• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?

    [ mBank ] - klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
    rozbalit záhlaví
    MICKEY_MOUSE
    MICKEY_MOUSE --- ---
    KOC256: Odpověď jsem nedostal, resp. ne jednoznačnou, znělo to spíš jako že člověk neví. Já bych potřeboval vědět, jestli je platba zahraniční řešitelná stejným QR kódem jako tuzemská, protože selským rozumem přece mohu dát bance všechna data, která jsou potřeba. Tudíž je docela možné, že jen moje platební brána nedává do QR kódu vše potřebné, aby to fungovalo univerzálně.

    Současný stav je hodně zmatečný, proto mi přijde, že to přece nemůže být vymyšlené tak zle, že se zákazník pokouší o něco, co nemůže fungovat.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    MICKEY_MOUSE:
    Nedostal jsi už odpověď vedle náhodou?
    Tuzemská a zahraniční platba je rozdílná ne?
    MICKEY_MOUSE
    MICKEY_MOUSE --- ---
    Zdravím,
    máte někdo zkušenosti s platbou pomocí QR kódu? Používám platební bránu Pays.cz pro svůj eshop a zaráží mě, že platba QR kódem funguje jen u tuzemských plateb. Zákazník ze Slovenska už takto nezaplatí, musí ručně provést platbu bankovním převodem.
    Laickým okem mi to přijde jako základní funkce, která by měla fungovat bez rozdílu kdo platí. Zákazníky ze Slovenska to mate, protože pořád zkouší naskenovat QR kód a hlásí jim to chybu, takže následuje kupa dotazů a zmatků. Nevíte, jak to mají jiné platební brány? Díky.
    QUIP
    QUIP --- ---
    GOR: Jo, je docela sranda, pozorovat jednotlive banky, jak z toho splneni povinnosti delaji marketingovou vyhodu :)
    GOR
    GOR --- ---
    Pokud jste někdo nezaznamenal, Air Bank má od 1. prosince (s úžasným dvoutýdenním předstihem před legislativou :-D) SEPA zdarma i u malého tarifu.
    R_G
    R_G --- ---
    PATRIKCHRZ: Podle mě je to výzva - záměrně hozená rukavice.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    NELLAS: takový důvod se dost blbě rozporuje :)
    NELDE
    NELDE --- ---
    PATRIKCHRZ: Hmm, takže užíváš služby, ale nedáváš vydělat.
    Zkus jim zavolat, že tě to jako aktivního klienta překvapilo.
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    Už jsi jim psal "Vy mě znáte asi jen z mojí dobré stránky" :-)
    NELDE
    NELDE --- ---
    NELLAS: "Důvody" jsou občas nebezpečné - napadnutelné.
    Čekal bych ale něco, jako čištění kvůli neaktivnosti.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    NELDE: nechávám si tam posílat výplatu i různé příchozí platby (tak kolem 15 ks za měsíc), ale je to nalej-vylej, většinu měsíce je na nule, obrat je ale v desítkách tisíc
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    Hmm, tak koukám, že to vypovídají "bez udání důvodu":

    12.12 Kdy můžeme Smlouvu či jiná smluvní ujednání vypovědět?
    Vy a my můžeme Smlouvu či jiná smluvní ujednání vypovědět i bez uvedení důvodu.
    Pokud podáte výpověď Vy nám, začne výpovědní doba běžet ode dne doručení výpovědi nám a končí
    uplynutím 3 Pracovních dnů od jejího doručení nám, pokud ve výpovědi není uvedena delší lhůta. Během
    trvání výpovědní doby Vám nemusíme umožnit využívání Vašich Produktů zřízených a služeb
    poskytovaných na základě vypovězené Smlouvy či jiného smluvního ujednání (zejména nemusíme
    provádět platby a Instrukce), pokud nám to neumožňují naše technické podmínky, proto se prosím o
    takových omezeních včas informujte.
    NELDE
    NELDE --- ---
    PATRIKCHRZ: Asi zjistili, že jsi "tester" (-; Máš tam vůbec nějaké peníze?
    Nabádají tě k zavolání, třeba jen kontrolují jestli nejsi "mrtvá duše".
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    NELLAS: No, to kdybych věděl :-o. Kdybych to dostal od jakékoliv jiné z mých 10+ bank, tak bych uvažoval, jestli mám čisté svědomí, ale u spořícího účtu, který vlastně ani nic neumí? Platební karta k tomu není, bonusy to žádné nedává, úrok 0,5 % p.a. …?

    Ani ne, vzhledem k tomu, že jsem i v obchodním rejstříku, tak najít moji adresu není problém i jen podle jména (hádám, že jsem jediný toho jména v ČR :D ).
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    PATRIKCHRZ: Co jsi jim provedl? A nevadí ti sdílet tady svou plnou adresu?
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    Tak mi ING zrušila účet i fondy :-o

    QUIP
    QUIP --- ---
    KOC256: Blbosti je IT svet plnej, proto jsem se radeji ptal.

    RATTKIN: Diky. Otestovano, prevod se udelal v pul seste rano, kdyz jsem mel telefon offline.
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    QUIP: já si data občas vypínám a revolut třeba vůbec nepustim ale převod se udělal.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    QUIP: Na 99% u nich. Protoze aplikace na pozadi aby bezela je IMO blbost.
    QUIP
    QUIP --- ---
    Netusite nekdo, jak je to u Revolut uctu s nastavenym auto-exchange, jestli se to ulozi u nich na serveru a ta operace se provede, i kdyz neni aplikace online a nebo je to jen v aplikaci a provede se to jen kdyz je aplikace online?
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    ČSOB umí Visa Infinite v rámci prémia
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam