• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    QUIP
    QUIP --- ---
    Prislo pismo od Monety, tak jen strucne:
    Rádi bychom Vás informovali, že od 01.12.2019 chystáme následující pozitivní změny, o kterých byste měl/a vědět:

    1. Zavádíme bezplatnou službu – okamžité odchozí úhrady Peníze budou na účet příjemce připsány obvykle do 10 sekund – a to i o víkendech
    2. Rušíme nebo snižujeme některé poplatky v zahraničním platebním styku Nově budou příchozí a elektronicky zadané odchozí úhrady v EUR do/z Evropského hospodářského prostoru (SEPA platby) zcela zdarma, stejně jako platby tuzemské.
    3. Zjednodušujeme ověřování plateb kartou u obchodníků na internetu Platby kartou u obchodníků na internetu budete moci potvrzovat pomocí Vašeho mobilního telefonu – otiskem prstu, face ID nebo pomocí Vašeho hesla do Smart Banky. Pokud tedy používáte Smart banku, nebudete už muset při placení přepisovat autorizační SMS kód.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NELDE:
    Tak nemyslíme, že jim dáš 2M na investice. Ale to že chceš salónky, kreditku (Patrik ji nechce) a pojištění. Na ostatní sere pes a když se podívají jak ten produkt využíváš, tak jim to je jasné...

    - točíš přesně 70 000
    - neplatíš s ní
    - atd.

    Co jim chceš vysvětlovat?
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    NELDE: Podle to me to vyresili OK. Jake tazeni a proc? Hele ze nejaka obchodni schuzka nedopadne dobre, nebo ze v ramci jednani te nekdo nekam chce tlacit je normalni. Zkuseny Patrik vedel jak jednat. Toho ombudsmana ta banka ma a pokud takhle funguje, neni to jen pro paradu. Za me cajk.

    BTW Znam cloveka co mu Erste Premium jednostrane zmenila podminky uctu a uroceni vkladu (~ 2M). A po trosku ostrejsi schuzce mu nechali puvodni podminky.

    To vic se mi libi kdyz Patrik bojuje proti takovemu tomu lhani, nereagovani, zapirani, zmatecnemu smerovani a pavysvetlovani jako v pripade toho Unicreditu onehda. Tam to je potreba kutat uz z principu i kdyz absolutni profit vuci casu muze byt i negativni.
    NELDE
    NELDE --- ---
    CAMELLA: Banka neví, jaké máš obraty a služby jinde. Navíc dopad může být i na další klienty. Proto z kanceláře ombudsmana (kontaktovat ho někteří považovali za chybu) reagovali.
    Dobré je jim dát vědět, že to zase tolik nepomohlo, že tím neodčinili zcela svůj přešlap - prostě pokračovat v tažení. Protože jinak to provedou znovu. Ono jim to možná i jiných prochází.
    CAMELLA
    CAMELLA --- ---
    NELDE: Takhle se možná může chovat klient, který bance dělá velké obraty, ne člověk, který plní jen minimální podmínky k tomu, aby tu službu vůbec měl ;).
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    KOC256: přesně tak - konkurence je akorát ČSOB premium. Mám, na rozdíl od ČS neprudí, ale já chci obojí. 4 vstupy do salonků za rok jsou málo, navíc některé věci má Erste navíc (vlastní salonek na schengen terminálu, cestovní pojištění kryje i potápění). Tyto dvě služby jsou cca rovnocenné (každá má něco, co ta druhá nemá), další reálná konkurence u nás není.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NELDE: Tak ta konkurence Erste premier je znama a to co pises je blbost ze...
    NELDE
    NELDE --- ---
    NAVARA: Problém je zřejmě v tom, že privátní bankéři mají prémie vázané na své výsledky. A štve je zkušený klient, který ignoruje jejich snahy prodat mu nějaký pro něj zbytečný produkt (což je logické, protože všechny pro sebe výhodné produkty už má). Rádi by samé nezkušené ovce.
    PATRIKCHRZ: Já bych paní napsal, že děkuješ, ale že si to ještě rozmyslíš, zda zůstaneš, protože konkurence, kterou jsi mezi tím oslovil, ti poskytla mnoho nabídek zajímavých bankovních produktů.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Tak oni dost dobře asi nemohou říct, že po běžném klientovi chtějí výnos aspoň litr ročně a pro premiér klientovi desítku :)
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    PETER_PAN: Celý problém tkví v tom, banka něco říká, že po klientech chce - řekněme tomu A (obrat na účtu) - to jsem splnil. Ve skutečnosti chce ale něco úplně jiného - říkejme tomu B (investice, životní pojištění) - ovšem na rovinu úplně neřekne co, nebo konkrétněji jak moc toho B chce.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    KOC256: premium
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    PATRIKCHRZ: Co tam byl za problem ze se to muselo resit takhle? Nechti te? Nebo jsi prestal plnit podminky?

    Jake jsou vlastne podminky? Porad ta suma na uctu, nebo obrat na uctu?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NAVARA: U Erste? Tam jsem asi ze sameho blahobytu nedocetl.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    a prodloužená záruka v ceně, už jsem úspěšně využil :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PATRIKCHRZ: Pro me to je zajimave uz jen diky kreditce zdarma, pojisteni a salonkum. To jsou produkty ktere vyuzivam :).
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    KOC256: mně jde hlavně o salonky a pak cestovní pojištění kryje i potápění, což se mě týká. Akce dobré, ale poslední dobou mě stejně nezvali, bez nich to přežiju.

    Třeba se pochlapí a nabídnou i nějaký zajímavý produkt - no u ČS asi ne :(
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BTW:
    U Erste PREMIER cestovniho pojisteni je zajimava vec. A to ta, ze kryjou do 10000 skody zpusobene na zapujcenem aute.

    Moje osobni zkusenost je, ze pujcovani aut je nejvetsi louze na problemy do ktere se da v zahranici slapnout. Takze alespon mala naplast na pripadne “dojeby”.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PATRIKCHRZ: Ale delas to jen z principu. Asi ted necekas, ze te budou zvat na akce a usmivat se na tebe?
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: To by bylo zajímavé pro Kellnera, když nevyšla Moneta. Doufám, že to nestřelí Rusům.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam