• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Equabank hlásí spuštění Apple Pay v horizontu několika dní
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    poslala jsem platbu z csob na csob ucet. cekala jsem, ze se mi v pohybech objevi nazev protiuctu.
    misto toho tam vidim PO TO a cislo uctu, kam jsem ty penize poslala (bez lomitka a kodu banky).
    nevite nekdo, co to muze byt za typ uctu? je mozne si nastavit oznaceni uctu tak, jak chci, aby se zobrazovalo tretim osobam?
    diky.
    p.s. PO jako pravnicka osoba me napadla, ale i u pravnickych se normalne zobrazuji jejich firmy.
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    Ty jo, ČS králové zbytečnejch mailů. Právě mi napsali, že mi napíšou....

    Vážená paní,

    rádi bychom Vám připomněli, že i za rok 2019 můžete uplatnit slevy na daních na základě několika potvrzení. Jedná se o potvrzení:

    •o zaplacených úrocích hypotéky nebo úvěru od stavební spořitelny,

    •o penzijním spoření či životním pojištění.

    Nemusíte se o nic starat, potvrzení, která se Vás týkají, Vám doručíme způsobem, jaký jste si zvolila pro zasílání výpisů - poštou, do internetového bankovnictví nebo e-mailem.
    Sledujte náš web www.csas.cz/potvrzeni s průběžně aktualizovanými termíny doručení, návody a potřebnými kontakty.

    Vaše Česká spořitelna
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    GHOSTSTALKER: sel bych tam s vypisem te transakce z tvoji banky ... bude tam ID podle kteryho si to oni naparujou u sebe, anebo najdou podle casu (zalezi jak velky to je obchod)
    + bych si ty penize nechal vratit na ucet, protoze vratit na kartu to jde pouze do urcite doby

    = to co potrebujes IMO najdes internetovem bankovnictvi (airbank to uvadi, ostatni banky netusim)

    Jinak obchodnik je povinen si to dohledat sam, nemusis mit zadnou uctenku (ale potvrzeni z banky vsem znacne ulehci zivot)
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    GHOSTSTALKER: hrozit obchodní inspekcí. je povinen minimálně zboží opravit. pokud nemůže, musí vrátit peníze ale nemůže nutit na kartu
    NELDE
    NELDE --- ---
    GHOSTSTALKER: Není to nezbytné, dá se to vrátit i na jinou kartu. Ale asi se chce vyhnout poplatkům (jestli si dobře pamatuji, při storno se poplatek bance vrací). V každém případě to nepotřebuješ pro reklamaci.
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    Reklamoval jsem zbozi, ktere jsem v obchode platil pres terminal kartou. Prodejce chce vratit penize na kartu a chce k tomu potvrzeni o platbe z terminalu, na kterem je kod te platby. Je to opravdu nezbytne? Potvrzeni uz nemam. Da se to ID platby zpetne dohledat nejak jinak?
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    NELDE: přesně takhle jsem to měl na mysli. Založit, podojit, zrušit.


    CERMINEK: já Unicredit nemůžu odpustit 2 týdenní výpadek v loňském roce. Tohle by se nemělo stát ani při požáru centrály, natož při plánovaném upgrade. Některé části historie na účtu nejsou přístupné dodnes. U takové banky bych si firemní účet nezřídil.

    Na druhou stranu je pravda, že jsou ochotni k vyjednávání, to ale vyžaduje silnou osobnost i na straně firmy, aby z toho uměla něco vytěžit, banka, pochopitelně "kope za sebe", takže v případě příliš měkkého majitele je to spíše kontraproduktivní. Silný vyjednávač ale může dosáhnout zajímavých podmínek. Třeba se mi líbí, že banka umí přesměrovat např. korunovou transakci zaslanou omylem na eurový účet na korunový a obráceně.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ADAM: máme taky Fio - a jako ok. ale to jen proto, že vůbec nic nechceme / nepotřebujeme. kdybychom něco potřebovali, tak máme skoro stoprocentně nějakou jinou banku.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    ADAM: Zkušenosti a možnosti firemních bankéřů odpovídají ceně těch služeb. Ve chvíli kdy potřebuješ něco více (zajištění pohledávek, úvěrování, záruky,...) musíš jinam.
    ADAM
    ADAM --- ---
    CAMELLA: tak všechny rozumné firmy, no...
    CAMELLA
    CAMELLA --- ---
    ADAM: kdyby všechny firmy téhle velikosti měly Fio, tak by asi neexistovaly desítky až stovky bankéřů, kteří se v daném segmentu firmám věnují, ne?:)
    (situace je spíš taková, že je méně bankéřů, než by bylo potřeba, těch firem je fakt hodně. Vhled mám do dvou ze tří jmenovaných bank)
    ADAM
    ADAM --- ---
    CERMINEK: všechny firmy téhle velikosti mají fio.
    CERMINEK
    CERMINEK --- ---
    jaký je váš názor na služby a servis UniCredit Bank, KB a ČSOB pro malé s.r.o. do 10M?
    NELDE
    NELDE --- ---
    ZBYNEK: Důvod je Unicredit sama o sobě - tragické produkty. Nicméně pokud jen protáhneš přes jejich konto každý měsíc 12 korun a po půl roce ho zrušíš, tak se ta práce asi vyplatí - a pokud to máš blízko do jednoho z Cinestar kin.
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    NELDE: Právěže banka zaplatí i to členství ("Odměna – 12× voucher na vstupenku zdarma na libovolný 2D film v síti kin CineStar a úhrada poplatku za členství v CineStar Clubu na 3 roky."; "Předplacení členství na 3 roky bude provedeno přímo platbou ze strany Banky na účet společnosti CineStar s.r.o. Doba předplaceného členství běží od 5. pracovního dne od založení Konta po následujících 36 měsíců.").

    Fakt nevidím důvod proč do toho nejít. Patriku, díky! :-)

    NELDE
    NELDE --- ---
    ZBYNEK: Jen ten cinestar club není zdarma - je to 80,- za rok a platíš to v kampani na 3 roky dopředu (nevratně). Plus třeba v Praze je to jen na Anděl a Černý most.
    Club - CineStar Praha - Anděl
    https://www.cinestar.cz/cz/praha5/cinestar-club
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    PATRIKCHRZ: Já neřeším cenu členství, ale poplatky za platební kartu... V podmínkách: "Konto – Kontem se v Kampani rozumí: U konto, U konto pro mladé, U konto TANDEM, U konto PREMIUM, jejichž součástí bude na žádost klienta platební karta CineStar Clubu".

    Na infolince taky nevěděli, ale pak si ověřili, že i vedení karty by mělo být zdarma... Takže nabídka vypadá dost lákavě, prcek teď rád chodí do kina, tak se lístky využijí.


    NUSIK: Zadarmo (jen protočit prachy), s bonusama... Jo, do toho půjdu.
    ALTOR
    ALTOR --- ---
    NUSIK: Tak ROI mas 1.6 % na listkach.. treba to nekoho presvedci :)
    NUSIK
    NUSIK --- ---
    hm otázkou je, kdo by ve světle posledních událostí vůbec dobrovolně chtěl mít u UniCredit účet :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam