• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?

    [ mBank ] - klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
    rozbalit záhlaví
    PULKA
    PULKA --- ---
    PATRIKCHRZ: hm, ok. díky.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    PULKA: U FIO je opravdu oddělení IB od účtu, je možné mít jen IB bez účtu (takto to měla třeba naše účetní, která měla IB kde měla práva k účtu našeho SVJ).
    Můžeš tak zrušit IB na pobočce.
    PULKA
    PULKA --- ---
    Mám u Fio léta zrušený účet a jednou za čas mne vyděsí, že mi pošlou nové obchodní podmínky. Volala jsem na infolinku a tam mi vysvětlili, že mám zrušený účet, ale ne internetové bankovnictví a proto mi můžou posílat, co chtějí. Na nic takového mne neupozornili a ani jsem je o to neprosila. Zrušit to prý možná jde na pobočce, ale neví. Mám takový WTF pocit, nestalo se to někomu?
    SINEAD
    SINEAD --- ---
    PETER_PAN: Presne ve stejny situaci jsme se ocitli s KB. Refinanc hyposky se trochu posral a tak se resil narychlo, v KB byl insider a dobra sazba...jenze...ted s nima svadime silenej boj. Kazdy uprdnuti chtej resit na pobocce a to jeste na jedny konkretni, kde se clovek objedna a oni ma nej "zapomenou", zpoplatnenou maj kazdou kokotinu. Nebejt hypo tak od nich mizim a hazim jim na centralu granat. Bohuzel...:(
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    STEPNI_VLK: většina bank má kurz deviza-prodej, konkrétně u těchto dvou je to tak. Takže mrkni do kurzovního lístku.
    ENDER
    ENDER --- ---
    STEPNI_VLK: meli by to mit popsany v podminkach, pripadne jim zavolej
    STEPNI_VLK
    STEPNI_VLK --- ---
    Dá se nějak aktuálně zjistit, jestli je při online platbě prostřednictvím debetní karty kurz některé banka výrazně výhodnější a naopak? Konkrétně mi jde o srovnání Equa a Era.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PETER_PAN: taky jsem měl z podobného důvodu hypo tam a refinancoval jsem úplně hned jak to jen šlo :)
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    GONZA223: Tohle JE divný, nic takovýho mi neúčtujou. O těch 50 Kč za 100 SMS vím, to mají už dlouho, proto lezu do bankovnictví primárně z mobilu a z webu jen jednou měsíčně vytisknout výpis do účetnictví.

    Byl to teď s tou aktualizací slušný bordel, bohužel přechodem jinam bych si dost zkomplikovala život.
    NELDE
    NELDE --- ---
    PATRIKCHRZ: Tak to jsem asi masochista, když tam mám reziduální ex-Axa účet (-; Ten byl krátce výhodný, než sundali úroky na skoro nulu.
    Asi budu muset do toho IB po dlouhé době vlézt a vyzkoušet. Jen právě nejsem placený tester (-;
    Mám tam pár tisíc kvůli kartě - abych měl náhradní pro cestování. Asi ale čas říci UCB pápá.
    DONTRAGEDY
    DONTRAGEDY --- ---
    GONZA223: vzdy budes mat nejaku platbu tesne pred poslanim, alebo peniaze k tebe. Vyber si banku, poziadaj ich o prenos uctu aoni ti vacsinu veci automaticky prevedu
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    GONZA223: je to (a vždy bylo) v ceníku, nemusí to být ve smlouvě.
    Dá se tomu vyhnout dvěma způsoby:
    1. přejít na Ukonto Premium (zde jsou SMS zdarma), jediný rozdíl bude v nutném obratu 50 tisíc, místo 12
    2. navázat autorizační SMS na spořicí účet, zde jsou zdarma

    Každopádně hlavní účet u Unicredit může mít jen masochista
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    NAVARA: člověče nestraš :-) Obávám se ,že je již pozdě jelikož výplaty budou poslaný.Ale v minulém týdnu jsem platby jak přijímal tak odesílal a bylo vše ok.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    GONZA223: Na osobní kontakt zapomeň - banky to typicky zveřeňují např. uvedení na webových stránkách, řádkou ve výpisu z účtu či třeba zprávou v internetovém bankovnictví.

    Nemá smysl čekat - založ si účet jinde a nadiktuj personální nové číslo účtu ještě předtím, než výplaty odešlou... Kdoví kdy ti do Uni vůbec dorazí a jestli vůbec...
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Bordel tam mají od té slavné migrace před měsícem pořád. Kdo můžete, utečte co nejrychleji

    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    NAVARA: vůbec mě neupozornili... čekal bych tedy email , sms či telefonát.

    Už to řeším a budu končit no.To víš čas neni a ještě musim počkat ted na vejplatu co mi tam příjde :)
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    PETER_PAN: je to jak říkáš , opět jsem s nimi mluvil ... 50 CZK za 100 SMS ... proto jsem si toho asi ani nevšiml jelikož jsem těch 100 SMS za ten rok a půl ani nevyužil ... Ale jak to že to nemám napsané v té smlouvě ?
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    GONZA223:
    1. Můžou, jen tě na to musí nejméně dva měsíce "nějak" (různě ošetřeno) upozornit
    2. Co tam ještě děláš?
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    Ted čtu tu smlouvu ... Udaje pro přímé bankovnictví : Způsob zabezpečení ... Klient bude pro primární zabezpečení produktů internetového bankovnictví využívat SMS bezpečnostní klíč který bude zasílán formou SMS ... o zpoplatnění ani zmínka.Přece si jen tak nemůžou změnit podmínky bez mého uvědomění.
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    já mám právě to U-Konto kam Vám musí přijít 12000 Kč a bylo vše bez poplatků. Přijde mi divné že bych si nevšiml poplatků za ty SMS klíče , využíval jsem to dejme tomu cca jednou denně a jelikož ty výdaje tam byli v historii celkem přehledné , určitě bych si toho všiml jako právě ted. jak jsem sem posílal ten screen.Tohle se mi opravdu nelíbí ,abych za to že si kontroluji přes internet svůj učet najednou platil a jsem tedy pevně rozhodnut přejít jinam.
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    GONZA223: Bylo to tak ze za 100 SMS jsi zaplatil tusim 60 CZK, nebo neco takoveho. Takze kdyz jsi se prihlasoval a pracoval (ehm) s tim jejich IB malo, tak jsi si toho ani nemusel vsimnout.

    Me by zajimalo jestli ty papalasi v te nadnarodni matce Unicreditu vubec vedi v jakem totalnim srabu je jejich Ceska dcerenka :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam