• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    DYNK
    DYNK --- ---
    KRISKA: Je to mozny, ale jestli je to bezny to se podle me rict neda. Idealne by mel zamestnavatel kontaktovat banku, kam ty penize poslal a pozadat o navraceni chybne zaslane platby.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KRISKA:
    Jakoze mas treba: 11111111111111 a ty OMYLEM napises 22222222222222 a divis se ze to prijde nekomu jinemu?
    KRISKA
    KRISKA --- ---
    CAMELLA: myslim to tak, ze su neschopna proste opsat 14 cisel a moje vyplata pofrci na cizi ucet... jestli mam vysokou sanci na vratku nebo ze to budu muset nekolik tydnu resit a asi se preorientovat na zivot z prany :D
    CAMELLA
    CAMELLA --- ---
    KRISKA: Jsou lidi, co to tak mají, aby si nemuseli pamatovat více čísel. Ale ne každá banka volbu čísla účtu umožňuje
    ALTOR
    ALTOR --- ---
    DOBYTEK: Mam celkem fajn chlapika u CSOB premium. Pripravi a obeha co je potreba. Postarsi, nic nehroti a celkem v klidu. Vedle nej pracovala takova flirtovni pekna 25ka. A vzdy si tam desne omotavala vsechny chlapy kolem prstu a nabizela ruzny kraviny. Jak ja byl rad za postarsiho pohodovyho bankere kde zadna manipulace nehrozila.
    KRISKA
    KRISKA --- ---
    prosim o radu, je bezny ze cislo uctu bez kodu banky je stejny ve vic bankach? jestli si mam jit skocit hned nebo az za chvili
    CERMINEK
    CERMINEK --- ---
    PATRIKCHRZ: profi účet CZK, eur + financování. teď řešíme kontokorent, auto a faktoring.... funguje to tak , že řeknu jak to chci a to většinou +/- dostanu.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    „Cíl investičního poradenství. Cílem poskytování investičního poradenství bankou je klientům na základě jejich znalosti a zkušenosti v oblasti investic, jejich finanční situace, včetně schopnosti nést případné ztráty, a také jejich investičních cílů, včetně tolerance k riziku, doporučit pro banku vhodnou investici. Za tímto účelem od klientů potřebuje banka zjistit určité informace. I tak ale záleží na rozhodnutí klienta, zda toto doporučení využije či nikoliv.“

    Veřejné přiznání, že podstatná je výhodnost pro banku, nikoli pro klienta? :)
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    CERMINEK: co máš za účet? TOP nabídku, nebo něco jiného. Dá ti něco navíc? Já se z toho mého snažím něco vylomit (třeba blbé pozvání do divadla, kina nebo jiné akce pro klienty a nic). Máte někdo tip na někoho dobrého od ČSOB nebo KB v Praze? Má někdo GOLD účet od Monety a dobrého bankéře (co občas pustí chlup?).
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    CERMINEK: privátní bankéř je u ČSOB zas o kousek vyšší level :)
    CERMINEK
    CERMINEK --- ---
    DOBYTEK: s naším privátním bankéřem z KB řeším vše u piva, na mailech a na pobočku nepáchnu... komunikuji pouze s ním, specialisty řeší on...
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    DOBYTEK: dobrá polovina bank určitě, rozhodnující jsou ale podmínky.

    Vedení, vklady a výběry, transakce - vesměs je alespoň něco z toho zpoplatněno.

    Také záleží na tom, o jakou ti jde měnu. Eura nabídnou všechny, dokonce od prosince si nebudou účtovat vyšší poplatky za SEPA platby, než za tuzemské, čím více a čím exotičtější měna, tím se výběr snižuje.

    Také záleží na tom, co si pod "multiměnový" představíš. Jestli skutečně pod jedním číslem účtu více měn (tj. nemusíš nahlašovat jiné číslo účtu pro platby v EUR a jiné pro platby v USD a další pro platby v CHF,...), tak to vím jen o Raifce, i když třeba v Unicredit je naše firma dohodnutá, že chybně zaslanou platbu (EUR na CZK účet a obráceně) zdarma automaticky přesměrují bez konverze.
    Nebo jestli si pod multiměnovým účtem představuješ jen kartu, která je napojená na více účtů a bere si z nich peníze při platbě.
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    Když už jsem tady, poskytuje někdo v ČR multiměnový účet pro fyzické osoby nepodnikatele?
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    NAVARA: Jj, už to vidím. Začínám mít pocit, že to je prostě ČSOB (mám s nimi za ty roky víc humorných příhod), tak se ještě zkusím vetřít ke své původní bankéřce a pak to asi vzdám.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    DOBYTEK: tak viz ta moje první reakce :)
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    NAVARA: Já jí chci jako prostřednici, nechci si psát s patnácti různými lidmi a hlídat si všechno sama, chci jeden kontaktní bod a ať si to ona deleguje. Teď mi vnucuje premium linku, že tam dokáží všechno po telefonu a nemusím nikam chodit ani psát. První, co mi řekla dáma na premium lince: obraťe se na svého premium bankéře :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    No v ERSTE mi zvedá telefon i mimo pracovní dobu a stará se...
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Premium bankéři nemusí rozumět všemu, ale mají mít přehled a případně specialisty přizvat /předchystat a domluvit...
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    DOBYTEK: napiš řediteli pobočky (najdeš na webu, případně osobně máš-li to blízko) o jiného bankéře
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    Jak jste spokojení s premium bankéři u ČSOB? Mám teď novou dámu, která odmítá cokoliv řešit a dokazuje mě na dalších x lidí, což pak ale nechápu, proč mám přidělenou bankéřku, když s ní nemůžu nic řešit. Tak jen jestli si mám zvyknout, nebo jestli třeba náhodou na jiných pobočkách je to lepší, že bych se přestěhovala.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam