• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PERSEEIDA: Já to teda nemám jako primární účet, ale i ten george mi nepřišel úplně špatný. A to porovnávám air bank a mBank. Samozřejmě kdybych to používal intenzivněji, tak třeba bych na něco přišel.
    PERSEEIDA
    PERSEEIDA --- ---
    KOC256: To se mi nikdy nepodařilo.
    Nějak se vůbec netěším na to jejich slavné Georgie, nejsem zvědavá ani na dobré rady, ani na oslovování jménem, ještě k tomu každou platbu popisovat. Zrušit účet úplně nejde.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PERSEEIDA: Číslo samozřejmě mám vyjde o to že v tom políčku pro zadání čísla je napsané i přihlašovací jméno tak jsem čekal že někde si potom bankovnictví napíšu že se chci přihlašovat třeba jako Honza.
    PERSEEIDA
    PERSEEIDA --- ---
    KOC256: Když se podepisují v ČS papíry, měl by mezi nimi být jeden s dlouhým číslem vpravo nahoře, ty jednotlivá čísla jsou v ránečku. Jmenuje se to "Protokol o zřízení uživatele" a "klientské číslo". Heslo přišlo zvlášť v obálce, nebo mi ho dali na pobočce, to si už nepamatuju. Začíná se "prvním přihlášením".
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Když jsme u toho ČS.
    Při přihlášení mi to píše ať se připojím číslem nebo uživatelským jménem, ale nikde jsem nenašel, kde by šlo vyrobit... :)
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    a prenasi si to z s24 vsechny ulozene sablony? dost nerad bych to daltoval znovu a riskoval nejake chyby
    KOC256
    KOC256 --- ---
    GIOMIKY: No snad kvuli pinu jsem musel do servis24, bo tam neco nebylo. Obecne po X letech navrat k CS a pocitove navrat -10 let.
    EDERA
    EDERA --- ---
    NELDE: Zrovna dneska jsem z účtu u nich něco platila a všechno fungovalo úplně v pohodě. Teda, když jako "v pohodě" beru ty jejich vyskakující podokna.
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    NELDE: U Unicreditu po tom jejich slavném výpadku ještě někdo zůstal?
    NELDE
    NELDE --- ---
    Tak po čase potřebuji vlézt do IB Unicreditu (-;
    A není to jednoduché - jen se něco stahuje, stránky jsou rozbité, dokud se nestáhne vše, takže nějaké volby nejde použít. A když jsem konečně uvnitř, tak to hlásí "Nejsou dostupná žádná data pro Vaše účty." (-; Fakt Nebanka roku
    LELI
    LELI --- ---
    GIOMIKY: nevim jestli to neco fakt bombastickyho umi, ale vypada to celkem pekne a jde z toho platit qr kodem a hlavne se tam da nascanovat OCRkem slozenka. :-)
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    Mate uz nekdo George? Jaky s nim jsou zkusenosti?
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    TOOMIX: + souhrn změň v češtině na začátek (mailu)
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Napsali mi z EquaBank, že mění podmínky u spořících účtů. Takhle byto mělo vypadat - na první pohled vidím, co neplatí a co je nového





    NELDE
    NELDE --- ---
    BROZKEFF: Už mi to mBank vrátila. Jen mi o tom napsali až po mé stižnosti na "neřešení" žádosti.
    DAWYT
    DAWYT --- ---
    BROZKEFF
    BROZKEFF --- ---
    NELDE: ENDER:
    Ano standard má být že banka/kartová asociace apriori bere stížnost klienta jako oprávněnou tj pošle mu hned peníze zpátky a chtějí je po obchodníkovi, a pak začíná běžet řízení kdy pokud obchodník prokáže že je stížnost klienta neoprávněná a na peníze má nárok, tak je banka později klientovi zase sebere a vrátí je obchodníkovi, v opačném případě je v právu klient a peníze mu už zůstanou. Měl by je ale dostat hned resp. velmi brzy.

    Poslední zkušenost s chargebackem u Fio banky byla přesně takováto. Šlo o zdvojeně zaplacenou platbu za nějaký webhosting nebo doménu u Wedosu ačkoli objednávka byla jen prodloužení o 1 rok.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Daji se ty vyhody AirBanky cerpat i na pocitaci nebo jen z mobilniho IB.
    Nektere maji podminkku prechodu z odkazu, ale v prohllizeci ty vyhody nikde nevidim...
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    NELDE: jak píší ostatní - obrátil bych se s tímto na finančního arbitra. Dokud to lidi nezačnou běžně dělat, budou banky stále zkoušet naši trpělivost. Taky jsem měl s mBank "neřešitelný" problém, který se vyřešil během asi tří dnů poté, co jsem napsal finančnímu arbitrovi.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam