• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?

    [ mBank ] - klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
    rozbalit záhlaví
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    K4N3C: Tyhle věci mi nabízeli v RB, ale nakonej jsem u nich firemní účet zrušil kvůli poplatkům... V RB není problém se s bankéřem domluvit na přesnou hodinu a pak s ním na místě probrat vše potřebné.

    Jinak ale u FIO se mi nikdy nestalo, že bych čekal déle než 10 min.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    K4N3C: Pokud to nemusí být zdarma, tak to potom jo. Kterákoliv -ční banka ti ráda vyhoví. Jen co si pamatuji z minulé práce - náklady byly ročně několik tisíc korun a to jsme neměli moc pohybů - byli jsme velkoobchod, který měl sice obraty v milionech, ale počet plateb velký nebyl (malé množství velkých zákazníků, kteří si něco objednávali jednou za měsíc až několik měsíců).

    ...a že bychom za to dostávali nějaké extra služby mi nepřišlo. Na všechno jsme se museli objednávat k "osobnímu bankéři".

    Dobrá zpráva ale je, že se s bankami dá vyjednávat, třeba u KB není problém si vyjednat "vše zdarma"

    Co se týče front na FIO, tak já zatím zažil většinou jen na pokladnu, na přepážky fronty nebývaly (vyzkoušena v Praze Moskevská a pak Senovážné náměstí - to bylo trochu horší).
    K4N3C
    K4N3C --- ---
    PATRIKCHRZ: Jde o sro, zdarma to byt ani nemusi, kdyz to bude odpovidat ty kvalite sluzeb. Ted naposledy chci treba vydat dalsi karty (MC Business) opet na moje jmeno - internetbanking nabizi ale pouze vydani dalsi karty na jinou osobu. Ostatni pozadavky na pobocce. Odppvedi z Fio servisu tak na tyden + na jednu odpoved a treba pozadavek na zmenu domaci pobocky cekam uz od zari. Byl jsem na 3 ruznych pobockach v ruznou dobu, pekelny fronty a po 50 minutach cekani odchod, protoze byli odbaveni 2 a predemnou dalsich 5.. Nemam na to cas :-)
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    K4N3C: pokud to chceš zadarmo, tak to budeš hledat hodně těžko. Je to na firmu (sro, as,...) nebo živnostníka (tedy osobu)?

    Fio má třeba tu výhodu, že zde má účet řada devizovek (Akcenta, Easychange, Fortissimo a asi i další), takže můžeš devizy levněji nakupovat i prodávat a převod v rámci banky je zdarma. K tomu SEPA za dvacku a relativně levné i ostatní zahraniční platby, to ti nikdo jinde nenabídne.

    S čím pořád na FIO voláš? Já mám účty u 14 bank, ale nějak mě nenapadá, proč by tam měl volat.


    LELI: přesně tak, jednoduché, rychlé, přehledné, fungující na čemkoliv (jakýkoliv OS, jakýkoliv HW)
    LELI
    LELI --- ---
    LELI: nicmene FIO ma asi nejlepsi IB ze vsech bank co tu jsou, proti tomu bude vsecko trochu zklamani
    LELI
    LELI --- ---
    K4N3C: CSOB
    K4N3C
    K4N3C --- ---
    Ahoj, mam podnikatelsky ucet u Fio, ale vzhledem k tomu, ze se k na zadnou pobocku neda temer nikdy dovolat, fronty jsou tak na pul dne a spousta veci pres ibanking vyresit nejde, tak se zacinam rozhlizet po konkurenci - mate tip/primou zkusenost s dobrou bankou, kde to alespon nejak funguje a je vhodna pro malou firmu? Klasicka ucty CZK, EUR, USD, pouze desitky operaci mesicne, par platebnich karet, kvalitni internet banking, pripadne navazujici zvyhodnene produkty nebo uvery, nic specialniho. Diky!
    PULKA
    PULKA --- ---
    PATRIKCHRZ: hm, ok. díky.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    PULKA: U FIO je opravdu oddělení IB od účtu, je možné mít jen IB bez účtu (takto to měla třeba naše účetní, která měla IB kde měla práva k účtu našeho SVJ).
    Můžeš tak zrušit IB na pobočce.
    PULKA
    PULKA --- ---
    Mám u Fio léta zrušený účet a jednou za čas mne vyděsí, že mi pošlou nové obchodní podmínky. Volala jsem na infolinku a tam mi vysvětlili, že mám zrušený účet, ale ne internetové bankovnictví a proto mi můžou posílat, co chtějí. Na nic takového mne neupozornili a ani jsem je o to neprosila. Zrušit to prý možná jde na pobočce, ale neví. Mám takový WTF pocit, nestalo se to někomu?
    SINEAD
    SINEAD --- ---
    PETER_PAN: Presne ve stejny situaci jsme se ocitli s KB. Refinanc hyposky se trochu posral a tak se resil narychlo, v KB byl insider a dobra sazba...jenze...ted s nima svadime silenej boj. Kazdy uprdnuti chtej resit na pobocce a to jeste na jedny konkretni, kde se clovek objedna a oni ma nej "zapomenou", zpoplatnenou maj kazdou kokotinu. Nebejt hypo tak od nich mizim a hazim jim na centralu granat. Bohuzel...:(
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    STEPNI_VLK: většina bank má kurz deviza-prodej, konkrétně u těchto dvou je to tak. Takže mrkni do kurzovního lístku.
    ENDER
    ENDER --- ---
    STEPNI_VLK: meli by to mit popsany v podminkach, pripadne jim zavolej
    STEPNI_VLK
    STEPNI_VLK --- ---
    Dá se nějak aktuálně zjistit, jestli je při online platbě prostřednictvím debetní karty kurz některé banka výrazně výhodnější a naopak? Konkrétně mi jde o srovnání Equa a Era.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PETER_PAN: taky jsem měl z podobného důvodu hypo tam a refinancoval jsem úplně hned jak to jen šlo :)
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    GONZA223: Tohle JE divný, nic takovýho mi neúčtujou. O těch 50 Kč za 100 SMS vím, to mají už dlouho, proto lezu do bankovnictví primárně z mobilu a z webu jen jednou měsíčně vytisknout výpis do účetnictví.

    Byl to teď s tou aktualizací slušný bordel, bohužel přechodem jinam bych si dost zkomplikovala život.
    NELDE
    NELDE --- ---
    PATRIKCHRZ: Tak to jsem asi masochista, když tam mám reziduální ex-Axa účet (-; Ten byl krátce výhodný, než sundali úroky na skoro nulu.
    Asi budu muset do toho IB po dlouhé době vlézt a vyzkoušet. Jen právě nejsem placený tester (-;
    Mám tam pár tisíc kvůli kartě - abych měl náhradní pro cestování. Asi ale čas říci UCB pápá.
    DONTRAGEDY
    DONTRAGEDY --- ---
    GONZA223: vzdy budes mat nejaku platbu tesne pred poslanim, alebo peniaze k tebe. Vyber si banku, poziadaj ich o prenos uctu aoni ti vacsinu veci automaticky prevedu
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    GONZA223: je to (a vždy bylo) v ceníku, nemusí to být ve smlouvě.
    Dá se tomu vyhnout dvěma způsoby:
    1. přejít na Ukonto Premium (zde jsou SMS zdarma), jediný rozdíl bude v nutném obratu 50 tisíc, místo 12
    2. navázat autorizační SMS na spořicí účet, zde jsou zdarma

    Každopádně hlavní účet u Unicredit může mít jen masochista
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    NAVARA: člověče nestraš :-) Obávám se ,že je již pozdě jelikož výplaty budou poslaný.Ale v minulém týdnu jsem platby jak přijímal tak odesílal a bylo vše ok.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    GONZA223: Na osobní kontakt zapomeň - banky to typicky zveřeňují např. uvedení na webových stránkách, řádkou ve výpisu z účtu či třeba zprávou v internetovém bankovnictví.

    Nemá smysl čekat - založ si účet jinde a nadiktuj personální nové číslo účtu ještě předtím, než výplaty odešlou... Kdoví kdy ti do Uni vůbec dorazí a jestli vůbec...
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Bordel tam mají od té slavné migrace před měsícem pořád. Kdo můžete, utečte co nejrychleji

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam