LOPIN: však to píšu - pro ZKUŠENÉHO uživatele je to dobrá služba, když ví, jaké může očekávat problémy a umí si s nimi poradit. Pro někoho už je problém jen to, že účet lze ovládat pouze přes mobilní aplikace (nemá klasické webové rozhraní), pro mne je zásadní víkendová přirážka, hodně to snižuje komfort užívání. Takže ano, vyzkoušet, osahat, sebrat "rozinky z dortu" a třeba výhledově pomalu přejít (pokud zjistím, že pro můj způsob použití je vhodný; já vím, že pro můj způsob použití vhodný není a na tajný "blokační" limit bych narazil velmi rychle). Určitě bych to ale nedoporučil někomu, kdo jede do cizí země za prací a zrovna se nevyžívá ve fintech řešení.
Tam bych zvolil právě konzervativnější přístup - tedy český účet s kartou (kam může rodič rovněž převést peníze v rámci ČR za pár hodin, v rámci banky okamžitě) s dobrými kurzy (tedy nejspíše mBank s kartou Visa Svět nebo Richee.cz/Creditas) a v Británii si založit klasický britský účet s kartou (v UK je sice problém zřídit první účet bez proof of adress, ale jak se to podaří, přecházet mezi bankami už problém není a bezplatné účty tam mají také).
To, že se večer rozesílaly nové ref. kódy je vidět v řadě fór, jsou doslova zaspamované "nejlepší účet, všechno zdarma, nejlepší kurzy,..." a Revolut je doporučován i na věci, na které se moc nehodí.