• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?

    [ mBank ] - klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
    rozbalit záhlaví
    LINKOS
    LINKOS --- ---
    ENDER: transakce ale vubec neprobehla pres bankomat kde byla uvedena ve vypisu. Sedeli sme tam se riditelem a prochazeli kotoucky z bankomatu toho dne a nic. Par predtim tady udelal vyber,pak odjel,penize se stratili z uctu,za posledni penize zavolal aby mu zablokovali kartu,ohlasil to,pak mu cs nekolikrat volala,pokazdy nekdo jiny,porad dokola to vysvetloval jak to bylo,ale nic nedostal
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    ENDER: To není pravda.
    ENDER
    ENDER --- ---
    LINKOS: pokud byla transakce autorizovana pinem, ma smulu...
    LINKOS
    LINKOS --- ---
    CAMELLA: znamemu cs odmitla vratit asi 20k co mu zmizeli z uctu. Na pasce mel ze udelal vyber z bankomatu,ale fyzicky byl 1000km daleko mezitim,na pasce z bankomatu vyber nebyl. Asi se nemohla cs domluvit s marockou bankou.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    SAYUZ: Podle mne by částku vrátit měli, protože není vinou klienta, že karta umožňuje platbu i bez jakéhokoliv bezpečnostního prvku, některé banky to vracejí. Každopádně, jak jsem psal dříve, obrátit se na finančního arbitra nic nestojí, takže bych to zkusil.
    Spíše jde o to, jestli nejde o promlčení, ale reklamaci jsi udělala, jen byla zamítnuta, tak tady by snad nějaké promlčecí doba mohla běžet (rok, tři roky, nevím).
    CAMELLA
    CAMELLA --- ---
    NAVARA: Hele sice jsem byla zaměstnanec, ale zároveň jsem osobně řešila reklamace tolika lidi, kteří zaměstnanci nebyli, ze si to dovolím prohlásit za standardní postup :)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    CAMELLA: a tak stoupnout si na BO kartářům za záda a vyhrožovat hrubým násilím není úplně standardní postup :)
    CAMELLA
    CAMELLA --- ---
    ENDER: Mam zkušenost, ze největší problémy klientům v tomhle případě spis dělají velké banky, typicky KB, ČS, ČSOB. Naopak v AB se běžné vracely prachy i v případě, kdy šlo o kartu ukradenou před několika týdny od chvíle, kdy proběhla reklamace (tam se tuším tedy nevrátilo vše, ale "jen" za první týden cca
    CAMELLA
    CAMELLA --- ---
    SAYUZ: Air Bank
    ENDER
    ENDER --- ---
    SAYUZ: ja vim, to neni zadny pojisteni, ale povinnost vydavatele karty
    SAYUZ
    SAYUZ --- ---
    CAMELLA: Jaká banka?

    ENDER: O pojištění píšu v případě KB, kde vrátili vše bez potíží...
    ENDER
    ENDER --- ---
    SAYUZ: zadny pojisteni tam neni. vyplyva to mam pocit ze zakona o platebnim styku...
    maly banky takhle rady drbou klienty...
    SAYUZ
    SAYUZ --- ---
    ENDER: Jasný, už si vzpomínám, vrátili mi asi 63,5 Kč, protože prvních 100 EUR je spoluúčast nebo jak to nazývali...

    A když už jsem to nakousl, tak vtipný bylo to, že se jednalo o dvě karty dvou bank. KB byla pojištěná, tam vrátili všechno bez keců. Ale proč to píšu: Těch transakcí bylo dohromady asi 20 s tím, že PČR měla místo i přibližnou hodinu kde ke krádeži došlo, kartami bylo placeno od Prahy 3 až po Prahu 1 kde se střídal Albert s Billou a pak s nima zase někdo cestoval za Prahu a nikdo nikdy nikoho nenašel :D jsem zvědavej kolik lidí nakupuje v 5 ráno...
    CAMELLA
    CAMELLA --- ---
    SAYUZ: Jo, kartu mi ukradli cca mezi 17 a 21h jeden den, na zneužití a to, ze kartu nemam, jsem přišla až o den později...okamžitě jsem to blokla a nahlásila reklamaci a do týdne jsem měla peníze zpět na účtu.
    ENDER
    ENDER --- ---
    SAYUZ: rok je uz dlouho, je tam nejaka lhuta. jinak to je standardne reklamovatelny a nemuzes prohrat..
    SAYUZ
    SAYUZ --- ---
    ENDER: Mrknu na to ještě i když už je to cca rok? ... Kartu mi ukradli nad ránem (cca půlnoc až jedna) a platili s ní až do 5ti do rána... ztrátu jsem hlásil v 5 odpoledne (když jsem se probudil a chtěl jít na večeři) :))
    ENDER
    ENDER --- ---
    SAYUZ: ano, je otazka jak maji napsane podminky do kdy musis nahlasit ztratu karty...
    SAYUZ
    SAYUZ --- ---
    PATRIKCHRZ: Dá se za neautorizovanou transakci považovat bezkontaktní platba kartou, která mi byla odcizena? Protože přesně to mi zamítli...
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    mam tri karty od fia a chtel bych dve zrusit. staci s nima zajit na pobocku?
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    Tak sem se stavil v ČSOB a zrovna sem si kreditku založil tam. 50korunovej poplatek mizí když udělám 5k obrat v měsíci (což dám vždycky) takže no problemo. :)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    PISTA1: "kreditku vždy v bezúročným období" - ale to je přesně to, co nechtěj :)

    ideální kreditkový klient je takový, co zvládá platit úrok, ale už ne jistinu - jen ji otočí po výplatě, aby udělal ještě nějaké poplatky z transakcí
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    Jako klidně by mě stačila i kreditka u ČSOB i s tím blbým 1% měl bych to v jednom bankovnictví, fungovalo by mě nfc v telefonu. Nepřekousnu ale 50 měsíčně za vedení.

    NAVARA: Takže když bezproblémově splácím x let hypo a kreditku vždy v bezúročným období nemusím ani žádat, protože to zamítnou? Taky dobrej matroš.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam