S474N: protože to není tak jednoduché.
Už je to pár let a určitě dogooglíš zprávy o cisternách vyvážejících řepku a bez výplachu dovážejících zpět benzín. Bylo to v jednu chvíli u různých pump po celých čechách.
1. neměl jsem doklad, karty tam nebrali a já tam tankoval již několik let bez problémů stejně jako ostatní zaměstnanci
2. v nádrži sem něco měl a jezdil relativně málo takže se to projevilo až za cca týden dva a to ještě jen u teplého motoru takže jsem si to s tankováním hned nespojil
3. dotankoval jsem prémiové palivo
4. po dalším tankovaní jsem prohlédl co jsem mohl. Diagnostika a svíčky a pak jsem teprve navštívil první servis a ten vyhodnotil ucpaný kat a naznačili obsah řepky v benzínu, nechtěli však dát písemné vyjádření o této příčině
5. protože jsem tušil, že u katu to nezůstane, tak jsem to dal do druhého servisu. Ten zjistil dále propálené písty, zapečené kroužky a opět zmínili, že to bude palivem (tak moc řepky se nespálí), ale odmítli se v tom angažovat po svědecké stránce s tím, že nechtějí být zataženi do soudních sporů
6. navštívil jsem pumpu, kde mi arogantní majitel ukázal nedávný protokol o kontrole, kde bylo palivo vyhovující a poznamenal, že by to logicky postihlo více lidí a já jsem prý sám kdo si stěžuje
7. zvážil jsem své šance ohledně důkazů i s ohledem na ochotu servisů a na soudní řešení se vykašlal a zaplatil to holt sám
8. po několika měsících jsem zjistil, že to postihlo více zaměstnanců naší fy, ale ten kdo měl auto v záruce u toho to díkybohu pořešil servis v rámci garance. A ti se staršími vraky většinou vytloukli kat a jezdili dál.
9. pak jsem dodatečně na netu zjistil, že celá aféra potkala více lidí
Dokud si tím sám člověk neprojde stejně nepochopí, neuvěří a upřímně to ani nikomu nepřeju.
Jinak v tomhle klubu je to už totálně OT