• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    MICKEY_MOUSE
    MICKEY_MOUSE --- ---
    qr.png
    KOC256
    KOC256 --- ---
    MICKEY_MOUSE:
    A jak to máme zjistit když tu to QR nedáš?
    MICKEY_MOUSE
    MICKEY_MOUSE --- ---
    KOC256: Já to nepotřebuji rozebrat, nejsem programátor platební brány. Mně jde o to zjistit, jestli to ta platební brána řeší dobře nebo špatně = buď to řešení nemá, anebo by jen stačilo, aby to svoje poladili. A proto jsme se i ptal, jestli jiné platebníé brány to mají také takto omezení jen na tuzemsko, anebo to mají vychytané. To byl dotaz.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    MICKEY_MOUSE:
    načti si ten ean nebo sem plácni nějaký reálný příklad a někdo ti to tu rozebere.
    MICKEY_MOUSE
    MICKEY_MOUSE --- ---
    KOC256: Nepřijde mi vůbec složité zahrnout do QR kódu informace jak klasické číslo účtu, tak IBAN, případně VS si banka načte nebo nenačte. právě že nevidím reálný důvod, proč by QR kód nešel univerzálně používat. Proto se na to ptám zasvěcenějších, protože jsem člověk z lidu, majitel eshopu, ne finančník.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    A propo... Vzdy si to muzes nacist mobilem (fotakem) a podivat se co ti z toho leze. Je tam vsechno co je potreba?
    MAGE
    MAGE --- ---
    KOC256: to je velmi odvazne tvrzeni =) koukni do asie tam to cele jede na QR
    A ted jak banky zavadeji ty ultra rychle platby tak to muze s klidem nahradit platbu kartou
    MAGE
    MAGE --- ---
    KOC256
    KOC256 --- ---
    MICKEY_MOUSE:
    Pokud jsem v ČR a platím něco na účet ČS, tak to bude vypadat nějak takto 123456789/0800. Pro zahraniční platbu budu potřebovat IBAN např. ve tvaru CZ29 0800 0000 0012 3456 789.

Dále je třeba rozdíl v tom, že VS v zahraničí není obecně jako samostatné pole ale dává se třeba do poznámky...