• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?

    [ mBank ] - klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
    rozbalit záhlaví
    NELDE
    NELDE --- ---
    KOC256: A vyplatí se bance vůbec Apple Pay? Nutnost implementace + vysoké poplatky? Pro mně je to trochu hype. Kromě toho, že Applu (a ani Googlu) moc nevěřím (číslo kreditky jsem vždy svěřil jen dočasně, pak smazal), tak také nevěřím v úroveň bezpečnosti jejich sw (protože to Apple neumí), tak největší důvod je stejně riziko vybití baterie a riziko krádeže.
    Osobně se domnívám, že minimálně část lidí to užívá, aby mohla ukázat, že vlastní iPhone.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    KOC256: notorický vybírač nejsem a hotovostí platím minimálně, mám kartu. Kdybych měl telefon s NFC, asi bych na to koukal jinak
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NELDE:
    TOOMIX:
    Takže cílí na notorické vybírače a tedy ty co chtějí platiti převážně hotovostí.

    Pak chápu, proč pro ně Apple Pay nebyla priorita. Já právě díky snadnosti placení mobilem ani nevím, kdy jsem naposledy vybíral. :)
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    KOC256: neomezené výběry z jakéhokoliv bankomatu, vcelku dobrá Android aplikace, žádné poplatky za odchozí/příchozí platby, hypotéka a možnost předčasných splátek bez poplatků, 1.3% úrok na spořícím účtu
    NELDE
    NELDE --- ---
    KOC256: Nulové poplatky za všechny bankomaty v ČR (-;
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TOOMIX:
    A co tě teda u nich drží?
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    KOC256: ještě by mohli zavést druhou kartu k jednomu účtu, standardní účet aby mohl mít dva majitele nebo mít disponibilní práva a byl bych spokojený
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TOOMIX:
    Tak to tam musí být ignoranti... Protože to je snad nejlepší věc, co banka může mít z pohledu příjemnosti placení...
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    KOC256: jo bylo, ale Equa je trochu opožděná a už je asi nebavilo to jebání od lidí na FB, tak to zaváděj
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TOOMIX:
    Asi se ti zatoulala nějaká stará zpráva, která se nyní odeslala. Zavádění Apple Pay bylo v kurzu, tak před rokem ne?
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Equabank hlásí spuštění Apple Pay v horizontu několika dní
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    poslala jsem platbu z csob na csob ucet. cekala jsem, ze se mi v pohybech objevi nazev protiuctu.
    misto toho tam vidim PO TO a cislo uctu, kam jsem ty penize poslala (bez lomitka a kodu banky).
    nevite nekdo, co to muze byt za typ uctu? je mozne si nastavit oznaceni uctu tak, jak chci, aby se zobrazovalo tretim osobam?
    diky.
    p.s. PO jako pravnicka osoba me napadla, ale i u pravnickych se normalne zobrazuji jejich firmy.
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    Ty jo, ČS králové zbytečnejch mailů. Právě mi napsali, že mi napíšou....

    Vážená paní,

    rádi bychom Vám připomněli, že i za rok 2019 můžete uplatnit slevy na daních na základě několika potvrzení. Jedná se o potvrzení:

    •o zaplacených úrocích hypotéky nebo úvěru od stavební spořitelny,

    •o penzijním spoření či životním pojištění.

    Nemusíte se o nic starat, potvrzení, která se Vás týkají, Vám doručíme způsobem, jaký jste si zvolila pro zasílání výpisů - poštou, do internetového bankovnictví nebo e-mailem.
    Sledujte náš web www.csas.cz/potvrzeni s průběžně aktualizovanými termíny doručení, návody a potřebnými kontakty.

    Vaše Česká spořitelna
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    GHOSTSTALKER: sel bych tam s vypisem te transakce z tvoji banky ... bude tam ID podle kteryho si to oni naparujou u sebe, anebo najdou podle casu (zalezi jak velky to je obchod)
    + bych si ty penize nechal vratit na ucet, protoze vratit na kartu to jde pouze do urcite doby

    = to co potrebujes IMO najdes internetovem bankovnictvi (airbank to uvadi, ostatni banky netusim)

    Jinak obchodnik je povinen si to dohledat sam, nemusis mit zadnou uctenku (ale potvrzeni z banky vsem znacne ulehci zivot)
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    GHOSTSTALKER: hrozit obchodní inspekcí. je povinen minimálně zboží opravit. pokud nemůže, musí vrátit peníze ale nemůže nutit na kartu
    NELDE
    NELDE --- ---
    GHOSTSTALKER: Není to nezbytné, dá se to vrátit i na jinou kartu. Ale asi se chce vyhnout poplatkům (jestli si dobře pamatuji, při storno se poplatek bance vrací). V každém případě to nepotřebuješ pro reklamaci.
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    Reklamoval jsem zbozi, ktere jsem v obchode platil pres terminal kartou. Prodejce chce vratit penize na kartu a chce k tomu potvrzeni o platbe z terminalu, na kterem je kod te platby. Je to opravdu nezbytne? Potvrzeni uz nemam. Da se to ID platby zpetne dohledat nejak jinak?
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    NELDE: přesně takhle jsem to měl na mysli. Založit, podojit, zrušit.


    CERMINEK: já Unicredit nemůžu odpustit 2 týdenní výpadek v loňském roce. Tohle by se nemělo stát ani při požáru centrály, natož při plánovaném upgrade. Některé části historie na účtu nejsou přístupné dodnes. U takové banky bych si firemní účet nezřídil.

    Na druhou stranu je pravda, že jsou ochotni k vyjednávání, to ale vyžaduje silnou osobnost i na straně firmy, aby z toho uměla něco vytěžit, banka, pochopitelně "kope za sebe", takže v případě příliš měkkého majitele je to spíše kontraproduktivní. Silný vyjednávač ale může dosáhnout zajímavých podmínek. Třeba se mi líbí, že banka umí přesměrovat např. korunovou transakci zaslanou omylem na eurový účet na korunový a obráceně.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ADAM: máme taky Fio - a jako ok. ale to jen proto, že vůbec nic nechceme / nepotřebujeme. kdybychom něco potřebovali, tak máme skoro stoprocentně nějakou jinou banku.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    ADAM: Zkušenosti a možnosti firemních bankéřů odpovídají ceně těch služeb. Ve chvíli kdy potřebuješ něco více (zajištění pohledávek, úvěrování, záruky,...) musíš jinam.
    ADAM
    ADAM --- ---
    CAMELLA: tak všechny rozumné firmy, no...
    CAMELLA
    CAMELLA --- ---
    ADAM: kdyby všechny firmy téhle velikosti měly Fio, tak by asi neexistovaly desítky až stovky bankéřů, kteří se v daném segmentu firmám věnují, ne?:)
    (situace je spíš taková, že je méně bankéřů, než by bylo potřeba, těch firem je fakt hodně. Vhled mám do dvou ze tří jmenovaných bank)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam