• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?

    [ mBank ] - klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
    rozbalit záhlaví
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    TOOMIX: Já tomu právě nerozumím; respektive nevyplývá z toho, že teď bude platit to, co je v Úrokovém lístku, kterej se může libovolně měnit? Například nemůže se stát, že v září se v něm objeví úrok 0%?
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    TOOMIX: + souhrn změň v češtině na začátek (mailu)
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Napsali mi z EquaBank, že mění podmínky u spořících účtů. Takhle byto mělo vypadat - na první pohled vidím, co neplatí a co je nového





    NELDE
    NELDE --- ---
    BROZKEFF: Už mi to mBank vrátila. Jen mi o tom napsali až po mé stižnosti na "neřešení" žádosti.
    DAWYT
    DAWYT --- ---
    BROZKEFF
    BROZKEFF --- ---
    NELDE: ENDER:
    Ano standard má být že banka/kartová asociace apriori bere stížnost klienta jako oprávněnou tj pošle mu hned peníze zpátky a chtějí je po obchodníkovi, a pak začíná běžet řízení kdy pokud obchodník prokáže že je stížnost klienta neoprávněná a na peníze má nárok, tak je banka později klientovi zase sebere a vrátí je obchodníkovi, v opačném případě je v právu klient a peníze mu už zůstanou. Měl by je ale dostat hned resp. velmi brzy.

    Poslední zkušenost s chargebackem u Fio banky byla přesně takováto. Šlo o zdvojeně zaplacenou platbu za nějaký webhosting nebo doménu u Wedosu ačkoli objednávka byla jen prodloužení o 1 rok.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Daji se ty vyhody AirBanky cerpat i na pocitaci nebo jen z mobilniho IB.
    Nektere maji podminkku prechodu z odkazu, ale v prohllizeci ty vyhody nikde nevidim...
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    NELDE: jak píší ostatní - obrátil bych se s tímto na finančního arbitra. Dokud to lidi nezačnou běžně dělat, budou banky stále zkoušet naši trpělivost. Taky jsem měl s mBank "neřešitelný" problém, který se vyřešil během asi tří dnů poté, co jsem napsal finančnímu arbitrovi.
    DYNK
    DYNK --- ---
    TOMINO_I: To úplně nejsou služby, který by se daly porovnávat. Dají se využít výhody obou současně, vzájemně si nekonkurujou.
    TOMINO_I
    TOMINO_I --- ---
    Ja pouzivam Tipli.cz:
    https://www.tipli.cz/p/245905
    Hafo eshopu, ktery umoznujou cashback. Prijde mi, ze je to daleko lepsi nez samotna HelloBank s jejich trapnou 1% kreditkou.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: napíšu svému insiderovi :)
    NELDE
    NELDE --- ---
    ENDER: mBank - je to tam uvedené. Poslal jsem dotaz finančnímu arbitrovi, jestli se mohu nějak bránit.
    ENDER
    ENDER --- ---
    NELDE: nesmysl, oni by meli na zacatek poslat tzv. first chargeback, kdy automaticky dostanou penize zpet, pote musi obchodnik dolozit svemu acquirerovi (bance nebo spolecnosti od ktere ma terminal), ze to udelal spravne.. pokud to neudela, automaticky mas penize zpet.
    problem byva v tom, ze cas na reklamaci v rizeni karetnich asociaci je mam pocit 45 dni, ale v zakone o platebnim styku je to asi rok (nekdo me urcite doplni).

    co to je za banku?

    osobne bych jim napsal, ze zalezitost predavam financnimu arbiterovi, pripadne posilas stiznost na CNB.

    dalsi vec je, ze by ti banka mela v pripade reklamace penize poslat neprodlene (rady dni), pak je pripadne strhnout, pokud se ukaze, ze reklamace byla neopravenana...

    mozna tam mam nejaky nepresnosti, uz je to nejakej patek kdy jsem studoval chargebackovy manualy a zakony :)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    NELDE: já bych s tím spokojen nebyl a asi bych kontaktoval finančního arbitra.
    NELDE
    NELDE --- ---
    Dotaz: Co si myslíte o následující reakci banky na to, že obchodník strhl více peněz:

    V souvislosti s Vámi nahlášenou reklamací Vám předkládáme stanovisko mBank:

    Dovolujeme si Vám oznámit, že z důvodu, že jsme doposud neobdrželi vyjádření protistrany, jsme nuceni Vaši reklamaci považovat za ukončenou. Jakmile uvedené vyjádření obdržíme, bude reklamační řízení obnoveno.


    Tohle je fakt v pořádku? Já přeci reklamuji u nich - mám s nimi smlouvu a nějaká reakce protistrany je jen jejich záležitost. Navíc by měli použít Visu, aby to řešila, ne?
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    KOC256: ani ta náhoda, jsou to vesměs stejné eshopy, jako u těch sajt co jsem linkoval - prostě jeden slevový, různě obrandovaný, portál :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    OK. Takže prostě náhoda :) Asi jsem se trefil jako typický uživatel AB :)
    EDERA
    EDERA --- ---
    KOC256: No, právě totéž, co tam máš Ty, ačkoliv z tohohle účtu na Booking ani AliExpress neodešla nikdy ani koruna a i s tím Albertem to nebude valné.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KOC256: mám tam totéž a u Air mám prakticky mrtvej účet, kartu nepoužívám. Takže personalizace nee.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    VANEK:
    EDERA:
    Tak treba to delaji nenapadne nenasilne...

    Tak se pochlubte ostatni co tam mate :)
    EDERA
    EDERA --- ---
    VANEK: No, ale vyloženě personalizované to není.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam