• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    „Cíl investičního poradenství. Cílem poskytování investičního poradenství bankou je klientům na základě jejich znalosti a zkušenosti v oblasti investic, jejich finanční situace, včetně schopnosti nést případné ztráty, a také jejich investičních cílů, včetně tolerance k riziku, doporučit pro banku vhodnou investici. Za tímto účelem od klientů potřebuje banka zjistit určité informace. I tak ale záleží na rozhodnutí klienta, zda toto doporučení využije či nikoliv.“

    Veřejné přiznání, že podstatná je výhodnost pro banku, nikoli pro klienta? :)
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    CERMINEK: co máš za účet? TOP nabídku, nebo něco jiného. Dá ti něco navíc? Já se z toho mého snažím něco vylomit (třeba blbé pozvání do divadla, kina nebo jiné akce pro klienty a nic). Máte někdo tip na někoho dobrého od ČSOB nebo KB v Praze? Má někdo GOLD účet od Monety a dobrého bankéře (co občas pustí chlup?).
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    CERMINEK: privátní bankéř je u ČSOB zas o kousek vyšší level :)
    CERMINEK
    CERMINEK --- ---
    DOBYTEK: s naším privátním bankéřem z KB řeším vše u piva, na mailech a na pobočku nepáchnu... komunikuji pouze s ním, specialisty řeší on...
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    DOBYTEK: dobrá polovina bank určitě, rozhodnující jsou ale podmínky.

    Vedení, vklady a výběry, transakce - vesměs je alespoň něco z toho zpoplatněno.

    Také záleží na tom, o jakou ti jde měnu. Eura nabídnou všechny, dokonce od prosince si nebudou účtovat vyšší poplatky za SEPA platby, než za tuzemské, čím více a čím exotičtější měna, tím se výběr snižuje.

    Také záleží na tom, co si pod "multiměnový" představíš. Jestli skutečně pod jedním číslem účtu více měn (tj. nemusíš nahlašovat jiné číslo účtu pro platby v EUR a jiné pro platby v USD a další pro platby v CHF,...), tak to vím jen o Raifce, i když třeba v Unicredit je naše firma dohodnutá, že chybně zaslanou platbu (EUR na CZK účet a obráceně) zdarma automaticky přesměrují bez konverze.
    Nebo jestli si pod multiměnovým účtem představuješ jen kartu, která je napojená na více účtů a bere si z nich peníze při platbě.
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    Když už jsem tady, poskytuje někdo v ČR multiměnový účet pro fyzické osoby nepodnikatele?
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    NAVARA: Jj, už to vidím. Začínám mít pocit, že to je prostě ČSOB (mám s nimi za ty roky víc humorných příhod), tak se ještě zkusím vetřít ke své původní bankéřce a pak to asi vzdám.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    DOBYTEK: tak viz ta moje první reakce :)
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    NAVARA: Já jí chci jako prostřednici, nechci si psát s patnácti různými lidmi a hlídat si všechno sama, chci jeden kontaktní bod a ať si to ona deleguje. Teď mi vnucuje premium linku, že tam dokáží všechno po telefonu a nemusím nikam chodit ani psát. První, co mi řekla dáma na premium lince: obraťe se na svého premium bankéře :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    No v ERSTE mi zvedá telefon i mimo pracovní dobu a stará se...
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Premium bankéři nemusí rozumět všemu, ale mají mít přehled a případně specialisty přizvat /předchystat a domluvit...
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    DOBYTEK: napiš řediteli pobočky (najdeš na webu, případně osobně máš-li to blízko) o jiného bankéře
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    Jak jste spokojení s premium bankéři u ČSOB? Mám teď novou dámu, která odmítá cokoliv řešit a dokazuje mě na dalších x lidí, což pak ale nechápu, proč mám přidělenou bankéřku, když s ní nemůžu nic řešit. Tak jen jestli si mám zvyknout, nebo jestli třeba náhodou na jiných pobočkách je to lepší, že bych se přestěhovala.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    LIA09: ty ceny ČD mi přijdou fakt dost vysoké - třeba i proti centru Prahy (kde pracuji a kde se i přes oběd stravuji), mimo happy hours už nedávají smysl vůbec.
    LIA09
    LIA09 --- ---
    PATRIKCHRZ: Příklad menu (co vím, trochu se liší na různých tratích, tohle je "moje" Praha-Brno): https://www.jidelnivozy.cz/uploads/menus/foodMenu/1.pdf -- gulášovka je koukám stále, za 55, tu já nerada, ale telecí s čočkovým salátkem i ta líčka velmi dobrý. Jen už se to lidi naučili, tak je občas problém s kapacitou (do 1. třídy je myslím servis na místo).
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    LIA09: třeba tomu dám zase šanci, než začal Praha-Ostrava jezdit Jančura, tak to byla gulášová polévka z pytlíku za (tehdejších) 50 korun. Třeba Českým drahám konkurence prospěla, bylo by to jen dobře.
    Jídlo u Jančury mi cenově i chuťově vyhovuje, ale když bude něco lepšího, klidně vyzkouším.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    LIA09:
    A teda nejhorší s tím jídlem je LE. Jako TOP nabídka studené nudle se sojovkou a silne citit tim, že to musí vydržet...
    LIA09
    LIA09 --- ---
    PATRIKCHRZ: Mírně OT, ale jídlo ve vlaku je tedy podstatně lepší u ČD (má-li spoj jídelní vůz): plnohodnotné pokrmy včetně sezonních nabídek, zajímavé přílohy typu čočka nebo květákové pyré, velmi slušné ceny. Jančura už roky jede prefabrikované suši a studené řízečky.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PATRIKCHRZ: V LE mas vernostni program za najete KM + cashback + 10% slevu na A/B kartu.

    Osobne tyto matrjosky nemam rad, ale ty km se pri vzdalenosti ova-pha daji najet celkem rychle.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam