    ZUNO - trochu zmrzačený autopilot ale jinak celkem fajn a funguje to operativně samo
    airbank - 1,8 i na základnímm účtu při splnění nějakých směšných podmínek (co si matně pamatuji)
    Zbytek jsem nezkoumal...

    Mobilní aplikace:
    mBank - nepoužitelný zmetek
    ZUNO - pomalejší, ale OK

    IB:
    mBank - super, až na drobné výhrady
    ZUNO - OK až na větší výhrady a pomalost a nesmyslné stálé ověřování a ztráty focusu...
    AXA - nejvíc nejhorší bankovnictví co jsem viděl !!!

    Podpora:
    mBank - žádná online dostupná
    ZUNO - slušná dokud není třeba ji více využít (banda tupých opic - tak jasně že SD co bych čekal)
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    FLAD: S infolinkou (přesněji řečeno s chatem) mám také špatné zkušenosti - chybně mě informovali o způsobu konverze zahraničních plateb.
    SEPA platby mají v ceníku, ale není to zrovna láce u základního účtu - odchozí SEPA za 180 Kč (ostatní platby 280 Kč)
    Každopádně nic pro mě. Přes devizovku (Easychange) je mám zdarma a ještě kurzem, kterému nemůže konkurovat žádná banka.
    FLAD
    FLAD --- ---
    PATRIKCHRZ: Zuno umi SEPA platby? Mne explicitne na infolince rekli, ze ne?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam